bloggpuas hos Beatrice för hon åker till...



vad ska du göra i dalarna/när åker du exakt/när skriver du exakt?
jag ska åka skidor med moa, och hennes familj. sen är jag hemma den 10 mars men vet inte om jag orkar skriva i bloggen då efter som jag ska packa upp och allt annat får se. jag åker imorgon tidigt med båten och lämnar ön i en hel vecka yes! eller nästan en hel vecka då.

och bilder kommer ni får när jag är tillbaka, tack till alla underbara tittare och läsare. men nu lämnar jag er en hel vecka men vi hörs när jag kommer hem hoppas jag?

ha en bra vecka, det är ni alla värda.
skulle vart åtta månder på torsdag..

Kommentarer

Lugnt ;D hoppas du blev nöjd med svaren ;)

sv: kommer sakna dig :( <3

Uh, DU FÅR HA DET SÅ JÄTTE BRA! <3

ah desamma =) ha det så bra<3

sv: HEEJJDDÅÅÅ!!!<3

okej :D smsa mig :D

sv: åh okej, vad roligt. Ha det så kul! :)

Ha så kul Puss & Kram Girly

ha så kul :D

Jag har massa släktingar i dalarna. Hoppas du får det riktigt roligt i Dalarna

okej, hoppas du får det kul :DD<3

sv; yes,

du får ha det så bra i dalarna :) puss!

Detsamma^^ Lycka till=)

Ha en kul vecka!

ha det så bra ! <3

hare så kul:)

Ha det så kul där uppe!:)

sv: VERKLIGEN!

ha det så bra i dalarna! <3

härligt :) ska göra min design :)

Snygg blogg =)

Vad kul! ha de bra, kramis.

Jo det är fint! =)

va kuL:D



Ha dt super roligt..hehe~~

hör av dig sen när du e hemma igen^^

kram

Vad händer idag då?

Have fun :)

Läs min blogg som gift,ung 19årig tjej!

grattis till dina 200 prenumeranter :>♥

sv : okej hoppas du får det roligt !

kram

ja du, hur äre ? <3

SV: okej, ha det så roligt! :D

ha de så kul :)

sv. hehe;)



du får ha det så bra! <3

SV; du får ha en superkul resa! :D

SV: jo! :)

ha det så bra i dalarna =)

SV: Jaop.

sv; japp :D

Ha de bra :D

Ha det bäst! :D

DU med !! !:D

Sv; Grattis till henne ja, hon hälsar säkert tack :)

Vad ska du göra i veckan ? :)

jag har också vart och åkt skidor!

Jätte fiin blogg:)

Nu har jag tävling på g, " veckans blogg ".



Var gärna med:)http://sjalajb.blogg.se/2010/march/veckans-blogg-ar-nu-igang.html



Är du inte intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren eller något:)



Ha en fin dag, kram:)

Ha det bra! :)

vad kul att åka till dalarna, vart ska du i dalarna?

hejhej.

Frågestunden avslutad.

Svaren på dina frågor finns på bloggen :)



kram

Hoppas du får kul! :D

Idag så har jag fått instruktioner på gymmet, gjort ett eget träningsschema. Tränat. Sedan har jag varit barnvakt åt lillecharlie.. Sedan har jag inte gjort så mkt mera faktiskt.. Degar för är seg och trött efter träningspasser idag.. haha...

Svar:Yesbox:D Hade så bra uppe i dalarna!

ha det bäst i Dalarna!

<3

ha så kul gumman:D

ha det så bra i dalarna :D

STOLTABLONDINER.SE, remember the name ;)

sv; underbart :d

Ha en härlig vecka :)

ha det så trevligt :D!

hoppas du haft en bra dag :)

Ha det så kul!

oj då haha.

ha det så bra :)

det där låter roligt :D

sv: kommer sakna dig va!

hoppas du har det bra :)

ååh hoppas du får kul1

ja absolut här är det jätte vackert! :)

du får ha det kanoners nu assså! kram

<3

Det är bara bra, ha en bra skidresa!

Kram

Varsågod ♥

jaja!

sv: tack, din med <3

SVAR_: jadå :D

jodå ;)

sv: okej:)

KRAM

Heej, vad fin blogg. Vad gör du då?

Hej fin blogg du har :)

SV:

Hej!

