super gott


foto: Beatrice Jakobsson (jag)

drack just det här goda som ni ser på bilden, det bästa man kan dricka. sitter och ser på tv, men finns typ inget bra på tv just nu. kan ju bara hoppas att pappa kommer hem snart för det börjar bli läskigt här hemma.

tack till era listor..

http://www.luffi.se/

http://mosiie.blogg.se/
http://brunettbloggen.se/
http://jesi.blogg.se/
http://jennyh.se/
http://fsjfoto.blogg.se/
http://suzette.blogg.se/
http://danielas.se/
http://yossaneklund.blogg.se/

Kommentarer

åh den har jag läst för ett tag sen :D.. kanske ska läsa den igen vafan :D !?

Sv: Okej, tack! :D

hihi:) händer under sportis då:)?

- ser mumsigt ut :)

ny bloggdesign :D

sv: lugnt :D

Mumma vad gott ! Hur har din dag vart ? :) KRAM

härligt :D

sv: hihi :D

MMm det där ser gott ut!

- åh tack vad kul (a)

det ser gott ut du!:D

haft en bra helg då??

hihi jaaa.

det såg gott ut :=)

det där ser gott ut, vad är det för något? :D

sv; yes dom äger :)

aafan :)

har du läst hennes andra böcker :) ?

Det är simon och thomas på 3:an ;)



Svar: då borde du läsa dom! :)



åh skoj :) tack! Då har du fått en del låtar nu, hittat några du gillar? :)

SV: Tack detsamma :)

Min dag har vart bra, men lite stressig i skolan dock..

KRAM

åh vad gott det såg ut!

åh...ser mysigt gott ut.



Ha en underbar kväll:)

Sv: Tack:D

Ser gott ut:)

okej nice ;D ska till sundsvall:)

gott! :d

mums! :)

SV: VA ?? VADDÅ OFTA ??

hon skriver för jävla bra! :)

vill du bli snyggast på beachen 2010? läs mitt senaste inlägg :)



svar, jag ser det :)

aww taack så mycket!! var listan bra? eller kanske itne din stil? kram

SV: tack! :)

haha aa :DD

Fin design, tipsa gärna om hur du gjorde den på min blogg :P



På vår blogg kan man vinna saker från www.coolstuff.se !



Lyck till!<3

sv: hihih :D

vad bra!!



vad ska du hitta på under kvällen då? kram

Svar: Dom inreder ju ett hundcafé och jag ska prao på ett hundcafé när vi har prao. ;D

åååh va gott! ska också göra choklad nu haha :)

Fin blogg du har! :D

sv; ååh va gott :D!

jag vill inte säga det så att alla ser.

Men kan jag få din msn så vi kan prata där?

sv: jasså, böckerna är bättre om man sett filmen :) har du läst El choco? den är och jättebra :)

Det där måste ju vara det godaste som finns! Speciellt tillsammans med all denna snö :)

välkommen te klubben haha :p

åh det skulle man vilja smaka :O

sv: hihih :D

ntmkt:) sj?

sv: okej. jag ska börja ha lite mer koll på din blogg

jag vet inte riktigt blir väl kolla tv...



vad fin header du har måste jag på peka! såg att den bytade bild helt plötsligt!?:S

inget att tacka för :D

sv: :)

okej, är du inne?

sv; va bra :) JAAADÅÅ! :) Nu ska jag besöka min härliga säng, ha en fortsatt bra kväll :) godnatt! :)

sv: tack för att du berätta det. det är någon fel på min blogg. det har varit så många gånger nu.

sv: jätte bra bok :) handlar om en svensk som hamnar i bolivias hemskaste fängelse. Har du nått bra boktips då? :)

varsågod! kram

hehe ja

Sv: Skönt att höra, det är bra med mig också!

haft en bra måndag? :)

sv: kanske man ska testa den då :)

MUMMS SÅ GOTT!:D

:DD

sv: hehe ;D

närå :D

SVAR: yes!:) hur äre?:D

- hehe:)

sV; händer imon? :)

fan va gott

härligt! bara bra.

Aha okej:d

Lottar ut 6st headers designade av mej!

Hoppas du hittar någon du gillar, Kram!

lugnt,allt bra med dig? :)

jaa:D

Det såg jättegott ut ! :D vad har du gjort idag då ?

Sv: hihi, varsegod ;)

sv : ja det kan jag gärna ,tack ! :D

Tack:D

SV: Tack :D



Okej, ska kolla vad felet kan vara o.o

yess! :) Kommentera gärna nya video inlägget! :)

sv: Den är det! :) Men ganska sorglig. Den griper tag i en om man säger så.



Vill du fortfarande ha spotifylistor? :)

Ser mycket gott ut :)

yes! ;)

åh va söt blogg!

vad gör du en sånhär kväll då:D?

