trött och klockan är bara sju :O


foto: Beatrice Jakobsson (jag)

har man tråkigt så kan man ju alltid ta och passa på att ta kort.

snart ska moa beställa pizza, så det blir att åka upp och hämta den snart med. beställde en alva heter den super god är den iaf. sen ska vi försöka hitta på något tror jag, men vi vet inte vad ännu. men vi har en hel natt på oss att bestämma oss. haha, nej men på tal om annat så är jag sjukt trött och klockan är bara sju. men jag kan bli pigg bara några minuter om jag vill.

vad tycker ni om mina söta figurer?

Kommentarer

okej tack :) men när ska du göra det?=D

sv; jaa :(

naaw va söta!:)

Haha ja då :D

Vad tycker du är snyggare? att pierca sig i över eller underläppen :)?

haha:]

Söta :)

Hur mår du :)?

okej :D ja får ångest :]

sv: har blivit sjuk så just nu är det inte så bra ..

nej gillar verkligen inte att vara ute sj haha :)

Ursöta :)

Jo tack de är bra,vad ska du göra ikväll :)?

sv: tack så mkt :)

KLART:)

Har as ont i min höft. :/

sv; tack sötoo <3333

haha då har vi något gemensamt :)

Sitta vid datan x)

Vad ska du göra i morgon :)?

nej jag vet förlåt :(

men jag hoppas du såg vart länken gick?

viktigt att rösta. hoppas du läser igenom bidragt också

hoppas du får en fin kväll :)

sv: härligt, jora det är bra:)



lessnade på min gamla blogg så nu har jag bytt från www.s0ckerbit3n.blogg.se till www.maariabodin.blogg.se checka gärna in och lämna en kommentar!;)

nej vad söta =) !

Aw tack så mycket!:) Vad länge sedan det var vi pratade.

sv: hehe japp :p

haha jaså? :)

Hur äre idag :D?

vad är det för figurer (A)?

Ska vara med min pojkvän (:

sv: vad lassies :) sj :)

så himla fin blogg. kolla in min (;

Jo men sånt som händer =)

vilka söta

jättesööta :)

haha göra imon då :)?

det tror jag knappast på :)

sv: okej jag kollar på New Moon ;)

JAJAJ:)

Jätte fin blogg!

Älskar din design!



Kram!

men såbra:D jo med mig äre super :D

jag vet inte :o<3

Ja.. :/ kommer berätta hur det gick till snart.

plugga ocg lite så :)

vilka söt små saker :D

Visst blir man det! Aww vilka små söta figurer ;D

sv/ Burkar också ta massa bilder när jag har tråkigt :) typ på helt onödiga grejer haha!

haha a elr hur :)

gördu just nu:)?

sv: händer ikväll då ?:)

sv: vad gör du nu ?

jaaaaww! (a) allt bra med dig? :)

sv; hihi :) <3

vilka söta!

lyssnar på hockyn:]

sv; vad händer imorgon sötnos :)?

jag sa kan ngn länka min blogg på deras :)

Vilka söta figurer :)

va göru :*?

söta bilder :)

De är de också:)

haha lugnt :D

Hej hej, just nu har jag en liten frågestund i min blogg så kika gärna in och ställ en fråga!



(Om jag stör med denna kommentar så ber jag om ursäkt.)



Kram!

körslaget eller xD? nja ingenting ska gå härifrån nu hehe

sv: samma här ;D

haha jepp :D

sv; okej samma här vet inte riktigt än men hoppas på fint väder iaf så man kan dra ut :D

hahaha söta bilder btw

sv: Okej okej nice =) ne inte mycket ta det lungt och se på tv typ ^^

sv: Japp :D

sv/ Haha nej inte jag heller! Woho

japp:)

sv; ja hihi ^^

Lugnt, får åka iväg o köpa haha =)

sv: ja :)

tack =) <33

tack för dina frågor! =)



allt bra med dig idag?

sv/ Yes :D vad gör du?

Braaah, gröna milen börjar nu så jag är extra glad (a) ska nog gå och se på den nu :)

hehe okej. ha en bra kväll! :)

va göres

OKej:)

svar: tack :)

Jadå.. :D <3

härligt :)

jorå bara bra här med!



haft en bra dag?

sv: hehe okej ;D

ska vi lägga till varandra i bloglovin ?

Jepp jepp! Ha en trevlig lördags kväll då! Kraaam :)

härligt :)

jorå min dag var helt okej den med! =)

ja det ska jag! :)

ja absolut! :)

svar: hehe ;)

sv; hehe :D

sv/ Okej :) jag pratar med folk haha

vad har du för plan till imrgo då:)?

samma som dej :)

va ser du för film

sv; jag bor i stockholm. dudå? :)

hihi :D

träning:]<3

sv: hehe okej ;d jag har lagt till dig nu :)

hihi :)

sv; okej najs :D dit vill jag åka i sommar ;D

ja kollar green mile

suuper sööta :P <3 hur mår du idag :) super fin blogg :) <3

som sagt inte mningn att göra dig upprörd, ber om ursäkt igen. :)

hoppas du röstar varj dag nu :)

http://gemensamstyrka.se/ide/tjejer-foer-tjejer

Härligt!, jo med mig är det toppen! :)

tack så jättejätte mycket! <3

sv: Haft en bra dag då? :)

haha den rosa var ju söt

SV: Jaop :)

SVAR: yes!

hah, blev det sent igår med tanke på att du är så trött eller ? :)

taack D

MEn du. Jag ska ut nu, vi får höras, Hoppas du får en bra lördag kväll.



Puss och Kram<3 / Sara

svar: :)

hur är det <3

Tack<3 vad har du gjort idag? :D

aah :D

Hej, jag behöver din åsikt om mitt hår

läs mitt inlägg "Behöver råd" är du snäll

Kram!

toppen blogg hörru:)!

hur äre med dej da:D?

haha söta bilder!

Sv: skönt att höra, jag har mått bättre.. :)

hihi ja:D va gör du

sv: Okej, verkar som de flesta gillade den:)



Riktigt söta är dom! hihi

gott med pizza<3

vad gör du?

Jag såg rubriken:(

Sööööta

sov gott finis!!

Jag blir också trött jättetidigt på kvällen, men sen piggnar jag till senare. :)

tack sueprsötaste! :D ska sova nu. :)

hallu snygging :)

sv: haha :D

Jättesöta!

haft en bra lördag?=)

Blev de lyckat då? :D Minnet är inte lika bra. :P Haha. ;) Mitt minne alltså. :P

söta :D

Hur många unika besökare har du per dag?

AHha så jävla söt lila figur! :O

Ja självklart :D

sv/ haha bra det :D

godnatt på dig:D



hoppas dagen har varit bra för dig:D för mig har dt varit perfekt kan man säga:D hehe~~

ska snart sova:p kram

hihi jaoja:D























Follow my on Bloglovin







Trackback