mycket nöjd med outfit


foto: Fanny Jakobsson
Modell: Beatrice jakobsson (jag)

Jag hinner ett inlägg idag med, fast inte imorgon det är går inte att klämma in ett inlägg alls. för jag ska till stan och vara social och tänker inte sätta mej och blogga då. på tal om annat vi hade nationellaprov i engelska idag, det gick bra men bara för jag säger det nu som blir det säkert inte så bra. tre timmar engelska och hemkundskap.

efter skolan åkte jag och moa till burgsvik, nu har vi fått pratat med henne och hon skulle höra av sig om vi får det eller inte. (sommar jobb) sen var det typ bara att åka hem och äta sen till moa, vi hade iaf trevligt på vårt möte vi hade med tjejerna i klassen plus pappa.

nöjd med dagens outfit och humör (Y), vi hörs på torsdag.

Kommentarer

sv: det tror jag också. men skulle du vilja känna henne eller någon. ?

- jättefina bilder på dig gumman :D

härligt :) jo de bra.

tack, detsamma <3

Det är toppen. :D

Vad ha du gjort ikväll?

ja de gör hon, hur visste du det? :)

tack så mkt.. ska me sova snart

jätte fin!

sv; de gick väl helt okej :) hörförståelsen var svårare än läs :o



snygg outfit!!

Okej :D tv.

riktgit fin bild på dig :d

NJa.. sj?

Svar:Jodå,men kom ihåg nu kommer jag inte svara på nå fler kommentarer via den här bloggen. xD

Söt header!

Fina bilder:-)

Jotack det är bara bra med mig.;)

sv: du e sötast :)

vet inte,kanske kolla på nån film igen haha xD



händer imorrn?<3

men vi kan lätta ta en fika när jag är på Gotland! :D vore jättekul! :D

sjukt snyggt! ;d

sv: jaha okej men det är ju bra!.

fin outfit =)

ahah nej, verkligen inte =D

Varsågod!



Oj, vad söt :)

Jäkla snygg outfit!! :)



Tack så jättemycket.

snygg outfit! =)

sv: okej men huvudsaken är att inte få IG:)

Tack!



Älskar din outfit, verkligen fin!

haha, nej inte direkt :P

aa kläderna ser jättemysiga ut. har ni fortfarande snö?

SV: Ah =)

Händer idag då ?

KRAM

inte mkt :) vad gör du ? <3

fin bild! :)



jorå jag har haft det bra, har du? ;)

ha en bra dag!!

Fin blogg, allt bra me dig? :)

superfin outfit verkligen :D

Det är bara bra, vad ska du hitta på då?

kram

fint :D

Okej, jobbade igår^^ snygg outfit=) Händer något kul idag?

Super snyggt! Och du är söt :D.

fin bild! :)

SV: Jadå börjar bli bättre :) hur är det själv?

är i skolan

Älskar stövlarna:)

snyggt tjejen!

söt outfit :)

& svar:det kan jag absolut göra,ska se om ja hittar någon :)Länken du skikade var til hemsidan men menade du de som var på framsidan eller ska jag hitta någon snygg bara?:)

Jag tyckte de fanns en del fina på stylebystars,men om du vill försökra dig att ingen har de du har tycker jag du ska köra asos.Ingen krånglig sida,tar en veckas leveranstid ca och frakten är ca 60kr.Valde ut ett par som jag tycker är snygga :)



1.(den vita) http://www.asos.com/Asos/Asos-Heavy-Lace-Shoulder-Pad-Dress/Prod/pgeproduct.aspx?iid=821451&cid=8799&sh=0&pge=0&pgesize=200&sort=-1&clr=Cream



2.(den vita ) http://www.asos.com/Asos/Asos-Bandeau-Drape-Front-Dress/Prod/pgeproduct.aspx?iid=902402&cid=8799&sh=0&pge=0&pgesize=200&sort=-1&clr=Nude+Pink



Från Nelly:

http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/vila-479/toga-dress-479330-54/



http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/club-l-714/floral-back-strap-dress-714046-646/



Hoppas de var till lite hjälp,iaf lite inspiration :)

ja men de är klart du får och tack, haha =D kram

Jora, fast har ont i halsen benet lillfingret och kroppen men annans då:) haha

sjukt snyggt! ÄLSKAR OUTFITEN

allt bra?

mysig tröja =) var är den ifrån?

kram

yes:D

gjort idag?