CSI är ju på tv :D

ser väldigt gott ut!

va e de för nått

sv: Okej vad gulligt av dig :D



http://open.spotify.com/user/emilia__k/playlist/0Fhe9ifzRHPZTzmw5c3H5T



http://open.spotify.com/user/emilia__k/playlist/35CdonolSsXFWaCCFIDsz1



Den sista har bara lugna låtar och den första blandade :)

nu ska jag också göra en kopp choklad ;)

det där såg riktigt gott ut ! :D <3

SVAR: härligt:) jo, de är bra, skolless dock. lov på fredag!!

inte så mycket, kollar på gamla avsnitt av DH :P själv?

vad gott det ser ut :D

vad gör du <3?

TUR FÖR DIG DET! :)

åh va gott det ser ut :D

hehe ja

SV; OKEJ, så det är inget fel ??

okej jo jag med :)

sv; AW, tack :D.

hehe ja

allt brai dag? :)

allt bra?=)

Mumms va gott det ser ut! :)

låter kul!

Nej? :O

mums, det såg gott ut :D hur mår du annars?

Svar: Mm :-D Hur mår du?

hoppas du får en trevlig kväll sötnos! :)

SV:Jag har vart i skolan :)

Oh vad gott!! :)

hej=9



Dt e dags för mig att sova..har skolan imorgon.. asch~~ godnatt och sov gott:)

allt är bara bra! :)

Kan lägga upp receptetpå soppan i morgon !

Hejhej! Fin blogg!

kika in i min blogg hoppas du gillar den! :)

kramar!<3

haha ttyp 20 :D

MENVA?? då är det den boken du ska läsa!

HAr du lov nu eller har du haft? :)

sv; åh ge mig hehe^^

bra:d

sv: du har inte de? :) men om du gillar den typen av filmer tycker jag att du ska göra de någon gång :)

mums det där såg riktigt gott ut :o



svar: tack så mycket! :D

jag är så himla trött att jag inte ens vad jag skriver ! :O

Åh gott!



Btw, vid den tiden du skrev så gick ju Familjen Annorlunda på tv.. programmet för alla som gillar kaos och stökiga barn :P

sv; härligt! Det är bra =).

hur har du gjort för att din blogg ska gå såhär bra :)?

sv: jag har varit på bio:)

KRAM

Svar:Yesbox,händer imorgon?:)

Svar: ja, jag längtar! ;D

sv: Varsågod :) Hoppas du tyckte om dom? :)

Vad bra du! :)

cool header!!

vad göru :)?

vad göru :)?

vad göru :)?

vad göru :)?

ja :) jag ska åka till halmstad i ngra dagar! kommer därför inte blogga förrän jag är tillbaka! ha det bra tills vi hörs igen!

Lägg gärna till mig på din bloglovin om du har den sidan vill säga, eller du kanske redan gört :)

hejhej söte :D

allt bra med dig idag ? :)

hejhej söte :D

allt bra med dig idag ? :)

Gud vad gott ska nog göra med en kopp nu :P

Svar: Härligt! Jodå jag mår bra:-) GODNATT<3

toppen :) det är bram ed mig med!

sv; Jasså :(?

Jag behöver tips på vad jag och min kille kan göra på vår ett års dag. Ngt förslag?

aw, så söt mugg :')

tack<3

allt bra med dig?:)<3

haha vad har du köpt :D?

va gör du sötis:D

Ibland när jag har tråkigt så går jag in och kollar andras bloggar på blogg.se. Men jag måste säga att jag inte har hittat en ända som är värd att läsa. Så jag startade en själv. varsågoda.

åh vad gott det ser ut! :D

supercool bild :)

händer imorron då? :)

gott

sv: inte mkt, sj :D

msn och bdb sj? :))

okej :D liggeri soffan haha:D

Vad gott det ser ut

exakt samma sak fast med någon som heter nathalie ;)

sv; haha yes kmr :D

okej kul kul! :))

när åker du till dalarna? :po

haha, ja det var väl ett bra tips ;D

sv: mehh :(

vad gott det ser ut!:)

Har du haft en bra kväll?

Hej! :)

Alltbra?

vsg :)

allt bra med dig?

hehe hadde..

jaa det är alltid mys, det går massa bra filmer nu med (:

uh!:) nice blogg.. den var verkligen skitsnygg!!

Det där såg gott ut!

Tjoho! :D



Giillar du filip och fredriks "boston tea party" ? Såg du programmet i kväll?



KRAM

hoppas du har haft en bra kväll!

har precis sett klart " luftslottet som sprängdes" =)

ser fett gott ut:)

förresten har frågastund just nu, så passa på att fråga något:)

Ser gott ut :)

Gott :)

Ser riktigt gott ut!;)

mumms!

SVAR: vsg :)

Ser gott ut :)

ser gott ut :)

okey hitta du några bra låtar då? :)

vafaaan är det där ? :D























Follow my on Bloglovin







Trackback