min vecka är full


foto: Beatrcie Jakobsson (foto)

godkväll, ska snart gå i sängen och slå på tv för det var ett tag sen. som ni kan se här under blir min vecka jätte fullt med massvis med saker. jag vet inte hur mycket bloggande det blir men vissa dagar kanske det blir bloggande. men ska försöka hinna så mycket som jag kan. annars få ni ha en super bra vecka utan mig, men det blir nog bra (Y)

min vecka

 

måndag: efter skolan ska jag till visby och höra om ett gymnasium i örebro.
tisdag: Nationella prov i engelska, efter skolan blir det burgsvik om sommarjobb,
och se om vi får det. och efter ska jag till moa för vi ska ha möte om våran klass resa.
onsdag: skola, och sen åker jag till visby och sover där.
torsdag: ledig från skolan bara för jag ska till bup vid ett, sen hem tror jag.
fredag: skolan, sen är det helg igen.


Kommentarer

sv: tack detsamma

sv: tack! :D

- hehe, bra det! då kan vi snacka lite imorgon då, när båda har tid. :)

sv. men det är klart. jag hoppas du kan blogga för om du inte gör det, så vet jag inte vilken blogg jag ska läsa.

sv; ingen fara,tack så mkt!:)

Tack, så glad att du tycker det om koftan:D

De var jättefina de ringarna.

sv: Tack fina Beatrice:D

Du borde prova glassen om du inte provat än.

awww tack!:)

Tack, du får också ha

en bra vecka :D

tack d samma lilla fina du

Härligt! Jag skulle också varit med en av mina bästa vänner igår, hon skulle sova hos mig. Det blev inte så hon hade bråkat lite med sin mamma..:/ Så jag var med familjen på lördagkvällen, det var mysigt!

Idag tränade jag från: 17:00-21:00

okej detsamma gumman :D

ao :)

oj du ser ut som o ha fullt upp :O

sv; hihi jobbig vecka, fast ändå ganska nice ju :D

ao det låter bra de<3

nja ja de är sådär.. tänker för mkt antar jag.



okej aa men då vet jag om du är lite frånvarande de är bra, du får med ha de massa bra

SVAR: yes:D

hihi, vi kan hoppas att de blir mycke ;)

:) låter bra det :) söööt <3

bra d ;)

sv; du kan vara söt! :D

kram

okii så bra :D haft en bra helg?

nice:D

sv: det hoppas jag verkligen. för det finns inte bra bloggare länge att läsa. förutom kissies då.

sv; precis, snart fredag :) hihi

Tummen upp du!

hur äre ? ;:)

Ojoj, fullt upp!

sv. varför ?+ jag kanske har frågat men den är ju skir bra.

- ah:)

sv; naj :P

kram

samma här :/ <3

:):)

sv; ja. lite. hon är lite det men jag skulle typ vilja känna henne för hon verkar snäll mot dom som är perkta.

hihi:D

Min vecka är också verkligen full :(

sv; det hoppas ag med :D.

hejhej :) allt bra här? Kram <3

sv:Tack sötnos!:) Du vi är två som har en fullproppad vecka kan jag lova!

ha en fin vecka då<3

sv:

aww, dsm :)<3

nöjd med helgen?

ja detsamma :)

sv: jodu det har jag haft! ;d



okej nice du! ;D

Åh, tack så jätte mycket!

Hoppas att allt är bra med dig

<3

varsågod ;D

fina bilder :D

yes :)

Sv: thanks! :D

Jo det e bra, själv? :)

Godnatt

hoppas du hinner med allt :D

Hej! Kolla in min nya outfit som är med och tävlar i H&Ms lookbooktävling! Snälla följ anvisningarna i min blogg och rösta på min nya look! Alla röster räknas och är tacksam över varje röst jag får!

Haha, ser ut som du har ganska fullt upp!

sv; hehe aa :D

hur står det till med dig snygging ? :)

- jo jag med, eller ja runt 5 iallafall. men vi hörs väl i kväll, bara logga in när du kommit hem. :)

ska du gå på gymnasium i örebro? det är typ 6 mil från där jag bor! ;)

kram

Tack du med :-)

sv; tack så mycket :)

Sv: Hmm i fredags gjorde jag inget spec.



Haft en bra helg ?

KRAM

Verkligen mycket att göra denna vecka, have fun!

Sv: Tack så hemskt mycket, snälla du :)

yepp :)

haft en bra helg? :)

tack! och detsamma! :-)

Ha en bra vecka du med :)

kram

Haft en bra helg?

JA du har fullt upp verkligen.

Åhh taaack. :D

Hoppas du får en bra dag!

Och att de blir en dag att minnas! =D

Vad är det för sommarjobb?

Vill du ha filmtips? Jag har en massa filmtips så det är bara att kolla. Sen kan du även säga nån film som du tkr om som jag kan skriva om. :-) Kram!