Nu är jag hemma igen efter kryssningen. jag hade det jätte bra! Hoppas du också haft det bra!

ha en jätte bra kväll!

gud va mysigt, ha de så kul :)

svara gärna på frågan på min blogg :)

sv: härligt :)

hoppas du får det trevligt! :D

sv: inte så mycket

Hoppas du får det grymt bra gumman :)

ha det så kul nudÅ =) kram

Ha en bra vecka du också! :)

hehe okej

ha det bra:d

Hoppas du får kul :)

Nej men, ååh XD haha

sv. Ahaa okej ;o) !!

jag kom precis hem från en danslektion :)

min pojkvän kommer hit och vi ska snacka ihop oss om våran födelsedagsfest :P



Haft en bra dag?

Tack ska du ha :) Fan va naaajs, hoppas du får det kul i dalarna!

ha det så bra :D

arrå, sj? :)

Ha det så bra :D

Vad har du gjort idag då? :)

sv: härligt! Hoppas du får det bra i Dalarna!=)

sv: aaw, du kan va söt <3

sv; vad roligt!;D,



hoppas du kommer ha kul !! :)

ha det så bra i dalarna :D

Tack så mycket! Det hade jag allt :)

Hoppas att det bara är bra med dig och du får ha det absolut bäst nu! :D<3

vart med en kompis :)



haft en bra dag? <3

mys mys de är bara bra med mig också haha. =) hoppas att du får en bra vecka du med! kram

hej, bra blogg du har (: kika gärna in hos mig med missredmo.blogg.se

Svar: Okok det kan jag tänka mig :-)

Dalarna! Bäst ;-) Ha det prima :-D<3

Ha det så bra uppe i dalarna! =)



Förresten så är det frågestund på min blogg, fråga gärna något. :)

Hoppas att du får roligt! :D

vad tycker du om att sola solarium?

Något du brukar göra ? :)

puss

Hoppas du har det superkul nu :D

hoppas du kmr tillbaka snart :D

ååå hem till dalarna jag vill hem till dalarna! :D

vsg :)

Jag läser din blogg varje dag, grym!



Jag tänke bara tipsa dig om det här företaget och deras produkt.

Riktig bra idé och imponerande tjejer.

Kolla in deras hemsida www.shapeupuf.se

fin blog :)

har fråga i min blogg snälla svara?? :D

det vore jätte snällt

hih :D händer i helgen da söt ?

fy fan va kul det låter:) jag vill oxå

Sv; Hoppas du får roligt :D åkt lite åt mig också ;D

Sv: :P

нєננ ¢нєккα ιη вℓσggєη єƒтєя ѕναяєт тιℓℓ ƒяågαη/ƒяågσяηα ∂υ ѕтäℓℓ∂є :) тα¢к / ƒαтιмαн

Jag önskar dig en trevlig resa beatrice :)

kram fatima.

haha, aa =)

härligt, ha det bäst sötaste!!

sv: Ha det bäst gumman & skippa första & sista åket är mitt tips ! ;) hahah

Kommer sakna dina inlägg, men du är ju snart här igen!



PUSS <3

okejokej=) är på skolan:)

Åhh vad underbart att få åka skidor!



Kram Gunilla i Singapore

ha det bra :)!

ja det var det :)

ha det underbart :)

Inte mycket ;p

Ha de bra i dalarna :) :) kika gärna in på min blogg ;)

hoppas du får en riktigt bra vecka! kramar i massor lilla luffi

Ha det så trevligt :)

GUD vad roligt. ha det så kul :) vart i Dalarna? jag bor i Dalarna jag haha :)

Ha det bra i Dalarna!:D

Okej, jag med.

Allt bra med dig?

Vsg!<3=)

hejhej!

om du gillar smoothie ska du värkligen kolla in mitt recept, det är super gott !

(har bilder på hur den blir)

kram :D

hej ser att du läst min gammla blogg (http//bellyy.blogg.se) Men nu är detta nyya bloggen , besök de och kommentera gärna. Hoppas allt är bra med dej !

checka! helt nytt & fräscht, allt i ett.

Hej :) fin blogg du har (:

hur mår du idag ? (a)

Vad tråkigt :(

sv: Okej, jag svarar på kommentarer och hålle på med bloggdesign hehe :P

Heejsan, nu är jag tillbaka efter min bloggpaus. Allt bra?:)♥

ha super kul i dalarna :)

kram!

Tävla gärna hos mig om en schysst klocka: http://gabbies.myshowroom.se/tavling-vinn-retro-plastic-klocka/

ha det bra!

