lovet kan bli bättre, men är bra som det är.

haha,visst är den bra?


godkväll, nu sitter jag hemma vid moa. vem körde hit mig? det är hemligt för er alla, haha ibland måste jag vara dum.. iaf så åt vi mat och sen åt vi glass. nu taggar jag och moa tills torsdag, plus att vi fick veta att hannes och simon ska åka samma båt som oss. på torsdag morgon, så nu blir torsdagen ännu bättre.


jag kom på att jag och moa har sovit över varje natt sen fredags, och imorgon är det första natten vi sover utan varandra. och sen ska vi sova med varanda från torsdag tills tisdag vecka.


hela mitt lov går åt moa ♥!


Kommentarer

snygg blogg:D

Härligt att höra :)

Jo det är bara bra med mig!

hahaha bra låt ;)

:)

Jag har haft en bra kväll jag med

SV; vad skönt då, jag mår också fint :D

åh har du lov nu, så skönt haha :)

härligt att du har ett bra lov :D

:DD

:DD

hehe joda :)

vad gör du för ngt då?

godnatt, :)

SV; ska du göra något speciellt under lovet då? :)

Okej! :)

Inte mycket faktiskt. Hehe.

åh vad kul, något kul planerat? :)

haha tack :))

haha! :D hur mår du då?

hehe :D

SV; jasså vad kul då, vad sak du göra där? :)

du får se till att se reprisen det va sååå braA :D

super fin blogg :)

Vad bra, här är allt bra ;D

super fin blogg :)

kolla in lilla chris brown på min blogg

Vill du läsa om sex? Vill du förbätra ditt sexliv?

Tveka inte att kika in!

lyllo dej som har lov nu :P haha, mitt är slut :(

Sv: Hihi, vet du. Igår fick jag 100 unika besökare! :D

sv: fast nu är det äntligen klart! (y)

hur är det med dej idag ? :) hoppas du får en bra dag :)

vad kul med en tjej till som bloggar från Gotland :) vart på gotland bor du?

ja filmen var skitbra!!!!! :D

svar; Tack :D

godmorgon!

Nu är det avslöjat vart jag åker :D

godmorgon på dig:)



Sitter här och äter min frukost, har nyss fixat mig:D ska dra ti skolan strax.. hehe~~

tur att dt e okey väder här:p hur e vädret hos dig då?:)



ha en bra dag..så hörs vi på eftermiddag när jag e hemma:) Pusss

mm, vad göra du idag då??

Vilken söt blogg du har =)

ha en toppen dag,kram!

sv; ja :D.

Sv: fixar mig till skolan!.

härligt =)

Godmorgon :)

Allt väl?

ja :D skönt med lov? :D

sv: Härligt att du gillade dom !:D

var med i veckans blogg i min blogg!

Ha en bra dag :)

go morron dubbel header överraskningen! hehe



allt bra idag? kram luffi

Sv: Jo samma här! :)

Jättefin design!! Hur mår du idag? :D

god morgon på dig!

allt bra? :)

Grym låt!

sv: ja:)

KRAM

Vilken fin blogg du har!

sv: vad häbnder idag då ??

chillerill! tack för din spotifylista btw :D <3

ye :D

gott med glass =)

- sitter i skolan själv?:)

Svar: aa! :)

haha tingeling tingelin brukar min lärare sjungaXD























Follow my on Bloglovin







Trackback