hjälp amanda är ni snälla.


Foto: Linn Grewell
Modell: Amanda Ögren

känner ni igen den här flickan? om ni såg programet "Uppdrag Granskning" så var hon med där. och gjorde en hel del programet. när jag såg det tänket jag att hon har jag sett och sökte på henne. fick kontakt med henne, och nu ska jag och ni göra en ssuper snäll sak till henne.

hon behöver mer röstar på den här hem sidan och nu ber jag er, alla ni som röstar är underbara. och Amanda kommer blir så glad med flera röstar. hon är värd att vinna detta, så hjälp mig och tryck in här och rösta det tar inte mer än 20 sekunder. och tack till er som gör detta ♥

[LÄÄÄNK, RÖSTA HÄR OCH HJÄLP AMANDA GÅ NER EN BIT FÖR ATT HITTA RÄTT]
RÖST RÖSTA RÖSTA

Kommentarer

har röstat på henne nu:)

fin blogg :D

ok fint foto :D <33

:):)<3

nja, samma :D

så fin bild!

aa okej. men tro mig, när du väl har kommit över honom kmr du tänka att det var helt onödigt att du satt och tänkte på honom. han förtjänar inte dig, du förtjänar bättre!

:D

jag med, vad är det med den där flickan? <3

aa kanske _D

sv: japp :)

okejokej !

sv: jo då allt är bra här :)

np:)

hur äre:)?

japp! hur mår du?

haha jaa:D

hur är det annars?<3

jo du kan om du vill! <3

sv: vi har bara sett ettan & tvåan och gillar ettan mest! :b

ta bort allt som har med han och göra oxå. bilder, sms, texter och allt som påminner om honom! lyssna inte på sorgliga låtar heller

Fr väl gå in och hjälpa till =). Vad gäller det :o?

allt är bra med mig :D

jag har röstat nu :D

Ha en bra kväll! Snällt av dig att hjälpa. =)

Åh vad sött att du vill hjälpa henne, ska rösta!:)

det är ju bäst så

vf sådär?;s typ samma..

har röstat:P vad tycker du om mina bilder?(: <3

varför? :O

sv. åh hon är himla modig den tjejen! ska garanterat rösta direkt!



tack ska du ha. KRAM

vad hjälper man henne med? :)

(självklart gör jag det)



sv. haha tackar, riktigt.. charmiga.. hrm.

hahaha asså:D

okej, kom just hem :)

Det är bra med mig tack, hur är det med dig :)?

jag fatta för att hon var tjock? men hon ser inte ut att va det.. nåväl, när jag trycker på länken kommer jag till Nelly.com!? XD<3

japP! gjort idag?

Jag gå in och röstar.

varsågod :D <3

du tar väldigt fina bilder!

jadå:D<3

skolan typ :D <3 sen ska jag på fotboll

vsg, blir kul kul att spana in din blogg på sommaren <3<3

nu har jag rösta:)

tack så mycket! ;D

men det är klart jag göre;D

mysig bild..

sv: haha ja det är den :)

okejokej , nja lite olika :D

visst :)

okii...



va gör du

allt bra :)?

FIN bild. :D

Vad händer ikväll? :D

kan rösta :)

sv: Okej =)<3

vad ska du hitta på under påsklovet då :D?

:D

Jo just nu så svarar jag på kommentarer ;)

Vad händer hos dig då?

allt bra idag ? =)

jag sitter på soffan :):):)

fint foto:)



SV;

varsegod.

härligt det.. de e sådär, fortf lite sjuk ._.

gick ut ennu en gång och fotade men denna gång tog jag en liten promenad

tack detsamma:D

svar: tack så mycket sötis :*

Hehe okej :)

:)

Hej! Vad är det hon ska vinna? :-)

Va fin bild.

GLAD PÅSK:)

Va fin bild.

GLAD PÅSK:)























Follow my on Bloglovin







Trackback