godnatt


foto: Beatrice Jakobsson (jag) & Moa Lindqvist
modell: Moa Lindqvist & Beatrice Jakobsson (jag)

godkväll, nu tänkte jag ta och sova så jag kommer upp imorgon. det blev lite pluggande ikväll, men får ta och plugga mer i skolan när jag får tid över. har just sett andra avenyn sjukt bra, men tråkigt att det slutar just när det börjar hända något.

imorgon är det en vanlig och så det blir nog lungt och skönt. bilderna är tagna i måndag när jag och moa var och tog kort. jag ser helt gråt färdig ut, men det är jag med bara för det blåser rakt in i mina ögon. sen kom det bara tårar vet inte varför..

godnatt, sov så gott alla underbara läsare <3

Kommentarer

sitter och smsar och ska snart städa mitt rum :).

sv. vem vet. men det är lite jobbig att räkna alla sen.

Godnatt :)

Okej vad ser du på då? :)

nej inte så mycket, ska snart duscha!

sov gott baby

sv. natti sötnos <3

hehe ja

sv: okej, sitter och ser det okända :)

jadå! :)

sv; haha :D

haha okej :)

np sov gott gumman!

Hej sötnos!

allt bra med dig? :)



Förlåt att det har tagit några dagar att svara men jag har haft det så fullt upp! men nu ska jag försöka blogga och vara aktiv mera :) låter det bra?



Lägg gärna till mig i bloglovin också, då kan du se automatiskt när jag har uppdaterat bloggen med fotograferier osv. Vill du att jag ska följa din blogg? Kommentera då när du har lagt till mig så lägger jag till dig när statistikmätaren (?!) (antal följare) har ändrats :)



Puss<3

jo allt är bra=)

haft en bra dag?=)

Tack:D

fina bilder :)

Serier slutar alltid när något börjar hända, hehe, det är ju ett sätt att få folket att längta till nästa serie och inte missa det:)

godnatt söt<3

SV: Nice :)

godnatt! <3

ne inget, ska vara vaken lite till :)

ser tv med mamma och pojkvännen :)

själv?:)

okej, härligt att du är tillbaka nu då :)

tack! god natt

underbart vårväder ni ser ut att ha idag :D

:D läget nu då?

godnatt:D

sv: jag skickar ett sms så vet du vilket nummer osm är mitt :) <3

okej skola o sen har jag packat tills imorgon godnatt sov gott =)

SV: Förlåt för sent svar men jag har verkligen inte pallat hålla på med bloggen nu när jag är på semester ;P Men malaysia är helt underbart, speciellt värmen, hur är Sverige? Hört rykten om "vår"? :)



btw. fortsätt att följa min blogg och om när jag bloggar om hur jag har de här borta i Malaysia, PUSS!

hoppas du sov gott då :D

SV: JA det var kul =)

Ok.. Går det bra med alla prov? Minns när jag hade dom..



KRAAM!

SV: Ah ok .. Men håller tummarna för dig att det gått bra. Vilka prov har du gjort ?



KRAAM!

Ja=)

Var med och tävla om att bli VECKANS BLOGG! :)

sv: oooh tack så mkt :D























Follow my on Bloglovin







Trackback