mina dagar i dalarna..


Torsdag: upp tidigt för att åka båten vid 07:05 då vi träffade Hannes och Simon på båten. Sen åkte vi bil hela dagen kan man säga. När vi kom fram till stora skedvi så fick vi träff alla deras djur. Och dom små grisarna vara bara för söta. (ni får se bild sen)

 

Fredag: då var vi vid kupolen och shoppade lite. Sen var vi och hyrde skidor, vi var med ebba ett tag på kvällen. saknar dig redan Ebba, du måste komma i sommar.

 

Lördag: då åkte jag skidor med Ebba Bea Maria Åsa Magni och Moa. Det var inte lätt att lära sig kan man säga, men det gick till slut. Ramlade det gjorde jag ett par gånger, men det gick bra ändå.

 

Söndag: då åkte vi med skidor och då gick det bättre för då ramlade jag inte lika många gångar som jag gjorde i lördags. sen var vi bara hemma hela kvällen..

 

Måndag: då satt jag och Moa ute i solen ett tag, efter som det var så fint väder. Senare åkte vi till ett keramik ställe och köpta några prydnader som vi skulle måla. (ni får se bild senare) den kvällen satt jag Ebba och Moa och målade och skrattade. Sista kvällen innan vi skulle åka.

 

Tisdag: då lämnade vi dalarna och åkte med norrköping gissa vad Moa såg då? Hon såg två älgar, och jag har aldrig sett någon älg förut. Så vi fick köra tillbaka och ta kort, och då var det tre älgar. Sen handlade vi lite saker i norrköping och träffad Moas syster. Sen hela vägen till Nynäshamn, där båten gick hem till Gotland.

 

Det var en mycket trevlig resa, kändes som vi körde över hela Sverige. Efter som jag har över 600 bilder kommer jag ladda upp dom nu här efter. Och då berättar jag lite mer om mina dagar det här är bara lite snabbt berättat. miss you ebba ♥


tack, till alla era kommentarer nu ska jag svar på dom!


Kommentarer

ja de har jag, vilken header tycker du att jag ska ha :)?

välkommen hem!

de har varit kanon! :D hur var det i dalarna?

Jodå det har varit bra^^ Hur har det varit själv? Något namnförslag på min kommande smyckesblogg?

fin blogg :))

Ja, det blir bäst det! :) Hur är det med dig? :)

Sv; aa, har du sportlov just nu eller? :D

är allt bra med dig idag? :)

Har ni inga älgar på Gotland :o?

jätte fin blogg, allting bra med dig? kram

sv; härligt :) hoppas du hade roligt där!

Gud, vilken härlig semester, jag älskar att åka skidor! :]

sv; tack! hoppas du har haft det bra då! :)

Vad ska du göra i morn då? :D

sv : inte jag heller , men ja jag har haft det bra

förtår att du har haftdet bra där borta också eller .D ?

JA ÄNTLIGEN TILLBAKA!:D:D:D:D

SVAR: men tackar och detsamma!

Svar: Det gör inte jag häller så det är en bra ide! ;) Låter som en super resa! :D

tack så mycket :D

verkar som om du har haft en bra vecka ;)

Sv: detsamma! ;)

Vad roligt! Jag har bara haft det bra :)

Hur har du själv haft det? :D

välkommen hem!

jag har haft det bra,själv?<3

jaha då!! det har jag!



du då? kram

ja jag har haft de bra :) Du verkar ha haft en riktig rolig resa? allt bra :D?

hih nice:D va gör du?

yaaaay :D

bara bra,sj? <3

hej:D



välkommen tilbaka:)

antar du har haft hur roligt som helst~~ hehe=)



det har varit bra här hos mig, som vanligt:D

har haft många lediga dagar du=) hehe~~

min papa o brorsan ska faktiskt åka skidor nästa vecka..de ska åka till Idre:phehhe~~ så jag kmr vara ensam hemma=/ asch~~



naww..tack så mkt:D jag blev nöjd också:D kram

tack! allt e bra här vet du. =) sj?

låter som roliga dagar:)



Vad tycker du om norrköping då? ;P

Kram

sv: Tack tack :):)

Gud vad kul det låter :) kram!

Det är ok här :)

Vad ska du hitta på att göra ikväll?