Jättesnyggt!

Okey :-)

Hejsan är allt bra med dig idag? KRAM

Fin outfit :)



sv: Visst är den :P

SV: tack så gullig du e!

snygg outfit ja:)

gillar jackan ^^

Snyggt! Var kommer tröjan ifrån?



sv: Tack ås mycket! :D

Hihi låter bra =)

superfin outfit ju!:)

sv: tss aldig:D

Sv; Det är bra! =) Fortsätt med det så kommer du att gå långt :-)

DAMMMMMN vilken snygg outfit!

hej fin blogg..

vilka fina kläder:)

hejhej, vad fin outfits ;)

btw fin blogg ha det bra ;)

har du helt rätt i, det tar otroligt lång tid att glömma någon man verkligen älskar. Man vill inte glömma man vill kunna minnas de med glädje bara att man blir så förbannad och ledsen man bara tänker på de.. usch man vill bara kunna sluta sakna och önska att allt var bra.



jätte fin outfit föresten (y)

Hejhej. Vad tycker du om min nya header?

puss!

finis

SVAR: hihi! :)

vad händer då ?

sv: ja:)

KRAM

jätte fin outfit :D

svar: tack tack! :D

Snygg outfit och vad fint hår du har :D händer idag då? :D

hej snygging, allt bra med dig? :)

japp, solsolsol och mera sol:D

fint :)

SVAr: jadå:)

Det är många som frågar varför jag aldrig har varit där men har jag värkligen missat så mycket jag har hört att grönalund ska vara rätt litet

gud va fin outfit :)

Vart har du köpt tröjan ? :D

Vad snygg tröja!

sv; japp :D

vad har du gjort idag då? :)

jätte fin outfit!:)

SV: Tack! Härligt du !:D

jättefin outfit !

sv. nej inte som du och * va..

sen januari bara, men vi får väl hoppas på länge :)

det var en jättefin outfit ;)

SV: Hur Gick det i stan :)

sv: jaokej.. alltbar idag? <3

vfr sådär :(

Du ska verklgien va nöjd med din outfit ! :D Skitsnyggt ;D Allt bra ?=)

inte så mke :)



fina bilder!

:) jag kom hem från dansen nu och ska snart äta,duscha och titta på tv.. vad för du själv?



förlåt för segt svar! har inte orkat ta tag i de!/Nina



SV:

jag kmr inte ihåg vad vi pratade om x)

Trevligt outfit=)

sv; ja jag håller med! :O:'(

det är så himla tråkigt... :(

men efter imorgon är jag provfri tills efter lovet (Y)

och då ska jag börja blogga lite mer hihi^^ :).

visst brukar det vara så att ahr du fixat en bra outfit så har du oftast fixat en reltativt bra dag :D

Svar

okej:D

snygg outfit!:)

men jag vet inte hur jag ska göra eftersom jag inte vill att alla ska veta vad jag gör o håller på med o sånt, men jag vill ju fortfarande skriva om dom sakerna jag skriver om. Men om jag byter blogg så kan jag ju säga till dig vad jag heter! <3

ville bara önska dej en trevlig kväll :)

sv; jaa! min med:)

Mycket fin!

Hejhej , fin blogg :) Allt bra idag ?

sv; tack :)

gör det inte, det var ju konsigt. tack för att du sa till !

kram

Fint! :) ♥

Riktigt snygg outfit :D

Snygg outfit!

den e sjukt bra!



fin outfit!

=)



vårjackan på fast det är kallt hehe jag var tvungen..solen lös ju:D

vilken härlig blogg du har! Hur är det med dig? :)

jättefin outfit!

heej fiin blogg <3

åh va fin du är!! :D

vad söt du är :)

Fin du är sötnos!

ah det var fint! :)

snyggt :D

Fin outfit :)

Jättefin blogg, och fin outfit :)























Follow my on Bloglovin







Trackback