nu kom solen fram.


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)

nu när man kommer hem gissa vad som händer då? solen kommer fram, kunde den inte gjort det för ett tag sen? när man var i skolan, i stället för att gå ute och frysa. funderar på att ta och laga mat, sjukt hungrig. och pappa åkte just på möte så jag får ta och ställa mig och lagga mat.

senare ikväll, funderade jag på att ta en promenad. vet inte vart jag ska gå, men här jag bor är det inte stort. men en sväng måste det nog bli, så jag blir lite mer trött så jag skulle kunna somna sen. får ta min lilla syster och gå en sväng eller själv. bara jag får komma ut och gå lite.

visst är det skönt att ta en promenad?



Kommentarer

<3

Så lite så :)

allt är bara bra, sjdå?

kram på dig

sv; då ni blir tsm igen till sommaren eller vad menar du? <3

svar: hehe ;)

fin bild..

jarå :)



vad har du gjort idag då?

När tog du dom där bildena?<3

sk ta och göra det en dag:D<3

avis på er då ni har blommor redan ^^



sv; okej, vad händer ikväll då? ^^

sv; asså vaaaaa? har ni redan sommar?

Nu har du chansen att vinna ett armband hos mig. Kika in på bloggen och anmäl dig nu ;)

Hej! Vad har du gjort under helgen? =)

:)

klart:D

nrä jag har tid att kolla på dom :) <3

sv; haha nä vi ha bara snö, snö och mer snö :P Vi ser inte ens gräset och det snöar just nu me xD

sv; håller också tummarna gulle :) <3

ska fixa de:D

sv; okej;) då har vi typ varmare än er;P

sv; men du verkar så jäkla kär ju :)

Härliga bilder, vårkänslor på de :D Hur är det med dig?

sv; haha i Lycksele (västerbotten) ^^,

min dag har inte direkt vatit bra..varit i skolan i fem timmar:S uff~~ trött

skit fin blogg hörru :D

haha okej :) samma här! allt bra? <3

Svar:

vad skönt att höra :)

hoppas du får en kul kväll kram på dig

sv; haha nee;) gör du?

Hej! kika gärna in min blogg då jag flyttar utomlands snart så har jag rensat hela min garderob till priser fr 9 kr.

hihi ja de är det :D

Solen kom fram här med, men nu är det borta -.-



Vad ska du hitta på i påsk? :)

det regnar här..

sv; lite sjuk.. hur är det på gotland? o.O varmt?

Vad skönt! Jag har inte gjort så mycket.

Vad skönt! Jag har inte gjort så mycket.

du som e söt :)

sv; jo det hoppas jag också ^^ Det är ju så fin att fota ^^

samma :)

haha ska komma från dej?;D

Fin bild:)

Fina bilder =)<3

Svar: ja! Själv?:)

hahah tack detsamma:D

Samma tror jag! :)



Vad ska du hitta på ikväll då? :)

Vara med familjen, är ju sjuk -.-



Eller alla i familjen har vart hemma idag, -.-

Vad ska du göra ikväll? :D

jag ska skicka in en anmälan om ett sommarjobb :P

hejhej, allt bra idag?:)kram

jag med (A) den är tagen från weheartit =)

haha okej ;D

okej skönt :) jag måste plugga :(

sV; nee;P

sv: hihi vsg ;D

uhhuja:D

tack så mycket !:) ååh vilken härlig bild, väntar såå mycket på sommaren :)!

skönt o höra! jo bra med mig också :)

svar: :)

Ursh ja :P

sv; ja det har jag, dudå?:)

fina bilder :) vårkänslor

får se lite :) <3

okej ´h¨ärligt att höra! allt är skit bra med mig!<3

sv: tack :) hur mår du idag då? <3

Härliga bilder & fin blogg. Allt bra? :)

Var gärna med i min "tävling" om att göra en header till mig;) pris och länkning :)

vi e :D

/sv/ TACK!

jadå :D när har du lov? :) <3

sv: bara bra här, längtar till påsklov bara! :D

Älskar promenader, härligt värre. =)

visst är de!

så .. våriga på nåt sätt :)

då e vi överrens ;)

vill du vara med?(A) sv på ditt inlägg: det är jätte skönt med promenader ;)<3

har du lov nu ?:)

uff..trist:S haha~~ men du pratar iaf med ngn i skolan.. inte som vi..alla e med sig sj:p haha~~

Jo, jag känner mig riktigt glad idag.

Behöver jag säga något mer än: VÅR! :D

okej, jo jag har haft det bra!

AJdå, det är jobbigt när tankarna flyger runt, hoppas det blir bättre!



Jag mår bra, och tack så mycket<3

:)

sv; varför dådå?;(

allt bra med dig då? ;d

Mycket fina ! ♥

sv; haha, men du skrev att du hade haft en dålig dag;/

är dom bilderna nytagna? ;o

är dom bilderna nytagna? ;o

sv; okej, va tråkigt då:/ vågar man fråga vad?

får också lov på torsdag :)

yeea.]

Varsegod! ;D

huh(A)

Härligt! jodå allt är bra.. :D

vad har du gjort idag?

tack så hemskt mycket :D!

men andra skolor i umeå får det på torsdag , asså att det är deras sista dag i skolan. Det var så jag menade, och då är onsdag min sista dag (a) (fattar du nåt? ;))

sv: haha jaa :)

ska du någonstans?

sv; okej, men fyy så tråkigt då!

Hej! Hjälp mig gärna att svara på min fråga angående min hårfärg på bloggen! =)

SVAR: Skoldag som vanligt, sen en promenad med kameran i hand & min måtligt roade hund som protesterade när jag var "tvungen" att stanna & fota lite för ofta... ^^

Sen lite plugg, film [Johan Falk] & bloggen.

Själv då? (:

haha :P

jaha okej:D

allt är bra är lite trött bara :P hur är det med dig då? bra hoppas jag :P

sv; :) <333

hhee~~ vänta på brorsan o pappa ska kma hem..s vi kan äta..kl e mkt:o

SVAR: Jo, slutade tidigt. (y)

Detsamma (:

annars då, allt bra? :)

måste säga att jag älskar din bild ;)

sV; ja det får vi hoppas:)

Svar: Ohja! ;D

Jag undrar om du skulle kunna hjälpa mig med detta: När man kommenterar hos mig är Mina kategorier under istället för i menyn. Vad ska jag göra?

sv: vad mysigt! Jag ska till gotland på torsdag :) jag har landställe en bit utanför visby, du då? :)

nu e de hemma:D yeah~~ äntligen kan man äta:p haha~~

sv; aa:)

OKej! jag har varit i skolan och nu sitter jag hör. :)

okej, jag får försöka hitta felet. (;

sv: whaaat?! ;o haha jag har inte sett en enda blomma ute!

Hihi okej =) !

jaha :D

hihi, fina blommor :D

jo samma:D<3

sv: JAAA OJ :O insane!

sV; puss<3

Jadå det har jag haft, du med? :D



Åh, vill med ha så många besökare. haha

Jag tänkte bara tipsa om min egendesignade bikini på Nelly.se Skulle bli otroligt glad om just du röstade en 5 poängare på min bikini ! Länk till bikinin har du här : http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=cJnwCW3P78ehOFBUeaNAPmZQ#bikiniGallery



Kramar!!!!

fin blogg! besök gärna min och kommentera vad du tycker om den! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback