jag klara provet imorgon.


foto: Beatrcie Jakobsson (foto)
här bor Ebba och det var här vi sov när vi var i dalarna..

nu ska ni vara glada att jag tar tid att skriva ett inlägg, funderade först på att bara gå och sova. men tänkte att jag behövde skriva av mig lite. vet inte vad jag ska skriva men det är en annan sak. skolan var helt okej, men gympan var iaf sjukt rolig! wow, tänk bea gillar gyman? bara för det är dans.

sen åkte jag till stan och gick med mamma och ica maxi där träffade vi pappas bror. sen åkte vi bort och åt på max, där träffar man david och daniel hallbom. helt sjukt vad länge det var sen man träffade dom två, och sen vidare för att höra om ett gymnasium i örebor. det låter helt okej, men vet inte om jag ska tacka ja till det. träffade en av mina lärare jag hade när jag var fem år, och jag minns ännu henne. super kul att få träffa henne, saknar att vara liten ♥

nu ska jag sova, och lycka till alla nior imorgon med provet.
och jag klara provet imorgon så äre!

Kommentarer

sv. Nä, jag vet men jag tror nog att kissies skulle vara snäll mot mej. eller vad tror du ??

hoho :)

lycka till medprovet, kommer gå super <3

va gör du :)

Tack=)

Lycka till på provet=)

sv: Haft en bra dag då? :)

SVAR: yes1

lycka till på provet imorgon! :D

de kommer gå super<3

- tack gumman :D

Åh, tack så jätte mycket! :)

sv; då kanske det går någon annan gång då :)

sv; haha tack gumman! :*



godnatt! <3

sv; coolio :]

vad görs? <3

Det har du så rätt i, fina :D



Hoppas du har det fint!

Tack ;)

yes i know :P

inte litet hus ;D

Hej besök min garderob på http://kladbyte.se/index.php?m=mitt_hem.php och kolla om du hittar något du gillar! bli medlem, de e faktiskt riktigt kul. Så har du någonstans att göra dig av med kläder och skor du inte längre använder. awesome! =) kram

lycka till imorgon :D

hur äre då? :)

Sv: god natt! (:

sv: hihi sötnos :D

lycka till ! ;D

Under hela tisdagen kommer inläggen på bloggen från "Ellie" i Playa - staden som aldrig sover, där solen alltid värmer...

Hur är det?:)

guuuuuuuuuuuud va fint hus :O:O Hur äre ?;:)

haha, varje gång jag går in på din blogg, så håller jag på med din header, as länge :P jag gillar den ;)

hihi.:):)

Lycka till :D.



Vad roligt att idrotten var rolig =) Jag drömde inatt att jag skulle ha idrott och hade världsångest hahaha och jag jobbar så jag har inte ens sånt men av någon anledning drömde jag det...

good luck :D

Sv: Låter härligt. =)

Jo tack min helg var helt ok . =)



Fin bild.

KRAM

Hej gumsan, allt bra idag ?

Kram

Hur är läget idag?

Klart du klarar provet :D

Bara bra=) Händer idag då?

fint hus(:

sv: ;D

gött :) jo min helg med!

sv; Det var så lite så =) Blir avis på dina fina bilder, helt ärligt.



Hoppas allt är bra annars idag =)

Svar:Okej^^ Ja,jag ska också sova;P

Vilken jätte fint hus:) Mysigt

Lycka till ;:)

Jag höll tummarna för dig ! :)

Hur kändes provet?



sv: Jao, jag bröt vänster ben när jag va 6 år & åkte skidor . Inte jättekul kanske. :P

Sv; Låter härligt :)

Åkte du mycket skidor? :d

sv: har ni pratat nå efter det då?

snyggt hus :)

ja verkligen! :D

hej :D allt bra idag?

händer ikvdå:)?

Det tror jag me!

SVAR: tack sötis =)

hur gick det med provet? va va va:)

jag tar det lugnt jag också =)



allt bra idag?

Vart någonstans var ni i dalarna?

gick det bra för dig på provet? :D

SV: kommer typ med er på åsas möte

taack :)

haft en bra daG:D?

visst :)



vad gör du?

jaha okej :) jo den va dunder najs!

Ja:) Matten blir nog den lättaste :)

haha, varför det? =) kram

va härligt ! :D jaa de har jag.

förlåt för sent svar..

sv. hihi. ~~

jo :$

sv; japp :D

sv: Härligt! Jodå, det är bra här tack :) Vad görs?

haha :d va gördu

Gick de bra för dig på provet?:)

SV: Varsågod!:

hahah ja ;D

Jättefin bild! :)

SVAR: tack! :)

Hoppas det gick bra på provet för dig idag:D För mig gick det sådär.

klarade du det då ? :D

gör dud då

svar: tack så mkt! :D

japp ;D

hoppas du klarar provet! :D

SVAR; Jo jag såg det ;-) Tack så mycket! =) Vad glad jag blir :-D

Jaa jämfört med dina så var dem ju fulla :) Haha!

Gick provet bra? :)

hoppas att nationella gick bra idag!

för visst var det det?

Jag har också gjort provet idag, hur gick det för dig? :)

hjehej jag älskar din blogg ! kolla gärna in min blogg ,komentera gärna den oxå så ee du snäll ! puss har du haft en bra dag idag ?

Svar

hehe!:D

sv; okej härligt,bara bra!:)

sv: jag är jätte ouppdaterad :( har du flyttat än? <3

Sv: Så lite så :)

Hejsan sötnos ! :*

vad hittar lilla söta

du på med då denna kväll?

puss & kram <3

okej=)

nej inte så mkt

- oh, förlåt sötnos. efter att jag mobilbloggat så somnade jag & vaknade imorse, så var aldrig inne på datan:(<3

ja usch de är så hemskt att leva med alla minnen, dom svider så mkt. Helst vill man bara kunna glömma men en del inom mig vill ha kvar allting. :/



hur känner du då? <3

sv; inte så mkt helller, haft en bra dag? kram

Vad fin bild.

sv; pluggar! :'(

sV: Tack så jätte mkt! blir glad :) kram !

jag vet inte kändes inte riktigt bra :)

Prov är inte kul det. Hoppas det går bra

Vad kul :D Själv så har jag aldrig varit på grönalund

sv: du är snygg ja :D

SV: Förlåt för sent svar, men har legat på sjukhuset.



Det kan vi göra :)

Tusen tack snälla du.. Så kär och nöjd :)

jag har precis kommit hem från ett danspass

och nu sitter jag och svarar på kommentarer:)

Vad har du själv för dig? :)

vad är det för gymnasium där då? :)

lycka till :D

Vad hette gymnasiet? :)



Om du väljer att flytta kan jag och Johannes följa med dig upp och visa dig runt lite ;) :*

jävlar vilket hus :D

Fin bild och fint hus!

Coolt hus























Follow my on Bloglovin







Trackback