Melissa Horn


bild: google
Artist: Melissa Horn

Melissa Horn, är en av dom bästa tjejerna som gjort bra låtar. det finns inte någon dålig låt hon har gjort, och det är inte många som lyckas med det. (när jag tycker min åsikt)

är hemma nu och bussen är nästan alltid försenad när man kommer för tidigt. det är inte kul att stå ute och frysa, men det är rätt varm ute fast det är monligt och dåligt väder. som sagt idag är det söndag och dagens namsdag är bengt. som min pappa heter, så grattis till honom. nu ska man kanske ta och plugga lite man har ingen lust att göra det, för jag fattar inget av det som finns i min mattebok just nu. haha det är väl bra? nej inte alls, men får ta och sätta och försöka iaf.

vad ska ni göra sen då?

Kommentarer

sv: aw, tack :D

just nu gör ja inte mkt

Sv: Men eller hur!

mmm

:( <3

jaa det är jättebra :D själv?<3

sv: Okej, är barnvakt.. ;P

SV: HIHI SÖTAN :D

hhi ja :(

vad är de för väder på gotland?

sv: jag bor i stockholm,solna :D

Fin blogg du har :D §



Vad händer idag då?

va händer ikväll då? blir du hemma

melissa horn är grym:d

Jag tycker att Melissa Horn - Hanna är väldigt bra.

Den är lätt i tonarten att sjunga oxå. :)



Jag ska plugga lite mer sen. Sjdå?

sv: du mest =D

sv: nej,det är molningt och fortfarande snö :(

haha okej nice:D

Sv: Vad gör dudå? :)

åh, melissa horn är såå bra!! :o

ha en bra dag!

okej :d

blir hemma ja me antar ja

allt bra med mig :) själv?

hon är bra :)

fin blogg verklingen as fin;) läs och komentera gärna min;) kram

sv: hihi jo :D

Sv: Jag har prov på tisdag och hinner inte plugga imorrn så jag måste plugga idag -.-

Snö, regn och nu molningt:o

hejhopp kikar in lite:) allt bra idag? =)

några planer för idag ?:)

sv; varsegod ♥♥

jadå :)



fina bilder!<3

ja verkligen :(

nae förutom att åka till min pojkvän senare ikväll och sova där, är riktigt trött sen matchen jag hade imorse :)

:)

sv: inte mkt, sj :D

rösta på mig hos http://superskadad.blogg.se/2010/march/veckans-blogg-borja-rosta.html#comment

är nr 8

kramkram

Sv: Okej ingenting ;p

sv; lyssnar på musik, dudå? :)

jo det är bara bra med mig:) finfin blogg du har! :)

spelar fotboll och själva spelet i vårat lag va bra men inte resultatet :)

hej!

Fin blogg du har ju!!=)

sv; okej, nice:)

:)

jadå :D

ja verkligen :/ vill ha sol och värme

sv; haha min pappa heter också bengt ;)

sv. hehe okej :D

sv: vad gör dudå? :)

sv; jaa :d så grattis till dom!

sv; taaack:)

jadå! :D <3

svar: tack :D

Japp allt är bra med mej hur e de med dej???

kramis<3

sv: ja det är jobbigt :(

aa :)

sv: hihi :D

Sv: Allt bra. Sj?

ja melissa är jätte bra på att sjunga och hennes låtar är bra! :)

kolla och säg vad du tycker jag ska göra med mitt hår! :) <3

Jadå. :D Själv?

plugga -.- , sjdå? :d

Sv: Javisst :)

bara bra:):)



HON ÄGER!!:D

tack så mkt!

och de hoppas jag med<3

sv; riktigt härligt :D haha så pappa gav en present till sig själv.. han och mamma är på hockey nu ;)

sv; varsegod sötnos♥ lyckos dog att bo på gotland;P

Hej! :) Allt bra idag?

sv: hihi :D

hon är så jävla bra, seriöst. jag älskar typ alla hennes låtar, dom sätter sig på hjärnan! :)

Nja, allt är inte rikigt bra- fast jag mår bra :) Hur är det med dig?

sv: gör du då? :D

tack för ditt svar! :)

jag ska nog faktiskt göra ljusa slingor (a) <3

sv: haha, allt bra med dig idag? :)

mitt spotify lista består typ av melissa håkan lars(A)>3

sv; hihi :*

mm :(

Ingen orsak! Tack själv:D

Vad har du gjort i dag?♥

sv: mihi :D

ska till läkaren snart sjda:)?

sv; jaa det måste vara underbart då:)

sv:

okej! :) Härligt..

