Luftslottet som sprängdes


bild: google

igår var jag i skolan vi gjorde inte alls så mycket, hade matte dans och någon föreläsning. som berättade om att han vara med i en olycka med sin bil och sitter i rullstol nu. sen efter åkte jag till visby, alltid lika skönt att sitta och tänka för sig själv utan att bli störd av någon annan.

sen igår såg jag simon och christian den här filmen ''luftslottet som sprängdes'' den var super bra, men jag gillar mer tvåan då. för ettan har jag inte sett men ska sätta mig och se den någon dag. om man har sett dom andra filmerna måste man se den här filmen med.

idag är jag ledig från skolan men ska iväg vid tolv, sen tar jag bussen hem. så vi hörs nog senare mot kvällen tror jag. om jag inte ska vara duktig och sätta mig med läxorna.

Kommentarer

åh jag älskar dem där filmerna!! ´Den där är bäst!

Godmorgon, allt bra med dig idag gumsan?

Det var skitsnyggt!:)



Föresten, jag tycker tvåan är överlägset bäst! :D

Allt bra med dig idag? :)

SV: aha ok.. =)

Nä ska inte göra så mkt idag. Åka o handla lite med mamma, men annars inge spec.



KRAM

har inte sett den än, läst boken.

=)

Hihi det är lugnt!:)

Jaa :D

Sv: Ah ska bli mys =)



Allt bra med dig hopaps jag ?

KRAM

Ska jobba och sedan förhoppningsvis dansa^^ Själv?

Jag ska gå upp till öronkliniken och försöka byta tid. Allt e bara bra



ha en bra dag

kram

SV: Ok,varför tror du bara ? =/



Helt ok me dmig =)

KRAM

hur mår lilla Bea då

Härligt, jo det är bra här. Händer idag då?

Sv: Ah ok, men så är det för mig också ...



KRAM

Sv: Hej, ja det var ett tag sen, hur är läget? Jag vill så gärna se den tredje filmen jag har bara inte haft tid. Det blir att ta sig i kragen och göra det!

Sv: Mjo, men tror dom flesta tjejer har så =P haha



KRAM

Okejokej, ska flyttpacka lite och jobba senare.

Jadå. Några planer i helgen?

SV: Haha jo =P



Har du nå namn förslag till bloggen ? =)



KRAM

SV: Ah men varför inte. Ska lägga det på listan. =)



KRAM

Sv: Ja men gör det =) Gulligt av dig...



Ok gör du så, hoppas det smakar. =)

KRAM

SV:

vad bra =) gör dudå?

Oj, vad är det för kontrakt han ska skriva på då?

sv: haha, men sööt :D

Jaha! Dum jag är.. Varför ska ni flytta då? /:

måste se den!

sv: hihi nej :D

jag har bara sätt dom två första filmerna i den trilogin :)

Ja det är ju aldrig roligt att flytta om man inte vill. Jag har flyttat 5 gånger på 3 år..

SV: =)

Så bra.. vad åt du för gott då ?

Åt lite lunch jag med precis. Blev rester från gårdagens lunch.. :P



KRAM

sv: sötis <3

har inte sett någon av dem där filmerna!

härligt :)

haha söt :P??

Jag lever med en hockeyspelare och när han vill byta klubb får vi flytta helt enkelt :)

sv: du e bäst <3

hah :P



ja ska nog ta och se dem!

allt är inte bra, vilket är en del av därför jag har bloggpaus men jag svarar på komentarer då och då :)

svar; okej :) det ska jag göra!

jag är också ledig idag,

men edt känns som ett par deppiga filmer:P?

tack, sötnos :D

ok:p jag brukar inte kolla på svenska filmer alls det känns så skumt :P

Ja, känns som jag behöver det.

Jo, tack <3

sv: nehej <3

SV: Åh va gott . =)



hitta på nu då ?

KRAM

jag kollar mer på 1700-tals inspirerade filmer! love it!! romans och dramatik :D stolthet och fördom! har du sett den?

sv: taaack sötnos, bäst e du <3

SV: Ok, vart ska du då ?

Nä inte mkt... fryser så ska nog ta mig en dusch..'



KRAM

SV: Ah ok . =)

Hoppas det går bra ...



KRAM

fint fint här me tack :)

sv: så söt e du <3

Den triologin är såå bra :)

sv: hihi :)

SV: Låter bra det =)



KRAM

fortfarande lite sjuk :( sjdå?

vill du bli helgens blogg ? :)

kolla gärna in min blogg då.

va gör du

ska bli så skönt när man kan ha ballerina på sig!

