MVG, tack till dom som hjälpte mig.


idag när jag var på utvecklingssamtal som jag även säger kvartsamtal till. det tar inte en kvar för mina föräldrar men idag gick det fort och jag fick ju reda på att jag fick MVG.

tack till er alla som hjälpte mig, ni svarade på min frågor som var med i mitt arbete. och utan dom hade jag nog inte fått MVG, och jag säger det ännu en gång tack. super glad för att jag fick MVG, fast jag hoppades att jag skulle få MVG. efter som jag hade tagit med allt och jobbat så hårt och laggt ner allt på detta.

Kommentarer

jo det e skönt att prata om de.

vsg :)



grattis till mvg! :D

Fin blogg :)

sv: grattis:)

jag hjälpte t lite(a)

allt bra med dig? :)

grattis till MVG, bra jobbat!



Nej vad härligt. Gotland är så mycket :) vart på gotland..? :D

Kul att det gick bra på ditt prov! :D

Hej! fin blogg :)

hur har din dag varit ?:D

vad kul :)

GRATTIS! :D

Tummen upp :D

sv: härligt! jo den var väl okej :)

Heejj:) Vill du vara med och tävla om veckans blogg? isf är det bara att anmäla deejj i min blogg, du har fram tills ikväll 23.59 på deejj!

P&K<3

aha, aha.

det är bra här :)

jättefin blogg =)

Grattis :D :D

Ha en bra dag ! <3

Heej!

Vad kul med ditt MVG! Du har väldigt fina bilder på din blogg. vad använder du för kamera? Besök gärna mig..

fin blogg :)

btw, gratts till mvg =)

Ja, MVG grattis, grattis, grattis! :D

Kram* <3

grattis till ditt mvg! :)

- tack :D

Vad roligt!

grattis! ;:D



sv: hah okej! ;d

jo men äntligen är den slut ;)

det var så lite :D att du också kom ihåg att jag hjälpte dig :D

åh grattis till mvg't! :D

tack!!! och väldigt roligt att du har fått MVG! ;)

sv: okej

KRAM

Ha en bra kväll :)

grattis (:

frin blogg!, och grattis till MVG ! <3 :D

bra jobbat, grattis :)

Grattis till ditt mvg :) Bra jobbat!

sv: ÄNTLIGEN ÄR DU HEMMA!!

grattis btw :) <3

VAD DU ÄR DUKTIG SYRRAN!!!!























Follow my on Bloglovin







Trackback