Tittar in och vinkar :) allt bra med dig?

okej :(<3 hoppas du får det mysigt i dalarna!

omg va fiiin design !

Ha det toppen! :)

Ha så kul!

Hoppas du får det riktigt roligt! :)

Hoppas att du får det bra där! :)

svar: Vsg :)

Japp, det gör vi :) Visby och vi går på Solberga och Södervärn ;)

bara tar det lugnt, hoppas du har haft det bra! ;)

Hur äre ? <3

okej, nej svarar på kommentarer typ ;P

Hej allt bra :)?

Inget att tacka för:)<3

Ha en bravecka!

Hoppas att det blir en härlig resa! :)

Svara gärna på "Dagens fråga" i min blogg, skulle vara intressant att veta vad du tycker/gör.

Puss

vrf kan du inte skriva åäö?

hoppas du har/fick de bra! :)

va roligt!

du kan vara en bra vecka!

ha så kul =)

vad härligt med lite skidsemester!

Ha du haft en bra helg?

aa, okej :)

haha ja de var jag haha

Vad tycker du bäst om; godis eller chips? Svara på dagens fråga i inlägget på bloggen :) kram

Ha så kul i dalarna! :)

Sv: Hahaha ^^

ha det bra i dalarna :)

sv: okej! ;D

Sv

:Sorry för sent svar!Hur är det med dig?:)

take care :D

SV: Jag mår bra :) Hur mår du själv? :)

tusan va synd :D annars skulle du gått fram;!)

Ha det bra! :)

sv: Det gör inget underbaraste bloggare:D Förtsår att du hann inte skriva till mig.

vad kul att du var i Dalarna:D

aha du kommet tillbaka bara 10:e men hoppas du har det kul där nu då:D

Hallå going, vad gör du för mysis ikväll? Här är det film och föör mycket kalorier ^^ Hoppas du har det mysigt i Dalarna!

hej :D älskar din design, vad tyker du om min nya blogg



http://claudiaa.webblogg.se

Underbar blogg :) vad tycker du om våra blogg :)/nina

Hoppas du får de trevligt =)

hejsan:D

Allt väl idag?

Hejj , Kommer du i fårn Gotland ! :) Kul.. Jag har varit dära flera gånger jag kom faktis hem igår (fredags) för jag var hos min farmor Komentera min blogg www.typlillaan.blogg.se

Hej sötnos!

nu är lilla jag tillbaka från Stockholms resan och konserten. Ledsen att jag inte svarade på din kommentar tidigare men jag har bara njute av att varit där. Bilder från Konserten och resan kommer lite senare. Knäppte upp 10 GB på hela resan så det är en hel del bilder att skriva namn på.



Hoppas du har haft det bra :)



Puss

åhh hoppas att du har det toppen :D

härligt :D!

nu är jag hemma igen, med ett sm-guld! :)

Du får ha det bra(:



Sv: jorå det är bra(:

ska vi länka varandra i menyn? :)

fråga gärna nåtti min frågestund som hålls igång tills imrnkvälL!

skulle va supergulligt puss

hihi ja. :)

sv: Aha xd sorry att jag inte svarat på din kommentar på länge!

Ha det kul i dalarna! :D<3

sv. joodå ;) ha en fin vecka gumman! kramar

Vad tycker du om min nya design? tacksam för svar, men du behöver såklart inte tycka till! gör som du vill!

KRAM / www.malinhee.blogg.se

underbart med en liten tripp! hoppas att du har de bra!

svara gärna på min "Dagens fråga" det skulle vara kul o veta! (:

puss

hej min söta :D allt bra med dig ? :)<3

Hej, allt bra med dig ? :)´

jag vet att du har bloggpaus men ville bara tacka för din komentar på denna blogg. har inte haft tid att svara eller vara in och skriva här på ett tag.

Ha det superbra=)

ja verklien! :)

ha det så bra därborta! ;)

kramis

hejsan! ;) allt bra?(: fin blog'<3

Hejsan! Allt bra? :-)

Har frågestund i min blogg



Kika in och släng in en fråga vetja! =)

sv: vart med en kompis :)

vad gör du då ? :)



hoppas du har det bra i dalarna!

nice ju! =)

hoppas du haft det underbart;D

fin blogg :) Allt bra med dig ?:)

Vsg :-)























Follow my on Bloglovin







Trackback