ny vecka


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)

vet inte alls vad jag ska ladda upp för bilder, och då tog jag bara några nu. men bilder är ju inte så viktig, men får se till att ta flera bilder snart för det behövs.

godmorgon, hoppas ni sov gott. det gjorde inte jag, har knappt tagit en blund känns det som.efter som jag såg en film igår när jag skulle sova sen var jag super pigg. vid två i natt kunde jag sova. idag är det måndag bara fyra dagar, sen har vi påsklov skönt. och nu tänkte jag ta och berätta min vecka, sen dar iväg till skolan.

måndag: ''storttest'' i matte
tisdag: en vanlig skoldag, tror jag
onsdag: en vanlig skoldag, tror jag
torsdag: kisdag, inga vanliga lektioner bara film hela dagen.
fredag: ledig, och jag och moa ska hämta zandra vid båten ♥

vad ska ni göra veckan ?<3
elva veckor ♥

Kommentarer

sov inte heller bra, gäääsp!

vacker bild ;D

Sv: Ok ok ...

Haft en bra helg hoppas jag ? =)

KRAAM

SV: Jo då den var helt ok. Lugn o msyig.

Allt bra idag ?

KRAM

sv; Ja, den ska bli skön :D. Din ser helt okej ut med, bortsett från dagen ;D.

sv: puss <3

Sv: tack va snällt :)<3

svar; kisdag vad roligt det lät ;p

svar; tack :)



Den här veckan händer inte så mycket forutom att skolan slutar på torsdag o då ska jag till Gotland:D

Sv: Hmm.. ok låter inte så bra. =/

Varför har du inte sovit så mkt då ?

KRAAM!

SVAR; jasså.. okej :D

Ha en bra start på veckan!

Okej, jo tack det är bara bra! =)

Ha en fin måndag :)

sv: lycka till på matteprovet <3

jodå! :) sj?

sv: skall inte du med bussen snart? :o <3

Jag hade också svårt att sova :P Det var så varmt och utan täcke blev det för kallt :S

hihi, okej :D

bara bra



tack så mkt! :)

Sv: AA på fredag fy fan va jag längtar saknar dig och Moa som fan!! :)

Hur mår du idag?

tack så mycket!

lycka till på matten!

haft en bra helg? :)

fin!

fina bilder :)

sv; Aww, tack detsamma :D ♥

sv: Jodå gumman ! :)



Lycka till på provet idag, det klarar du !

Ta hand om dig , KRAM

i veckan.. ja du jag har påsklov så jag ska ta dagen som den kommer :D



Vill du vara jättesöt och lägga en röst på mig?http://missay.blogg.se/2010/march/hjalp-mig-rosta.html#comment

sv: typ samma! ;D

SV: samma här :)

fin blomma:)

fin bild <3

hoppas det går bra med stortestet!

Rösta på mig : http://ceelinee.webblogg.se/2010/march/vinnarna-som-kommer-bli-veckans-blogg.html#comment

haha okej :P

Tackar det ska jag göra :)

sv; haha, jag m,ed ><

sv; tack sweetie!

Men torsdagen låter ju bra! Bara film hela dagen!

mm :D

ja ;)

duktig du e på ps

sv; jaa :(



men veckan är nice.. :) skönt med ledigt liksom! :)



vadå elva veckor? :( <3

God morgon underbar färg på blomman

sv; Tack så jätte mkt ^^,

sv; Tack så jätte mkt ^^,

sv; nej inte egentligen :D ♥

Min flickvän tog dem ;D

sv: tack så mycket;D

Hellu!

Vilken är din "favorifilm"? <:

Kram!

Hej vännen! Vad gör du ?

Kram

Fin blomma :)

kram

sv: vad bra <3

Vad händer idag då?

I veckan ska jag bara vara med kompisar och sådära tror jag :)

awww, tack så jätte mycket sötnos:$<3<3

fina bilder... :)

Några planer för idag?

tja , allt är bra med dig idag ? :D



svara galetgärna på en fråga jag har på bloggen , jag skulle bli sjukt glad (L) puss .



kunde inte heller somna igår, hatar det!

sv: tack! :) <3

Ha en bra dag<3

hihi, hjälp mig att vinna nu!

tävling på nelly.com

(design av egen bikini-länk dit finns på bloggen)

skulle betyda enormt mycket

svar:

tacktack ;) detamma :p

Vad bra då! Jodå, det är bara bra med mig :)

fint namn beatrice jag heter oxå det :) men fin blogg ! :)

svar:

yess allt bra här :D själv?























Follow my on Bloglovin







Trackback