mat?


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)

nu är jag hemma efter många timmar i bussen och en timme i stan, eller kanppt en timme i stan. måste äta något för idag har jag inte ätit mer än två mackor och den här goda saken på bilden. sen hade jag tänkt och börja packa för det behöver jag göra innan jag åker kanske?

det är super kallt ute helt sjukt när jag skulle gå till bussen från moa fick jag gå två km. och innan jag kom till bussen var jag som is, och dom är jag nästan helt seriöst.

vad har ni gjort idag?

Kommentarer

Måste alla lägga in bilder på sötsaker? Blir ju så otroligt sugen. Haha:)



Fin blogg!

okejokej:)

hej!

allt bra?

jätte fin blogg:)

kram mimmi!

Åhh! Jag vill ha! :D

SV: jaa jo men det kommer nog i framtiden :D

Låter toppen, och negerbollar, fuck vad nice! hoppas du haft en bra dag du med =) jag har jobbat hela dagen ( för att svara på din fråga)



=) sjdå?

SV: ååh, jättesugen på chokladbollar!

Jag har tillbringat dagen med min lillebror, du då? :)

Svar: okej! :D

MUMS! :D

haqha ja:D

Yes =)

Hej, nu har jag svarat på alla frågor jag fått. Ta gärna en titt! :)

sv: jag vet. vad hittar du på ikväll då ??

mums xD

Jag har varit med en kompis. Jag vill äta upp bilden :D

sv: är det bättre idag? <3

Ha en bra kväll!

fiin blog vad gott det såg ut att vara då!

Sv: Haha inte när han slåss så mycket! :o Okej :)

ska snart duscha, sne plugg :)

SV: Förstod det ;)

sv; va bra, kanske besöker gotland en vacker dag.



Åh vad jag blev sugen när jag såg din bild! :)

inte mkt :D själv:D

:DD



allt bra? <3

Bra bild du tagit :) nästan så det börjar dregglas ur munnen på mig!

- hah njaa!:D

sv: vvad ska du göra idag då?

ja :D

hur är det med dej?

=)

härligt o höra :D

det är toppen :)

jaa det är det verkligen. har planer på att åka dit i sommar faktiskt (: !



allt bra med dig ?<3

Sv: jarå! vad har du gjort idag? ;-)

kan jag förstå :D

sv: ingen orsak :)

sv: ingen orsak :)

gött=) sammahär

- haha ye;)

shiiit äre jag som ska kila och baka chokladbollar nu eller? ;pp

okej okej, <33

Åh, det där såg alldeles för gott ut. Mums!

Så sugen jag blev på chokladboll! Du har en jättefin blogg!

Sv: Haha men småbarn är såna! :o

SVAR: Ja, det var fint där! :D

härligt ^^



det bara bra tack <3



vad görs sötnos?

sv: måste nästan baka!

gott! :D

sv : inget specielt... vad ska du göra i helgen då?

SVAR: jo! :)



åh, nu blev jag ju sugen på chokladbollar :$

vad gott! :D



sv: samma!.

Hej vännen! Vad har du sysslat med idag ?

Kram

gu vad sugen man blev på något gott nu när man ser chokladbollen;)

åh nej vad goda dom såg ut :O:) hihi!



sv: taaaaaack :D<3

åh, gud vad gott!

Åh, va gott de ser ut!

GOTT !

Ska till skolan vid 13.10. Sovmorgon idag. Fick just reda på att lektionen var inställd!

Ååh vad sugen jag blev på en kokosboll nu, inte bra :(

åh gud vad gott det där såg ut!! ;D























Follow my on Bloglovin







Trackback