vi får se när jag skriver..


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)

godmorgon, det skulle vart bra om det hade vart det här vädret idag. för då hade det gjort en bra start på min fredag, bara idag sen är det helg. ska vara med moa, och sen kanske ut till burgsvik på lördagen. sen på söndag måste jag på konfimartion, det orkar jag inte med. men det är bara att bita ihop. åker till moa efter skolan, så vi får se när vi hörs. datan är hamma när jag åker till moa, men finns på mobilen (Y)

vet inte hur mycket jag skriver i bloggen i helgen men vi får se!
ha en bra dag fredag, vi får se när vi hörs

Kommentarer

Sv: Härligt =)

Med mig är det väl sådär,men jag överlever =) hehe



Hitta på idag då ?

KRAM

äh, nu ska jag byta om och fixa mej för att sen dra mej till skolan ;D

sv; visst är den ? :D

jaa :)

Hoppas du får en bra dag :)

Ska jobba och sedan bara fira att det är helg!^^

tack, gullig du är!

ha en bra fredag(:

Händer idag då?

kram

god morgon sötaste! :D

nej va jobbigt.... va säker om du verkligen ska träffa ditt ex igen... har suttit i den sitsen själv.. det va bra ett tag sen så liksom vart det liteka som förra gången på slutet av vårt förhållande.. så det höll inte :( tråkit nog :(



hur länge va ni tillsammans förra gången då?

Ha en bra dag!

Vad gör du för att varva ner?

sv: allt bra idag? :)

haha okej ;p

sv; jag skrev det inlägget från mobilen. Men då var det precis efter jag upptäckte att jag kunde koppla upp mig på vårt trådlösanätverk här hemma. Så det var som att vara inne på internet.



Annars tycker jag det ser så konstigt ut när man bloggar från mobilen. Men kostar det att blogga om man gör så att man skickar en bild?

skönt att det äntligen är helg snart:)

sv: okej:) ja jag har glasögon men använder dom bara hemma.

sv: hihi :D

sv: Iaf bättre att ha bra humör på kvällen än ha det först och sen dålig humör, tycker jag:)

Tack:D

Din bild här ovan är också fin!

ha en bra helg gumman Kramis Girly

ja de blir de nog absoult :) - snart nån gång hihi

fin blogg!♥

kram.

Låter som en kul helg :)

sv: okej. vad gör hittar du på idag då >??

SVAR: okej:) jodå allt har varit bra hos mig:)

vad gör du då?

söötblogg!:)följa varadnra på bloglovin?

Härlig bild! :) Äntligen lyser solen.

Skönt jag med, men kunde inte sova dock -.-! Vad händer i helgen då?

Kram*

härligt ^^

det bra tack :)

gjort idag? <3

sv: vsg! ;D

sv: tack detsamma! :D

tack detsamma <3

Svar:Tack:)

åh vilken härlig bild!

Hoppas du får en bra helg i alla fall!

vad göru :)?

Vilken fin bild! :]

hehe tack :)

Sv: ;PP

härligt det:D

hehe okej

Heluuue! länge sedan jag kollade din blogg, men nu var det dags! x)

vem hejjar du på i melodifestivalen?

Ha en trevlig helg!

gör du då ? :)

SVAR: haha yes!

okejokej skönt:) är i sundsvall

Hej vännen, händer idag ¨då?

Kram

Fin bild :)

ha så bra!<3

- ja händer nu i helgen då:)?

tack :)!

allt bra? =)

vad göru :D

jätet fin bild!

SV:

Hhihi Ja!

ha e bra helg!

nu är det fredag =)

vad ska du hitta på?

Sjukt fina bilder :D och jätte fin blogg



följa via bloglovin? :D

kram <3

hah bra! vad gör du ?<3

hur mår du?

sv; jag hr shoppat idag ja=) jätte fin bild!

sv:; bara bra :)

sv: vad ska du göra i morn då? :D

tack du :D vilken härlig

bild! Vart är den tagen

ifrån?

yes :) göru då?

fin blogg!

hoppas du skriver mycket! :)

jo har blivit frisk nu! :)

http://stephaniekiratsopoulou.blogg.se/ gå in och rösta på min blogg, nummer 9. Tack till dig om du röstar, kram! :)

naaw tack så mycket :P

jag veti nte :D

Vad bra :D Jag vill också till Dalarna jag har alla mina kusiner där, mormor och mina morbröder :D visst är det skönt att det är fredag :D

sorry för dålig update! nu är jag back igen, allt bra? :)

vill du jobba som fotograf eller vad har du för framtidsplaner?