Åh, vad glad jag blir! Tusen tack ♥



Hoppas du har det fint!

jobbigt att du har så mycket att göra

sv: Härligt att höra , inga brutna ben är kalas ! hahah Kan meddela att det inte är kul med brutna ben -.-'



Ta det lugnt i veckan så hinner du med allt du vill, ta det viktigaste först. :) De klarara du!

sv: Härligt att höra , inga brutna ben är kalas ! hahah Kan meddela att det inte är kul med brutna ben -.-'



Ta det lugnt i veckan så hinner du med allt du vill, ta det viktigaste först. :) De klarara du!

mycket och göra ;D

allt bra söt?

sv: japp :P

fina bilder!:)

fin bild:)

Lycka till med plugget

hur är det med dig?:) kram

Svar

så lite så!(:

(förlåt för sent svar)



sv; Tack! Allt bra? :D<3

sv: hoppas du får en bra dag <3

Hur har din helg varit :)?

sv: aha jobbigt gumman :(

tack sötnos! :)

sv: hahah inte jag heller ;D

I´m back in bloggkaoset! Välkommen tillbaka!!

Svar:Händer ikväll? :)

Tack, kul att du såg att jag ändrat den :) är dock inte helt nöjd ;p

nja typ massa med mitt ex.. asså denna tiden förra året var jag typ världens lyckligaste tjej och hade världens bästa kille. Nu denna tiden måste jag va nån av de mest olyckligaste haha för att jag tänker på hur bra allt va.. och svårt att glömma. O defernetivt se han med en annan..



känns inge bra.. :/ <3

Wow, det blir verkligen sjukt snygga bilder med din kamera! =)

Tack detsamma ha en bra vecka:)

Kram Girly

Snygg bild ;)

Vad händer idag då?

sv;sorry för sent svar <3



haft en bra dag?<3

Sv; Tack sötis =) Vilken full vecka! :-O <3

SV: tack så mycket!

vacker bild!

heeejheeej! Jag är tillbaka igen med bloggen, öppnade den idag, hoppas du kommer ihåg mig=) TIHII!



Tagit bort en del gammalt shit, och ska satsa på några enstaka kategorier nu istället. Hoppas du vill fortsätta följa mig! Kramis! <3

sv: okej, kom precis hem från skolan. ska snart på fotografering (bilder kmr på bloggen)



okej, men du får ha en bra vecka och hoppas alla planer går bra :)<3

SV: Åh tack :) <3

SVAR: ja! :)

hur mår du?

:)

Hej! Jag ska ha en chatt på msn mellan kl 16.00 och 20.00. Om du vill vara med så vore det kul. Om du vill det så kontakta mig på min mail eller på bloggen.

Kram :)

lämna gärna en fråga på vår frågestund

hehe ja§

Fina bilder :)

ska snart äta :)!

kram.

varför bup? <3

Tack för din röst! :)

du tar väldigt fina bilder. :)

Har du också nationella imorn?:( Jag kommer faila på hörförståelsen :( Det går verkligen inte, hur mycket jag än försöker!



sv: Okej, samma här :)

Min vecka är nykter :)

Haha skojja, allt bra? ^^

vad gör du=)?

sv; så lite så:) hänt idag ? kram

sv; så lite så:) hänt idag ? kram

sv; jaaa!:D

hur har din dag varit då?:)

ser att din vecka är full :P

sv; fina bilder :)



lycka till på proven imorgon :*

sv; ah :/, vad gör dudå? :)

Skönt att veckan är full. Bara man inte stressar :D

tack så mycke:D

Det låter som en stressig vecka.

nice blogg! :D

FINA BILDER ! :D <3

sv; okej, samma xd

sv: Hehe okej så bra, joda de e bra med mig ;)

Du är jätteduktig på att fotografera! Vad använder du för kamera :)



Kika gärna på min blogg. Den innehåller hår, mode och skönhetstips.

Jag delar med mig av massa tips och trix då jag utbildar mig till frisör.

http://abbylarsson.blogg.se.

/A

Vad bra :D Min helg var också bra :D Nu är det ny vecka och man får ta nya tag :D Vart ska nui åka på klass resa?

sv: Så lite så :)

sv. haha yey. gillar bilderna! ~~

kram

fina pics

Ja :D

jorå det är bra!:)

SV: ja visst är den :)

det är bara fint med mig :) vad ar du haft för dig idag då?

sv: det är bara bra:)

KRAM

SV: ja ellrhur, jättehärlig :)

Dagarna räcker aldrig till dessamma med veckorna!! "/

take your time :D

Hah! såg bara full hehe. xD

Blir 18 på lördag så hela veckan är fullbokad! hehe.

Jag har massa att stå i! =) Hoppas att du har haft en bra hel iaf!























Follow my on Bloglovin







Trackback