måste börja fixa mig nu..


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)

bjuder på ett par bilder för två tre veckor sen kanske?

nu kanske man borde flytta sej från datan och börja klä på sig och fixa innan man ska åka till min syster. och äta frukost måste jag med göra nu har jag sagt det ett par timmar. men den här timmen måste jag försöka göra det. sen ska jag ut och se om verkligen våren har kommit fram, och njuta av solen. men det finns ännu snö kvar, men det försvinner nog idag.

och som ni kanske ser har jag inga snöflingor kvar på bloggen.
har våren kommit hos er?

Kommentarer

åååhnej. där tar du fel. så fel som de någonsing går :p jag bokstavligen hatar att städa!

sv: Allt bra idag? :)

ah okej, måste se den!

hihi jo, men nu ska jag ut och fota. HÖRS :D

Tack så mycket :)

Jamen du, den där filmen har jag ju sett en gång!

Riktigt bra :)

hehe okej

Fina bilder :)

min svarta kavaj

vilka fina bilder du tar :) vad har du för kamera? system antar jag =)

Fina bilder :)

haha lungt fan :D

händer ikväll da ? ;D

gu' ja. usch jag hatar verkligen städning!

Hej! Hur e det med dig idag? Några planer för kvällen?Kram :)

justja..<3

De har du säkert :p

sv; kul, jag ska packa och kanske göra ny design :)

Jaa :D

Vilken fin och söt blogg du har! :D Gillar den verkligen...



Och du tar helt underbara foton! :)

lust att vara med i min fototävling? :)

sv:haha :D

Allt bra med dig? :)

huvva (A)<3

tvek om det är värt det alltså :p

yesyes

härligt :) jo bara bra. Har du några planer för idag då? :)

Jotack det rullar på, själv då?:)

sv; jaa :D

Härligt! jodå bara bra :)

sv: okej ^^

sv: Härligt, joda de e finfint ;)

hehehe..^^

åh, va fantasilös jag känner mig idag vad det gäller bloggen. :P

vad göru :)?

jag har själv inte sätt den..:[

Fina bilder!

Ja här i Nacka utanför Stockholm har våren verkligen kommit nu!

Man ser gräsytor överallt och man behöver bara ha en tjocktröja på sig, då känns våren på riktigt! :)

fina bilder :)

Heejsan allt bra? Händer hos diig på en lördags kväll, fest?



Våren är iaf snart här;) all snö har smält och det är översvämning i alla hagar ;)kram jen

jätte fina bilder du har talang =D

fin blogg!!!:P

Hej jag har en liten frågestund i min blogg, var gärna med och ställ några frågor :) Kram!

var kommer du ifrån då :)?

Gud villka fina bilder :)

fina bilder:)

Fina bilder.. :)



En fråga.. Jag ska köpa nya grejer till min kamera, har en Olympus nu.

Har 20-25 tusen jag ska köpa grejer för, vad skulle du rekomendera? Och ska ja byta ut min olympus så jag tar en annan kamera eller fortsätta köra på den?

Jätte fina bilder! :)

Vad föreställer den första bilden? Ser att det är något med frost på men vad är det? ^^























Follow my on Bloglovin







Trackback