min dag var helt okej, och plus till vädret


foto: Beatrice Jakobsson (jag)

det gick ju bra för min del imorse, gick upp kläde på mig skrev ett inlägg. och sen var klockan  inte så mycket, så jag tänkte vila. men somnade om och vaknar av att hem telefonen ringer, springer ut och svara sen går jag och säger till min syster. men då var klockan halv åtta. hon fick inte mycket tid på sig, och inte jag heller.

mycket bra väder idag, och en helt okej dag. åt våfflor på hemkundskapen, fan vad ont i magen man får av det. sen var det bussen hem, det tog långt tid idag. eller satt jag bara och funderade på att tiden skulle gå. men iaf, dagen var bra och nu ska jag och pappa en sväng.

[rösta här, gå ner för att rösta fem stjärnor]

rösta här är ni snälla

Kommentarer

gud vad fina bilder! :)

sv: mm =)

fina bilder! :)

<3

:)

sv; Sidan funkade inte för mig..

ja men du måste ju ändå komma över honom <3

very good väder haha! 5/5 från mig:D

snygg bikini ;)

fin blogg! =)

vad görs?

vad ska du hitta på ikväll då? :) <3

okej skönt=)

ska vara hundvakt med min pojkvän:)

fin bild:D

haha seriöst, hur många blommor har ni på gotland eller?! har inte sett en enda här! okej, såg några som va påväg upp, men dom va inte ens halvvägs än :(

så gott med våfflor!

sv: japp<3

Okej varför de? :/



De är bra med mig :)

svar; jag har faktiskt ingen aning vad området heter, men i visby är det i alla fall :)

sv; det är min dator som krånglar :s.

fin header=)

haha längtar:D

skumt, vet inte vad som hänt:( <3

muums med vofllor, hahahaha :P

svar: tack :D

sv: Var finns den? :)

Vi fyller 15 :) händer under påsken då ?

sv: yes allt bra?:)

Jag kan rösta :)

sv: det är bara bra:)

KRAM

sv: ja vet :/ tyvärr är det ju så, men håll i! :)

allt bra?

fina bilder!!

rösta gärna på min bikini :) http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=ZPDBAupsi5O6jAFvt5hsG4kF#bikiniGallery

Är du så gullig och vill rösta på mig så jag kan bli veckans blogg?

om du vill det så är det bara gå in på : http://kiiika.blogg.se/2010/march/finalisterna-3.html#comment den adressen, och så kommenterar du med att du vill rösta på nummer 8! Tävlingen avslutas ikväll eller imorgon, och det skulle va supergulligt av dig om du rösta på mig! KRAM

ritkgit fina bilder :)

Ville bara önska dig en trevlig kväll!

SVAR:

okej, tack så mkt :)

sv: Du länkar till någon "amanda ogren"...?

sure :) röstar nu då

Jag hatar att vakna för att telefonen ringer:/

bra

okej :) var har du varit?

Jag har precis ätit middag:p

sv: man tackar!!

Okej :)

svar; aa:)

fina bilder föresten!:D

va dt fint väder hos dig idag?:D

när är bilderna tagna?

jaa hihi

ok:P vad blev det?:p

visst det gör jag :D

SV: yesyes:) Jätte fin bild:D

gott:)

Okej, ja tycker de är bra att ha träningsmål =)

åh..avis..

här har inge blommor kommit upp än :(

sv: jo allt är jätte bra :) själv då?

svar; Tack:)

;)

allt bra med dig då?:)

eller hur :)

ja precis. Det är faktiskt väldigt skönt och uppfriskande. Var ute kl 06.00 i morse och powerwalkade. :D

gjort idag?

450d :D

sv; tack så mycket <3

sjukt snygga bilder :D

sv: tror inte det, kanske bara va med vänner ett tag sj? :)

JA;D canon e bäst! :D

sv: ja eller hur :D

jag saknar dig btw, vi får hitta på något snart :(

puss <3

svar; skolan, men sluta tidigare, sedan blev det att fota lite och resten plugga:)

själv??:P

Gott med våfflor, men jag får också ont i magen :/

SV: Varsågod!:)

har du några planer för kvällen:)

sv: vad skall du göra på lovet? :)

Jättefina bilder :)

sv: det låter ju bra :)

okej :)

ja, men jag hoppas de kommer snart!

röstat nu :)

samma samma jag ska nog inte kalga! snart är de ju lång helg ;D

sv: åh vad kul :D

vad blir det för kamera isåfall? :D

isåfall kanske vi kan fot på lovet? (a)

hihi wiihoo :D

ja precis. Det är faktiskt väldigt skönt och uppfriskande. Var ute kl 06.00 i morse och powerwalkade. :D

gjort idag?

Ja, man får aldrig sluta hoppas ;)

gör så =)

åååh , gud vilken sjukt fin blogg!

samma <3

Javisst:) vad gör du`?:D

svar; okej:)

Tack<3

sv; hihi det är lugnt! ;)

Jodå ! :D vilka fina bilder :D

jodå riktigt fint:D

vad gör du då?

mysiga foton =)

sv: åh hoppas :D

skulle varit jättekul :) <3

röstade du på mig? :)

- Förlåt mig, har knappt haft ork till data fortfarande. Har du lust att maila mig istället så svarar jag så fort jag ser det? <3

svar; har en nikon d3000:)<3

vsg:D

sv; Jadå, allt är för det mesta bra! :)

Själv då? <3

SV: Jaaaa :-D

sv: gullunge!



fina bilder :)

allt bra med dig då :)?

Tack :)

yeees! =)

okej samma <3

okej okej :) nej ingenting alls:p haha:D

vad gör durå? :)

härligt ;)

jo det rullar :D

Lyllo er som har blommor, vi har fortfarande asmycket snö kvar :s

Sv: Hihi :-) fin bild!

svar; aa:)

Gud va snygg header! & riktigt fin blogg :)

Ha en fortsatt bra dag :)

Kram!

Hur har din dafg varit idag då:)?<3

ska kolla på tv!

- nu? visst, jag loggar in på en gång <3

Sv: Så lite så!

Grymt fina bilder! :)

jätte fin blogg du har!

okeej, då har ni veckan efter oss :)

gör du? :)

vad ska du göra i helgen då? :D

haha jorå :)

sv: nej du är! ♥

sv: varför sådär :( jo jag mår bra! <3

bra da? Vad gör du?

vagörs?

ja men ändå! allt bra idag? <3

Så vackra bilder!



Sv:Jag tittar på tv:n:)



Kramar^^

sv; eller inte pluttan :) <3

Ska kolla på desperate houseeives :D

ja själkklart är det de ;)

hur är det? :P

tack det är bra :) fina bilder!

sv; Gammal bild ju :(.

sv: hihi jo det är okej med mig :D <3

Jag mår som jag förtjänar kanske? vet inte.. Men trött iallafall.. själv?

Kommer du från gotland? Det gör jag me! : ) en härlig ö! <33 xD

Vilka fina bilder och vilken fin design! <333

PS: Jag röstade på den där bikinin! Och den har fått MÅNGA röster! :D

fina bilder! :)

sv: kan förstå det :/

vilka fina bilder!

Härliga bilder.

Våriga och riktigt fina bilder! Kram

Fina :)























Follow my on Bloglovin







Trackback