Godmorgon, solen är här.


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)

Godmorgon, har ni sovit gott?
solen skinner här hos oss och det är hur fint väder som helst nu ska bara snön åka bort. Idag ska jag åka hem till min syster och fira hennes kille efter som han fyllde år igår. det blir smörgås tårta, hur gott som helst. (ni kan få se bild sen) plus att jag får träffa mina syskon super kul, för det var ett tag sen nu. sen efter jag vart där åker jag nog till moa en stund eller hur vi gör. har inte bestämt helt men nästan.

nu kanske man borde ta och äta lite frukost..
vad ska ni göra idag?

Kommentarer

sv: gå på matcher=)

SV: Ja :))

Vad gör du ? ^^

:)

vilken härlig bild :D

inte mkt dusj da? :) Ps. ställ gärna en fråga i min frågestund!

SV: Vaknade nyss ;)

okej :d inte mkt här heller:D

Okej jag ska snart åka till min häst xD

sv: Tack så mycket :)

Hej hur mår du idag? :D

Fin blogg! =) hoppas du får en bra dag!

kram

hihih:D

ja, as kul! :D

hihi,=D

här skiner solen också! :) mycket vacker bild!

gör dudp

haha ja :/

sv: jo, det är bara bra med mig med :)

yepp :D

sv;vsg, allting bra med dig:)

har ni fortfarande snö?

allt bra då ? :)

Shit, vilken fin bild. ÄR det verkligen du som tagit den. Jag är imponerad!!

inget speciellt <3

va gör du idag? :D

jo. det funkar. har fixat med en bild i 2 timmar så jag känner mig rätt nöjd..funderar på vad jag ska göra nu bara.. :P

vad göru :)?

svar: godmorgon :)

vintervackert!

Godmorgon ;D

inte så mkt.. dudå honey

Himla fin bild! =)

Är det så mycket snö ni har nu? :O!

sv: Usch vad tråkigt :P Jag är glad för att snön är borta nere i skåne! Fast just nu regnar det.. :/

Inga planer för dagen, något dyker nog upp :)

Underbart kort!



Angelica - fotoblogg

Allt bra?























Follow my on Bloglovin







Trackback