godmorgon alla söta läsare


Foto: Moa lindqvist [länk finns i min meny]
Modell: Beatrice Jakobsson (jag)

godmorgon, hoppas ni har sovit gott. skulle vart bättre om jag kunde sova mer inatt. men det gick ju inte för jag var så sjukt pigg. och sen när jag bestämde mig för att sova då kunde jag inte. så det blev sent igår, och jag som ska ha prov nu på morgonen men det går nog bra. men massvis med musik nu på morgonen skulle nog kunna bli lite pigg.

nu blir det en stor frukost så jag får energi i mig.
och sen all lycka till mig och alla andra nior.

Kommentarer

Hejhej!

Vi har tävling på bloggen där du kan vinna posters!



kram

TTS-tjejerna

hehe ja

har du tagit studenten? :)

Haha ja:D

Allt bra med dig?

Lycka till :D.

Hoppas du får en bra dag! :)

sv:

hehe !:)

Jodå, det är bara bra..

Hur är allt annars då? :)

SV: Ok Nationella eller ? =P

Idag ska jag inte göra så mycket. KAnske åka o kolla när killen kör go cart med jobbet. Men inget bestämt än..



KRAAM!

fin bild :D

(förlåt för sent svar)

Kul at tnågon mer än jag tycker det :D

sv: hihih :D

Godförmiddag! :)

Hoppas du fått en godnatts sömn utan mardrömmar !



Lycka till idag ! :)

& fina bilder, hoppa inte i bara ;)

god morgon sötnos! :)

härliga bilder! =)

Godmorgon solstrålen!

Vad ska du hitta på idag då??

Kram

haha, jodå =D hoppas du får en trevlig lill-lördag =) kram

hur äre idag :D?

Hey! Ville bara tipsa dig om min lite annorlunda veckans blogg tävling! Kram Luffi =)

fina bilder :)

Hej! Allt bra med dig? :D

ÅH saknar gotland när jag ser bilden:D har själv gått där

god morgon till dig med!

sv: haha, jaså :D

synd att du skickade till fel dennis då :o

hade blivit glad om jag fick ett sms ifrån dig :D

mysiga bilder =)

Hur är det idag?

sovit bra?:)

fina foton

Jaa :)) planer för idag sötan? <3

God morgon hittar du på denna Tisdag?



Kramis Girlygirl

rösta gärna på nummer 4 här: http://malinhee.blogg.se/2010/march/fototavlingen-finalister.html?_tmp=424696a2650adc5fa1e085e279a8d4a18e45afb7 tack på förhand!

sv: ooj, det var en del syskon det! :P

Fina bilder:) ha en bra dag<3

go middag babe

haha:D

hatar när man är pigg och vill sova :p

fina bilder iaf :)

:D



läget?

jag meed :D

Vilka fina bilder.

sv; jaaaoo :DD

okej ;d <3

sv: tack så mkt! :D

sv/ HAHA oj, trodde det var en flicka! Fett söt iaf :D

svar: hoppas du haft en bra dag hittils ;)

haha bea står och funderar på "självmord", ner i det stora blå från den stora kanten! :D PUSS

sv; hehe okej:) haft en bra dag? kram:D

Vsg :-)























Follow my on Bloglovin







Trackback