Ja, det är bara bra med mig!

Vad har du för dig? <3

sv. såbbra :)

mja, det är fint ;)

Hej, kikar in=)

Vill samtidigt säga en sak.

Var gärna med i mina tävlingar, för nu har jag gjort om hela konceptet och vill ha nya spänannde människor som prövar på=)

Dessa hittar du i mina kategorilänkar ovanför headern!



Jag ursäktar mig ifall du inte villa ha reklam.

Då är de bara att ta bort.

vad ska du göra sen då? (:

jag åt färdigmat hela veckan kan man säga..lr varit ute o åt också med min kompis:D lagade iaf aldrig mat här hemma:p

men nu e de tilbaka så Pappa kmr laga mat:D hehe~~

:)

de är de:)

Okej skönt! Jag har också tagit det lugnt men snart ska jag träffa en kompis :) Bor du i sthlm? =)

jo min helg har varit rätt okej =)



göra sen då?

sv; jag laddar in musik i ipoden! ;d

Sv: Ja riktigt snygga :)

hahaha jaaaaaapppp :D

Jag har varit på fotboll och pluggat, nu ska jag kika på tv

vad gör du nu då?

kram

sv; förstår de:)

awesome :D



åh, jag älskar henne.

hehe tack så mkt:)

svara gärna på min dagens fråga!

sv; följ min blogg med bloglovin? :)

Svar: Ok=) Men då har jag iallafall nått ut till dig=)

händer ikväll:)?

jag skulle ha gjort de om de inte va så långt :(

sv; vet du någon bra låt?* :)

Okej gud så mysigt=)

har du bott där hela livet eller

flyttat dit? :):)

sv: det är bara bra:)

KRAM

träning:D

min samhällslärare/historielärare/mentor brukar alltid driva om henne, men jag tycker att hon påminner om en kvinnlig lars winnerbäck, och jag är/var ett stor winnerbäck fan, så jag ser inget fel i henne

Sv: Hehe okej :)

sv; uppe i lilla kalla umeå:)

ag följer din blogg där;P

hehe vet inte :P

gotland är bäst på sommaren :D

sv: Nej.. :(

Har helgen varit bra ?? :D

haha liksom man orkar inte laga mat bara ti mig sj:S asch~~ klarar mig med bröd o vatten också:p

svar: hehe ;)

Fotboll:)

Okej:D ´Vad gör du?♥

hiih jaa:D

SV: Hehe ja :)

Sv: Tar det bara lugnt inför skolan imorgon :)

Lyssnar musik :) är jätte trött^^

verkligen :P haha

Sv: Ikväll blir det lugnt, själv? :)

sv; jaa det är sjukt kallt här det känns som att vi inte kommer få nå sommar;(

mormor ;D

svar: tack så mycket, kul att du gillar dom ;)

japp :d

Sv: fan va bra ! joo samma här ! :D

Händer det något kul i veckan ??:D

Coola bilder. :)

shit ja somnade

sv: allt är bara bra med mig:) hur äre med dig?<3

vad händer hos dig en söndag som denna? :D

sv; ja säkert:) har ni mycke snö? :) föjde du min blogg på bloglovin?

nje :(

funderar på att inte gå ;D

haha ja:D va gör du

hehe =)

sv: hihi :)

:D

Okej, den ser jätte mysig ut :)

har en liten tävling där jag lottar ut voddler om du vill vara med :)



http://filipu.blogg.se/2010/march/tavling-voddler.html#comment

sv: okej, va skönt att vara ledig men jobbig men nationella. ;)

Oj, vet inte riktigt. Plugga förmodligen ´.. :(

allt bra? :)

Du tjejen, google är inte en fotograf.

sv: ibland får man till det

gu va fina bilder du har på din blogg!<3

Helt underbar är hon.

Älskar nästan alla hennes låter, mmm.

hon är som den kvinnliga lars winnerbäck..skriver texter om allt som man själv tänkt.

snygg är hon också!!

Älskar verkligen Melissa Horn!:)























Follow my on Bloglovin







Trackback