två snygga killar




Eric & Erik får avsluta min torsdag denna vecka. det börjar närma sig helg och jag vet inte alls vad som händer. jag vill inte sitta hemma hela helgen. plus att vi har extra lång helg. för vi är lediga på måndag och tisdag, det ska bli skönt men måste ändå upp tidigt på måndag.

imorgon är det fredag, vad som helst kan hända. kanske inte blir något bloggande? kanske blir massvis bara för jag måste sitta hemma. jag vet inte alls hur det blir, så ni får helt enkelt se om jag skirver i bloggen eller inte. men just nu har jag inga planer för morgondagen.

Eric & Erik är sjukt snygg flera som håller med?

vi får se när jag hör av mig här ibloggen, men annars ha det bra.

Kommentarer

Snygg-Erickarna, haha x)



sv: Visst är det ^^

tack! <3

ah det var den :)

haha, bra :D

vad gör du ? :) <3

sv; jag ska packa ;d

eric är sååå snygg.. FÖR snygg :P



tack:)

härligt :) jo de bra tack

sv: åh vad tråkigt :(

trodde hon/han skulle ge mer stöd än så :(

sv; hihi jaha okej :) vi hade typ en övning inför nationella att skriva en uppsats och fick mvg på den! så jag har också lättast för uppsatskrivning :) hihi



åh, eric saade! :*

Nä fy, dom är inte snygga tycker jag. Möjligtvis Erik men den där Erik med C.. Nääää..

tack snygging!

:D



läs/följ/komentera[:

Hihi tack så mycket du! Fast det är ju du och hon som är söta vill ja lova :)

vem är Eric och Erik? ingen aning om vem de e :P

vem är Eric och Erik? ingen aning om vem de e :P

vad tyckte du om erik saade i mf?

Sv: Taack :D

Jag vill också ha ledigt extra:O ska vi byta? hehehe

Sv: Tack detsamma sötan =)<3

snygga!!

Saade är riktigt snygg! :)

jorå det är bara bra<3



gör du då :D?

ja, ögongodis :D

dom är typ snyggast ;oooooo :)

En omröstning på bloggen resulterade i att alla fredagens inlägg, kommer att skrivas av Ellie i spanien. Du följer väl med? ;D

håller med!

- ååh, vi är ju aldrig inne samtidigt =( men det blir nog efter helgen för min del, får se om det blir något i helgen.. mår inte så särskilt bra.

va göres

Ja men absolut.. lägg till mig på facebook så håller vi kontakten :D amanda rieem heter jag där!händer i helgen då?

ja vist är det skönt att det är Fredag i morgon.:)



Natti natt Girly

sv: hihi <3 måste prata me dig imorn!

Okej :D Erik Saade är inte snygg men den andre Erik är snygg :D När jag är hemma hos mamma och min styv far och den andre Erik är med på tv då brukar min mamma säga "Nu är snygg Erik på tv" hahaha :D

händer i helgen då?

Jag då ;OOOO

hihi, :)

godmorgon:D

SV: =)

Hitta på denna fredag då ?



Håller med om Erik Saade,men inte andra Erik.Saade är snyggare =P haha



KRAM

SV; Nice :)

eric saade är snygg :)

SV: Det är super, :D

Ska du göra nåt kul i helgen? :)

Jodå dom är snygga!! :)

de är snygga :) men håller mest med om förstas erik,den andra ser lite gubbig ut tycker jag.. :P

sv; Eller hur ;D.

Eric är riktigt söt! :D

Erik med k är fin :D

Har du en bra dag? :)

jätte fin blogg!

allt bra med dig? :)

Båda är snygga! :-)

Eric Saade är snygg, men inte Erik. Då är mathias i EMD snyggare (a`

erik är väll ingen skönhet.. Men eric sade, RAWR asså! fyfasen vilket charmtroll ♥

Han till höger är en riktig pudding! Mums på Erik.

håller helt med ! erik & eric e så jävla snygga ! :P

Erik Saade är ju lätt snyggast av dem ;O























Follow my on Bloglovin







Trackback