SV: Ja men det gör vi vännen =)



KRAM

Jao :) Göra i helgen då?

sv: sötis <3

sv: den e bäst <3

skönt o va ledig :)

söt blogg !

ja va iväg o fika, kom för en stund sen.. ska strax iväg igen..

sv: detsamma <3

ha så kul då:D

d samma lilla du..

tack så mkt (A) a

allt bra +



föresten va filmen bra ? har inte sett den än :)

kram

för att inte tala om klänning :D

sv: ja dt gör vi! <3

jag ska börja läsa den boken precis =)

har den där måste bara ta tag och se den :P fast den 2:a först kanske hehe

boken var jättebra!

SVAR: tacktack ;D



Ha en bra dag!

okej ae inte mycket ;p Du, jag är med i en veckans blogg hos Alexander, du får jätte gärna lägga en röst på mig! Hade varit jätte gulligt (jag är nummer 1) Om du röstar på mig skriv gärna det så jag kan tacka (a) Kram :)



http://alexandresen.blogg.se/2010/march/utkast-mars-17-2010.html#comment

Tack så hemskt mycket! :)

Sv; Okej :) vad gjorde ni dom andra dagarna? :)

Jo det ä'r fint med mig :) med dig då?

SV: Härligt :)

Okey.. fest fredag och lördag och sen försöka hinna packa lite också.

SV: jaa jättehärligt här borta :D Är ju just nu på ön Langkawi och har just varit vid stranden och badat, UNDERBART! :D



btw. fortsätt följa bloggen min och få reda på vad jag hittar på här borta i Malaysia ;)

nja, trean är bättre än tvåan ;P

Just fine :D

det är bara bra..

vad har hänt i dag?

skönt att vara ledig. :)

haha ah det gör det xD



haft en bra dag?<3

fy fan stackare säger jag, jag hatar snö, jävla istid vi haft detta året. men nu e våren på G, äntligen :D

sv; okej vad bra!:D<3

ao men de är ju så, man vill vara kvar av någon anledning liksom<3

jaa :D

fin blogg hörru!

önskar dig en fortsatt bra dag! :)

KRAM från oss.

förlåt för sent svar men jag har inte haft tid och lust till bloggen denna vecka.



allt bra med dig då? :)

sv: Äh, det var då ;) Jag går ju nu så ska ju inte klaga på ett brutet ben nu kanske. hahah



Hur mår du idag gumman? :) <3

sv: Äh, det var då ;) Jag går ju nu så ska ju inte klaga på ett brutet ben nu kanske. hahah



Hur mår du idag gumman? :) <3

gjort idag?

sv: jag gillar det hon är men jag är typ samma men inte så där dumt. jag är lite dumt men det är bara till mina kompisar jag säger så och dom vet att jag inte menar någon illa men kissies säger ju så till alla men det gör inte jag men jag vet inte men jag tycker typ att hon är skit cool.

härligt att höra:)

Kram

killen :(?

Vad heter tvåan nu igen? x)



sv: Synd.

kom och laga mat åt mig, jag är hungrig :)

Vill också vara ledig :P

sv: hehe ja jag är lite smart ibland:P

jaså, så du vet det?:) varför ska det alltid vara dom under 18 som ofta vill göra sånt:S

nej:( suger, men det är väl så bara före påsklovet.

Visst var låten och videon bra:)

vvarsågod!

sv: yes alltid ;)

själv då ?

har inte kollat på någon av dem men det kanske man borde göra ?

Hejsan!

Nu tänkte jag ha en liten frågestund i min blogg, hade varit super kul om du kom med en fråga till mig :) Tack på förhand!

Massa kramar / Elin kärlek♥

Svar

så lite så!:)

sv: åh vad skönt att höra! :)

jadå, det är bättre med mig idag :) <33

Np:)

Åh jag vill också se luftskottet som sprängdes!!:)

Sv: Ja men eller hur :D

Varsågod! :)

tackiii :)

Åh, dem filmerna är ju så himla bra, allihop!

Har du läst böckerna också? :)

alla de tre filmerna är superbra! :D



sv: tack :)

gumman, jag saknar dig!

vi har inte snackat på ett bra tag!<3

jo de rullar ;:D<3

Älskade den filmen:)























Follow my on Bloglovin







Trackback