Va bra att det blev en lyckad resa :D

svar: Strålande, då lägger jag till dig nu :)

sv: nej. det är inte bra med mej. du då ??

det har jag :D



själv?

Haha ah okejj^^*

Jo bara bra, du sj?

KRAM

saknar dig knäppis!

måndagskväll va helt super!

vi kommer i sommar, de lovar jag! (L)

Det har jag absolut, och hoppas du hade det bra <3

Sv: Allt bra sj =)?

Vad kul att åka iväg med sin bästa vän sådär :D

härligt :)

jo jag hade det bra, självdå? :)

Härlig vecka! =)

sv: hej hoppas du har haft det bra!.

skönt att du är tillbaka :D

hur äre gumman :D?

Sv: Åh härligt hoppas du haft det bra och välkommen hem! :D



- inga problem :D hur är det med dig annars då?

händer ikväll då? :)

haha härligt :D

vad görs nu? <3

låter ju toppen :D

varför då?... :/

<3

det har jag, har du? :DD

hiih okej :D inte mkt :D

Haft en bra dag idag då? :) Kram!

sv: mår du lite dålgit du också nu ??

Skulle inte vilja se en älg, de är så stora:P

Varsågod :)

svar; hehe okej, bor ju där, därför jag undra ;P :)

sv; jag sitter och gör en inlägg om min dröm kille. du då ???

haha okej :p

de ä ba bra!

vad roligt, har du haft det bra? :)

jo jag har haft det toppen! :D

helt okej iallfall :) <3

Sv; Ja okej, välkommen tillbaka får jag väl säga då! Jag har haft det bra, det verkar som du haft det bra också :) Vad ska du hitta på i veckan ?(:

sv:

ja! :) då ska jag med till bushvik eller va de hette, haha ;o <3

sv; åh härligt att du är hemma igen :) haft de skönt?



ha en bra kväll gummsan <3

jag hade galet kul :D dudå?<3

åh jag minns inte heller vad vi har pratat om :O

nej har verkligen mått skit sedan klockan 6 igår ... själv då? :)

Ska ta det lugnt ^^

svaR: caroline öhman :)

måste plugga :P

oki Vad har hänt idag då ?

sv: okej så bra då! :D



vad gör dudå?

gud vad härligt, låter som om du har haft det bra!:D

usch jag förstår.. jobbigt de där? :/

bor ni på samma ställe typ? jag menar ser du honom ofta?

mm jag vt.=/ tråkigt..

jag som inte lagar mat sj:p hahaha~~ lr kan inte laga mat.hah~~

mm jag vt.=/ tråkigt..

jag som inte lagar mat sj:p hahaha~~ lr kan inte laga mat.hah~~

härligt! :))

Haha, ja ^ Du verkar ha haft en väldigt lyckad resa, får kolla bilderna senare då :)

aha usch så jobbigt de där asså :/ men är de endå inte ganska skönt att slippa se han ett tag?

Sv: life is a bitch men jag överlever.

vad blir det för mums?



vill också äta men pallar inte röra mig hihi ^^



greaat (y) !

vad gör du då? :D

Ja de har jag haft. du då? =)

oh vad kul att du är tbx!

har du haft det bra söt? <3

Hoppas du får en bra kväll! :)

det förstår jag !:D

skönt att vara hemma igen? :)

sv: Jag har redan ätit men ska snart till en kompis.

okej, tack för hjälpen!

fan va bra :D

sv: ja då, har du haft en bra dag? :)

svar: varför bara sådär? :/ jag mår jättebra!

sv: nyss ätit mat! ;d

Sv: Welcome back ;) Hoppas du hade en trevlig resa :) Ser så ut i allafall :P

Allt bra med dej idag? ;)

haha ^^



åh yum <3



händer sen?

nice. minns inte va ja skriv haha

Låter nice. Fina bilder :)

sv: ah jag har haft det bra :D Det hoppas jag du också haft :D

^^

vad kollar du på? :)



ska till Ica strax med mams och köpa nått att äta xD

sv: haha jaha skönt att höra



vill du vara med på dagens blogg och få fler besökare så e det bara kolla in på min blogg och läsa vad som krävs för det

Sv ;P

SVAR: wiho!

härliga bilder

Välkommen tillbaka :) Är det Dalarna du varit i?