Sv: Ja, det tror jag också.. Tack :)

Ojdå, skrev till fel person :o:s

Sv: Va bra! mitt har varit jättebra :)

Vad gör du?? =)

Vad vacker bild.

vet inte :(

Sv: Förlåt för sent svar, men tack så mycket :)

Allt bra?

sv: det är ju trök som fasen :(

Hejsan!

Nu har jag en ny header. Och jag vill gärn att ni kollar där sen kan ni ocksåfå kommentera tillbaka något :)

söt du e

Fin bild!=)<3

Jag hade en super bra dag idag och jag ska bara se på film och kramas med Fredrik =) Ha de så bra ! Kramar

sorry för ett lite sent svar men jag har vart upptagen med skolan,haha :))

allt bra? :DD

Fin bild!! Riktigt skönt med helg håller med dig!!:)

underbar bild!

TAckar !:D

Fin bild :)

sov gott söto :D

sv; tack:)

haft en bra dag?

KRAM

det var inget (: orkar inte förklara hehe (a

fin bild !

händer i helgen ? ((:

kram.

Allt bra?:)

SVAR: äsch, dina blir med fina :D

sv: aha okej :( men varför tar du inte kontakt med honom nu då?

Riktig fin bild!

- ja tack! du kan lägga till mig om du vill --> [email protected] tack :)

Sv: Jo just nu så svarar jag på kommentarer ;)

Ha en bra dag ;)

Hälsningar Issa<3

Tusen tack, fina du :D Kram!

sv:okej ;) kul (:.

jag var med en kompis och så ;) allt bra annars?<3

Fin bild du tagit :)

fin bild :)



sV; vad gör dudå? :)

Ja jag älskar verkligen att vara galen/ Mig själv :) Sedan vem vill inte ha kul :) Härligt att du fick dig ett gott skratt :) Händer ikväll då? :D

Det var jag som skrev det senaster :)

sv: hihi ja :)



ha en fortsatt trevlig helg gumman :)<3

Svarar på kommentarer oså, händer ikv sötnos? :)

Hej tjejen! Förlåt så jätte mycket för sent svar. Jag har nänmligen vart bortrest i några dagar och bl.a vart på begrqavning. Hur är det med dig?

HUGS

:D:D

Hej vännen! Hur är det med dig idag ?

Kram

sv: haha tack x)<3

härligt, såg du melodifestivalen?=)

skit fin blogg!:)

kolla gärna in min med, ha det bra:)kram

Jag gör inte så mycket just nu jag heller, tänkte snart bara gå och lägga mig. Rätt trött faktiskt!

Allt bra med dig då? :)

Vad tycker du om min låttext? :) Skulle vilja höra DIN åsikt!

Hej! Har helgen varit bra? :D

helgen har varit bra?

ledsen för sent svar..

men hur har din helg varit då?

Mysig bild! Allt väl med dig idag? Kramar

sv. tack!

hoppas du får en fin vecka framöver.



blir inte att svara på mke kommentarer för min del.. har ju prao :)

fin bild gumman :)

Hej hopp!



Har just fått igång internet här borta i Malaysia :)Fortsätt att följa min blogg så får du reda på vad jag gör här borta på andra sidan jordklotet :) PUSS

fin bild :)

Hej på dig! :)

Haft en bra vecka?



KRAM!

Nice ju! :D Händer det något kul framöver?

Hej! :)

Ursäkta för sent svar, har varit väldigt upptagen med att fixa inför den regionala Uf-mässan som gick av stapeln i fredags. Men nu ska jag ta mig i kragen igen :)

Är det bra med dig?



Välkommen hem! :D Haft det bra?

Kram

härligt! jo det är bra ;D <3

skit snygg bild!

Hoppas du får en bra kväll och haft en bra helg! :) Kramar

Åh underbar bild!

Ritkigt fin bild!

Vilken fin bild=)

sv; varsågod! :)

btw, jätte fin bild! :D

Gud vilken underbar bild! Kram























Follow my on Bloglovin







Trackback