min kväll blev räddad


Foto: Simon Hermansson
Modell: Beatrice Jakobsson (jag)

övertrött är mitt humör idag.


dagens bild blir på mig, fast ni inte får se mitt ansikte. dagen blev bättre bara för hannes kom igång. och sen är jag lite över trött och skrattade i stort sätt för allt. men det får man vara ibland med. moa och pappa kommer snart då ska vi åka till fiket och äta mat. sen ska vi vara sitta hemma och mysa. får se om det händer något, men annars blir det en fredagskväll med moa.

vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer

Sv;; Hihi :-D Ja eller hur! Men hoppas att dom är bra också =)

SVAR: tck:D

sv: åh nice! :D

- vad händer nu i helgen då?:)

jadå :D

sv: tack <3

sv; hehe gött då!! Jo kanom h'r<3

tack :)

svar: okej!

jag har ingenting planerat, det blir väl tv och datorn, ;)

händer i morgon då?

hur tycker du kameran fungera? positivt negativt? leetar efter en ny kamera hihi =)

hoppas du får det mysigt

japp lägger till dig nu då :D

Hur står din fredagskväll ut? =)

jaa :D ha en ,mysig kväll!

Det kan vara rätt skönt att bara få flamsa ibland:) fredagar är ju till för de! Ha en mysig fredagskväll!



Spana in dagens stilikom hos mig:)

Hoppas du får en bra fredagskväll :)

Drog igång en "Veckans blogg"-tävling imorse. Det är redan många som har anmält sig; gör det du oxå! Räcker med att skriva en kommentar under det inlägget. Ha en fin dag ♥♥♥

Nu har jag svarat på frågorna! :D ♥

ja älska paket :D <3

sv; okej :)

jag vet inte :P

Sv: Som makeupartist vill jag bara svara neeeej! Det är klart du passar i ögonskugga! Rätt färg och lagom mycket och på rätt sätt så blir det säkert bra :)

tack så mkt:D



aw du får sova mer så att du inte blir så trött:)<3

sv: Skönt :)

Mja, kunde varit bättre ...



min fredagkväll ska tillbringas utomhus i försöka att sälja vår produkt -.-' inte kul...

:DD awesome ^^

bara bra tack <3

gjort idag söt?<3

sv; okej prao :P <3

;D

Vad skönt att dagen blev räddad, fint ju!

sv: ingen orsak ;D

blir det ikväll då? :) <3

Hejsan! Allt bra med dig?

Hej! :)

Vad händer hos dej? :):)



Ha en bra Fredag! Kram.

inte mycket :) några planer för i helgen? :)

Hihhih :$

hihi jaa :)

Ska inte göra nåt speciellt, blir utgång imorrn istället. :)

Du då?

Ha det bra!

sv: samma här..hur mår du?<3kram!

sv; heeh ja, händer det nått specielt ikäll då? :D

SVAR: hihi :) <3

Vad kul att kvällen blev räddad.

Japp! :D Hihi söt bild.

ikväll ska jag äta pizza och mysa med min pojkvän, :')

dd?:)

härligt =)

Låter som en mysig kväll :)

sv; nja sådär ;P <3

`gör dudå`?

ikväll blir det förmodligen Let's Dance & fredagsmys :D

tack sötnos:D När skriver du fakta om din kamera? (A) :DD<3

sv: ah :D

mår du bra idag? =)

sv: Nä precis... men hoppas du får en kanon kväll tjejen :D <3

sv: jag mår bra

sv: håller med dig, riktigt jävla gott! :b

visst blir man sugen på sommar!:D

Svar: Jo det är bara bra! Tack!

sv: jaha vad mysigt^^

har precis designat om hela bloggen

okej:D<3 vad händer i kväll nurå? ♥

vad händer ikv då :)?

Varsågod :D

svar; jag ska ha myskväll med min bästavän, duvet filmer och snacks men bästa, det kan ju inte bli bättre :)

Hallå! allt bra med dig? :)























Follow my on Bloglovin







Trackback