min helg, och nu funderar jag på bloggpaus..


Foto: Kristina Börjesson eller Moa lindqvist
modell: nästan hela min familj

fredagen: min dag i skolan var verkligen hur dålig som helst, jag var inte alls på humör. det finns en person som vill förstöra det mer än vad det redan är i familjen. men på kvällen blev fredagen helt okej.

och sen var i burgsvik och var med tom, simon, rasmus, christian, daniel & två andra grabbar. det var den bästa helgen med killarna i burgsvik sen typ december förre året.

inatt fick jag sova 13 timmar, så nu borde jag vara pigg. jag har inte ätit något alls idag och nu börjar jag bli hungrig. men annars blir jag jämt hungrig när jag vaknar. på tal om annat, funderar jag på att ta en bloggpaus denna vecka. för att jag kommer knappt ha tid med datan så mycket jag ska göra..

har ni haft en bra helg?

Kommentarer

sv. nej. jag hade skit tråkig i helgen. du då +?

sv: hehe :D:D vad gör du?

Jag har haft en jättebra helg, fint kort förresten :]

men tack du !! :D

lungt

tack så mke.



vad gör du? :)

SYnd att helgen snart e över:<

fin bild :)

visst är den ;) <3

samma här! :)

Okej, den var iaf jättefin :)

sv: bara bra! gjort idag?

fin bild :)

tack vännen :D<3



allt bra?

Rösta gärna på din favorit i min Veckans blogg tävling! :)

SVAR: okej! :)

SVAR: okej, :)

samma!

Ja, jag har haft en bra helg. Har varit i Umeå. Jag kom dit i onsdags.

tråkigt med bloggpaus, men ibalnd är det behövligt! :)

Tack :-)Ska du se på Wipeout i dag?

SVAR: jadåd:

sv;; jag pluggar :(

Sv: tack sååå mycket! :D

vem på bilden :D?

sv: vrf ledsen gubbe :(?

sv: vrf ledsen gubbe :(?

Vilket fint foto :)

Jo jag såg på melodifestivalen ^^ :)

svar; tusen tack! :):)

tack:D<3

sv. jag har prao imorgon till fredag . :)

Svar: Tack sötis =) Vad snäll du är <3

asch.. =(

synd att du ska ha en bloggpaus..

samma haha:D

sv: okejokej, inte så mkt :)

sv: nej men hoppas allt blir bra! <3

Har haft en jätte bra helg, vilken härlig bild stor familj:)

Kram girly

okej, samma här :)

ta en paus om du känner för det! bara onödigt att blogga egentligen när man inte har tid..

- okej inte mkt:)

fin blogg :)

svar

ah!:D



brw, skit fin bild!:)

Det har jag absolut haft, vad händer ikväll då?

kram

Sv: Härligt, skönt att höra :D Jo, det är super bra med mig.

sv; söto :)



gullig familje bild! :*

Jag har haft en toppen dag ;) själv?

Sv: visst e det? ;p



min helg har vart helt okey :)

sv: aha, vad gjorde ni då? =)

sv: tack :) gjort idagdå? <3

sv; yees de va gott :D

hm.. haha :P de vore tråkigt om du tog en bloggpaus, för jag gillar att läsa din blogg.. men de e såklart ditt val..

aww :D

Åh underbar bild!

Hurmånga syskon har du ?:)

kram / moa























Follow my on Bloglovin







Trackback