Kommentera gärna dagens konsertbilder!

vad roligt gumman :D

jodå det har jag <33

svar: jag förstår dig.. tänker ganska mycket jag med..

hoppas att det ordnar sig :)

- varför bara sådär? ;o med mig är det bra!

JO det har jag haft, själv?

welcome back :) jag har haft det bra! dudå? :D <3

vsg (:

Välkommen tillbaks!:D

SV:

Jag har haft det jätte bra, hoppas du också haft det bra !:D

Sv; Okej, jag ska bara vara i sklan och umgås med kompisar :) Hoppas du får en bra kväll!

jodå det är bra :D

vad gör du då ? <3

söta bilder ^^

allt bra med dig då? :) <3

Jag har haft det toppen :) hehe hur har din resa varit då :) KRAM

lov nu eller :D?

förstår jag :)



hur gick de åka skidor nu då? inga brutna ben ? ;D

SV:

ja!:)

Har du haft en bra dag idag då?=)

SV: Så bra, det ser verkligen ut som du haft det bra :)

- oh.. förstår dig! har samma problem just nu.

sv; fan va najs :D!

låter toppen!! :) <3

sv. okej bra! :D



tack så mkt. :*

skit cool blogg :D hoppas du haft en bra dag! kraamar!

sådär :/<3

Sv: yeeah!

SV:

Härligt.

Jodå, dagen har vart sådär=)

- inte alls :(

usch.

Tack dsm!

bra de :) hihi min syster bröt benet när hon stod helt stilla, de var as konstigt första gången vi tog med henne på skidresa oxå för hon är mindre än oss liksom, lyckat!



tur att de gick bättre andra dagen, brukar va så :)

nopp :D



tack söt <3

sv; okej , samma :D

sv : ja , vad händer senare i veckan d :D ?

Skolan

hehe okej, hoppas att du haft de bra!

Låter kul det där:D och ser fram emot bilderna som kommer upp med tiden.

och åh, små grisar är söta:D vilket sort det än är.

å tack, vad roligt att höra!:)

Jaha, har du haft det bra då?:)

hehe.naww.~~

får äta färdigmat:p haha~~

härligt. haft en fin dag`?

Svv :P

:)



ne vars inte direkt asså

sv; japp :D

haha ahh xD



vad tycker du om bob marley's text? (a)

tackar :)

vad har du gjort idag? :D

japp :D

Bra ^^

jarå :) vad gör du ?

haha ok xp

gör dudå

Tacktack;d

åh kul att du gillar dom :)

ne det är min bror, hihi

Jodå dagen har varit helt okej. ha en fin kväll! Kram

sv; vad ska du göra i helgen då? :D

Allt bra?

:DD

pluggar

allt med andre :(<3

fint=)

jag har en stora syster, lilla syster o lillebror. Han på bilden är bara halvsyskon, sen har jag två äldre "halvsyskon" till. Jag har ju skiljda föräldrar hihi så har blivit en del folk.



har du några syskon?:)

sv; okej :D

inte så mkt tror jag xd

sv. hihi ;)

välkommen tillbaka ;)

Lät som en supermysig resa :)!

okej :) jag har lov :D

Tack, hoppas du också

haft det bra :D

härligt att höra! :D

superduper söt ^^



har du andra djur? <3

sv: haha itne jag heller:) Hoppas du haft en bra vecka <3



oh man ser älgar jämt här ;)

sv: haha itne jag heller:) Hoppas du haft en bra vecka <3



oh man ser älgar jämt här ;)

sv; men åh va mysigt :D gick de bra att åka? :D

hejhej! jag har börjat gjort en TIPPSBLOGG! smink,hår,allt! ;) cheeeeccka förfan!

Jättefina bilder överst btw :D

har du haft andra tidigare? :)

sv: haha jää;)<3

hehe ja

Inget sj?

sV; hade du det roligt? :d

hihi jada:)

svar; heheh, bor ca 5 km ifrån men går i skolan nästan mitt i centrum ;)

Hej! :D Hade du det roligt i dalarna? :D

SVAR: jhadå:D

Gud så härligt att höra! Det är ju så man ska ha det :)

åt helvete :( vi är inte ens vänner :(

Jag har haft skola :P

TACK :)



Skoj att åka skidor.

sv: hihi okej :) har du haft de bra gumman? <3

va roligt att åka skidor :D

Vilken söt älg :-)























Follow my on Bloglovin







Trackback