gamla bilder är underbara..


foto: Beatrice Jakobsson (jag)
modell: Joel (lillebror)

bilden är exakt ett år sen.

haha, jag diggar bilden. nu är jag hemma och jag ska börja med att äta frukost. eller i stället för att fixa mitt rum och lite med tvätten tar jag och ser på en film. och det andra fixa jag ikväll? måste ringa mamma och höra om jag ska med på krullis cup eller om jag stannar hemma imorgon. skulle vara kul, ta kort när dom spelar men sen ska man orka.

flera än jag som gillar gamla bilder?

Kommentarer

Gud vad söt Joel är! :)<3



Sv: Okej!:D

Sv: Jasså, var ska du någonstans då? :-)

Helloo=)



Min föreläsning blev inställd idag s jag e hemma idag. tur dt.. för dt e storm här. Fy asså=( Vilket konstigt väder egentligen. E så trött på snö=/



Ha en bra måndag.. hehe~~ kram

Fin blogg :)

själv är jag en kille som bloggar om allting, ovanligt? ja :)

sv; härligt ;)

Hehe, Nej :P

Ja gamla bilder är ju för goa!

Vilken liten gullis haha :D Var gärna med och gissa vart jag ska åka på semester snart :D

Fast jag tycker mer om bilderna på dig (a)

Jag älskar gammla bilder. Ska åka hem till mamma och styv pappa nån dag och hämta lite gammla bilder som jag ska lägga ut på bloggen. Vilken söt unge

okej ! söt bild :)

jo det är bra med mig också!



vad hittar du på en sån här dag då? kram luffi

Sv: Jahaaa, va roligt ;D

S: thanks girl! ((:

... Det är någon från hemse som har kommenterat Fjortis i min blogg.... -.-

Svar: ja tacos är riktigt gott :)

sv; allt är bara bra med mig :) med dig då?

Sv: Hihi, okej tack! :D

skojskojj!;)

SV: Hahha tack tack :D

uff..va smutsigt.. asch~~ så e dt när snö håller på smälta.. men här kmr bli mer snö:S uff~~

packa inför?



själv gör jag itne mcyket lyssna lite musik och mest bara tar det lugnt...

sv; ska du göra idag?

KRAM

JAg vet inte, men det som är irriterande är ju att jag förmodligen är kompis med den som har skrivit det också...

Vilken bikini tycker du är snyggast? :)

ahh vad trevligt!



föresten!? har du bloggportalen?

Sv: Inte alls blä :o

sv: föresten, skulle vi följa varandra via bloglovin? :)

Ae mår inge vidare :(

det är ju sveriges största ranklista och man kan "pinga" sina inlägg så syns dem bland massa andra inlägg! hehe trodde alla hade det!?



men om du skaffar så säg till! kram

Svar: Haha ja då är man sugen på de mesta som man ser på bild ;D

Sv: Jaha, okej! :/

Sv: Nej! Du är vacker :o

sv; okej skönt det! :)

SV: Ja super hör, sjd? :P

Jo allt är bra med mej, hittils eller fall!

Själv är allt bra?

Sv: yeeah, själv då?

sv: hur är det? :)

Sv: ser det konstigt ut ovanför min header? (x

Sv: Jo! :o Jag tycker iaf det!

aha, haha tack :)

Sv: Hihi, okej!

Föresten, vad tycker du om bilderna på fannny? :D

sv: gött :) jorå det är fint med mig.

mm, Får väl se.. -.-

åh va söt unge :D

Vilken söt bild :)

Ha en bra dag

kram

sv; hihi tack! :) Hoppas allt är bra med dig idag?

Hur mår du idag då? =)

sv; haha nej men ska bara vara hemma och blogga ;)

Hur ser din vecka ut?

:)

Gullig bild

ååh så söt :D haha

Det är så kul att titta igenom gamla bilder! Speciellt på en själv! :) haha..























Follow my on Bloglovin







Trackback