nu är jag super pigg i stället ;o


Foto: Eva Hoffman (mamma)

det här är alla mina små syskon på mammas sida (4 små bröder)
godkväll, det blev inte så mycket pluggande som jag hade tänkt mig. men fick ta och fixa andra saker i mitt rum, sen började jag och pappa kolla på kamera till mig. han ska höra med dom imorgon, sen får jag veta om vi ska köpa den eller inte. nu hoppas jag verkligen på det bästa. sen är jag inte trött nu så jag kommer säkert ligga vaken hela natten inte bra..

och sen prov imorgon, vad ska ni göra imorgon?

Kommentarer

sv: aau :P

jaoja :D

säger det samma, duger! :)

ja de tycker jag du ska göra! :)

sv: vadå? :o

man måste tänka posetivt, haha :P

fina bilder :)

tack :)

hha:D

sv: är på väg att bli sjuk ;s

men annars är det bra :)

Jaha, okej!

Men du brukar åka in till Visby då och då antar jag?

sv: haha okej :D

vad ska du hitta påå i helgen då:D

sv; Tack :D.

kollar på teve :p

jag ska se teve ;D

vilken kamera andvänder du? :)

haha ne :)

Hej på dej!:) allt bra ? ♥

ohja ;D

yesyes

hihi :D

jatyp :p

vad har du för prov imorgon?

Hej! Vilken jättefin blogg =) Kolla gärna på våran nya sida www.yourtodolist.se

vad gör du :D

japp =D

Sent svar;

Hur mår du då??:)

jg e också pigg nu:p

men ska ändå försöka sova tidigt:p

;)

härligt :D

haha aa :)

http://www.norrbottensmedia.se/uf/2010/tavling.htm

Rösta på Jorice UF

Tack på förhand! :)

sv. ÅH TACK SÖTNOS!

tack så jätte mycket för uppmuntringen och allt. KRAMAR I MÄNGÄDER

Ja visst vare, super nöjd ;D tack

haha ja :)

Skönt att höra(:

det är bra här med, planer för i morgon? :)<3

hej! nu finns del ett i min novell-serie om förbjuden kärlek att läsa på bloggen. skulle bli jätteglad om du ville kika in och ge mig feedback i form av positiva eller negativa kommentarer.

ha en fortsatt trevlig kväll, kram mia!

Söta :D

har lust att ge henne en fet smäll! :o

svar:hehe ;)

Np=)

Hihi tack!:D

vad haru gjort ikväll :)?

stor och härlig :D

jodå ;D

Ja helt okej!:)

:D:D

de vare :)

vetinte riktigt :'o (a)

nej verkligen inte!



du går in på bloggsvar.se

skit snygg blogg!

följas på bloglovin? :)

fin blogg :) va gärna med å rösta på mej som veckans blogg nr 13:)

kram

jaha, här är det väll kring 60 cm snö...:(

vilken kamera vill du ha då? :)

svar: jaadå:D

kollar på Cougar town! :D



va gör du?

okej skola sen ska jag och en kompis hämta min lillkusin och vara barnvakt och sova hos henne :):)

hihih, vad har du för prov då?:)

Jag ska plugga -.-'

sv. hihi puss:$

den bästa dagen någonsin, jag har världens bästa kompisar :D

fin blogg du har :) Kolla gärna in min

& säg vad du tkr om den :P

Haha ja ;D

Haha ok ;)

Söta :D

sv: hihi ;D

okej, önskar dig all lycka ^^ för det verkar svårt!

vad har du för ämne??

okej, jag har varit med en kompis :)

Tackar :) hoppas du haft en bra kväll! :)

god natt sötaste! :D

sv; hihi okejj men ändå (A)

btw; lust att tipsa om min blogg elr ngt? :)

sv; hehe aa :D

ja! :)

händer imorrn då :)?

tack :D!

haha jaa :D

sv; jaha :p.

men du kan få vara dagens blogg hos mig ngn dag om du vill :).

Sv; ja :) och sommaren på gotland är så fint! Ville inte därifrån när jag va där för något år sen..gotland och skåne är nog det bästa på sommaren :)

okej :D inte mkt alls

hehe ok..XD

natt natt sötaste! :D

sv. tack tack!



kram

sv; men jag menar asså inte en tävling jag menar du kan få vara det utan att vara med i en tävling elr ngt:)..

hihi :)

sv; jag menade inte att du behövde länka mig jag menade att du kan få vara det helt utan anledning! :).

bara för att vara snäll liksom :d.

ja det gör vi! <3

sv, härligt att du är tillbaks nu :D

sv; hihi okejj jag fyller år om precis en månad!:].

den 23 april :D.

FYFAN VAD SÖT LÄNGST ÅT HÖGER JAG DÖR :D

friuftsdag :) vad ska du göra?

sv: hihi de gör jag med :D

svara gärna på frågan i min blogg ang. favorit pogram :D

sv; aa (; hihi

sv; hihi yeey :D<3

ursh va jobbigt :S

Sv; Dels för att både ställerna har sån sjukt skön dialekt och dels för båda ställerna har många gator som är gamla och sådär, hur fint som helst :)

gonatt babe

Hos en kompis och tittar på film.

söta små syskon:)

sv/ Haha nej längst åt höger, inte vänster :D

Imororn ska jag jobba.

inte så mycket, skola,plugga lite o packa =P sj? =)

har du fler syskon än dom?

jag kan inte heller sova.. BTw... Gotland.. kanske ska vara där hela sommaren ;D jobbar ev där ;p

godnatt på dig söt:)

gör dudå?=)

sv hah samma! ;d

Lägger du ner mycket tid på din blogg?Kram :)























Follow my on Bloglovin







Trackback