sockerkaka


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)

snart ska sockerkakan in i ungnen, jag och fanny vi är bara för bäst för att kunna baka sockerkaka. det går alltid lika bra varje gång, men jag ska inte nämna något om det.

ska snart äta mat, fast jag är inte så hungrig. jag skulle ju ta och plugga men får göra det imorgon istället, ikväll blir det bara att ta det lungt. för det behöver jag efter som jag inte sov många timmar i natt. så blir det när man kommer hem vi fem tiden på natten och vaknar vid tio.

tycker ni sockerkaka är gott?

Kommentarer

Sockerkaka är ju hur gott som helst! :)

Jao, och sockerkaka är också

väldigt gott ;D hehe

haahah okej:D

Haha ja :)

sv; ja som fan :( bort med snön

sv: inget alls:D

åhh så gott!! vad sugen man blev nudå!

sv; haha jaa :)

hahaha nee :(q

sv: hehe okej :)

sv; vad gör du? :)

sv: jaadå, vad ska du göra ikväll då? :D

oj jag läste inte texten, och jag trodde det var du :] hih ops..

Verkligen, nu blev jag jättesugen :P hah

sv: ha ha ja det var det :D

Jag tycker sockerkakor är sådär. Godare med kladdkakor, haha!

allt bra =)?

sv: yes ^^

allt bra? :)

ska du baka...

Oja, själv klart :D

sv: hihih :D

haha, det är lugnt ;)

sv; okej, msn och musik;)

sv: okejokej, ska va med några kompisar bara:) tack!

Bergsutflykt hos Ellie...

Shopping på stan hos Anette...

På bloggen i dag ;D

superfin blogg ! =)<3

det funkar=) gjort idag?

sv; MOHHA:D

Tittar du på RAW?

vad gör du ?

Sockerkaka är skit gott ju! :)

allt bra idag? :D

sv: hihi ja :D

sockerkaka är fett gott btw:D

jaa, supersuper gott !! :)<3

kram.

<3

oh jag älskar sockerkaka

sv; jaa :(((

sv; yees:)

jo, helt okej. :P

Åh jag älskar sockerkaka.

Hahaha, smeten är ju nästan godare än själva kakan ! :D

åh så gott med sockerkaka :D

mm, det är gott! =)

mums!

hihihih :D

ska vi följa varandra via bloglovin? :)

haha visst ääär han! ;D

Självklart :D

Så du bakar du :D

haha lätt:D

sv; bakade det igår faktiskt haha (a)

haft en bra dag idag då? :)

Sv: Okej :) Jag är också ledig imorn ;D

vad händer imorgon då? :D

sv; kollar bloggar, självdå? :) kan inte du göra ett videoinläg jag vill höra vad ni har för dialekt hehe:)

göru nu då? :)

sv: förlåt för sent svar :)

åh tack :D

allt bra idag? =) <3

mm :D

hur l¨ång är du?:D

sv: inte mkt, sj :)?

Göttt med sockerkaka )

Jag tycker sockerkaka är gott om det är choklad smak.

SV: yes:D

sv: ska kolla på tv snart,du ? :D

:D

SVAR: okej :D

Fin blogg! besök gärna våran & svara på vilken outfit du tycker är snyggast www.livepink.blogg.se

sv:Haha, tur att jag inte var ensam om den biten ! :D

Sv: Så lite så :) Hoppas du haft en underbar söndag. Du får gärna följa min blogg :)

sv; aa:)

Älskar sockerkaka<3

Tycker absolut sockerkaka är gott! Särskilt om man lägger smör-vaniljsmet i mitten ;)

Sockerkaka e grymt gott :)

Det är jättegott, särskilt med chokladsmak :D

Åh sockerkaka! Kan man få en bit? ;)

Sockerkaka är det absolut godaste man kan äta! Mums:) kolla gärna in min blogg och följ mig på blogglovin'

Hahha ja de e juh de!:)

Fin blogg! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback