GODIS BILD


foto:Beatrice Jakobsson (jag)

burgsvik har med godis som tur är (Y)


haha, jag har inte öppnat någon av påsarna som finns i inlägget under. det fick bli lite små godis idag för jag orkar inte äta mer, jag har inte plats till så mycket. men det är ju bra på ett sätt, tycker iaf jag. kollade runt på internet för att kolla vart jag ska köpa min systemkamera. men vad finns det för fler ställen än expert, onoff & elgiganten. jag vet att det finns flera ställen men kommer inte på det..

vara vaken hela natten med moa, ? haha

vad har ni gjort ikväll?

Kommentarer

Söt blogg ! :)

haha, ser najjs ut (y)

sv: det är gött:9 har haft min i 7 månader ;)

sv; Vad har du för dig då? :)

haha tvär gott, vad gör du?<3

bju :O

Ja :D

Det på din bild såg rätt gott ut det med :D

Får las e de ;D

okej:)

haha ja det låter ju roligt. jag var i skolan och efter det med några kompisar :)

åh så gott :)

:DD

nu äter ja me godis.. tjockis dagen haha

ge mig? :o, bara för det vill jag baka kladdkaka hahaa :)



sV; hihi ser på tv :)

Men åh vad sugen jag blev på godis nu!^^

Godisbilder måste ju vara det finaste som finns! Ser alltid så jäkla gulliga ut! :)

Kram Paulina

Men godis är också gott:P

vad gör du? :D

Svar

yes!:D

jag blev sugen på godis!

sv; japp :D

GODIS! <333333

sv; yes :(

tack:)

absolut

sv: hehe samma här :P

haha samma här xD



ah :DD



& händer imorrn?<3

hoppas du har en fin kväll :)

sv: okej :) lyssnar på musik, vad händer i helgen då? :)

sv: Köp då:D

ja allt jag lägger ut på bloggen är gott:P och jag måste göra om woken, den var himmelsk<3

Jag med, vill sy en sån, så ska försöka.

Bra svar:)

mm ser några stora godisfavoriter i den högen=D

ska typ sova snart ;) haha

det är väl så där med mig.

ja verkligen :D

vad gör dudå:D

godis:O Sugen:p hehe..^^



trevlig helg på dig söt:)

sv; ahha jag vet inte vad jag snackar om hahha xD :d

Söt blogg ! :) <3

Ja men eller hur :D

smågodis funkar lika bra det ;D

tackhiii :)

:DD

Tjabba! :D



va gott det ser ut!!!

Hej hej, vill du vara med i våran fototävling? :D



http://milooon.blogg.se/2010/march/fototavling.html

Amen moget beatrice:( Nu gjrode du mig skitsugen:(

:)

ah ;D

natt natt sötaste. höres i morron!

okej :D ser film ;D

sv: Härligt! Allt är bra med mig med tack!



Gud vad sugen man blev på godis nu då..! :-)

:DD

nej, man ska inte ge upp, men i sånnahär sammanhang ska man de :P

svar: tack :)

åhhhh :( du e förlåten menmen

Oja :D göra imorgon då? :D

sv: hej vad gör du :D

hihi :)

SVAR: jadå:)!

sv: ja precis! jag vill ha sommar å sol!

sv; hiih kan tänka mig :D

va händer nu då?

sv: hihi mys<3

Okej det låter skoj :D

Jag ska jobba sen vet jag inte :D

sv: typ inget alls :(

blir fett sugen på godis när jag setr bilde:p

svar: hehe ;)

sv: haha ja :D

ÖHÖHHÖ neeee :(

svar på ditt inlägg: jag har inte gjort något alls ikväll faktist,haha själv? :D

sv: tittade du på solsidan? :D

sv: tack:)

haft en bra dag?

KRAM

Godnatt ;D

Ja det tyckte jag med :D

sv: nehe:P

jag meeee:D

Aja:) Vad har du gjort idag?

sov gott :D

SV: ja det är klart :D:D

hörs imorn :) <3

Ja tycker då jag med :D godnatt :D

Skolan, umgåtts:)

Vad menar du att man hade i backarna eller va? :)

GOTT! :)

Åh gott med godis :)

hhii va gör du :D

Åh blev grymt sugen på godis nu, men är sjuk så kan inte åka ut och köpa :(

Bra fotograf :D

mmm det ser gött ut !

åhh nuu blev jag godissugen! Fyyyy dei hahaha :P Kram

gött.. :D skulle handlat på coop men de tog 6:90. snål som man e så blev de inget.. :D

Kram

Vad gör du då?























Follow my on Bloglovin







Trackback