vi får se.. :(


stämmer så bra, varför blir det ingen blogg i helgen? jag vet inte vart jag ska ta vägen med mitt humör och allt. så jag har bestämt mig att göra något annat. men ändrar mitt humör sig snabbt slänger jag in några inlägg men vi får se. och vart har jag fått sommar jobb? jag fick det på mini golf i burgsvik, men vi skulle höras närmare mot sommaren.

skolan idag gick rätt okej, iaf på slutet för jag fick mycket gjort men ännu nio sidor tills på måndag. fast dom andra har flera än mig så ligger rätt bra till. sen igår bloggade jag inte för att jag var vid moa och sen orkade jag inte ta tag i bloggen direkt. men vi får se när jag hör av mig i helgen.

DETTA ÄR ETT MÅSTE!
jag är seriöst ni måste bara gå in coh se på min systers blogg och se vad hon tycker om våldtäkten som var i någon skola för ett år sen. ni måste verkligen göra det och tyck till, där kan ni med se en film (kanske man kan säga)

[LÄÄÄÄÄÄNK, DETTA ÄR ETT MÅSTE]

Kommentarer

Okej! vad händer i helgen då ? :)

lyssnar på musik :).

jag är också ganska blogg trött faktiskt

ska kolla på din syrras blogg x)



kul att du fått sommar jobb, vad? <33

vars ska du sommarjobba?:D<3

hoppas ditt humör bli bättre <3

hur äre?

va bra att du har fåt sommarjobb:D jippie^^

Vad kul att sommarjobba på minigolf :)

sv; vad gör dudå:)?

vaad gör du? ;D

vill också ha sommarjobb :P

man ska vara glad :D

Va bra att du fått sommarjobb! Jag vet ännu inte om jag fått det jag vill ha. Men jag sökte till kommunen också och då bör jag få något eftersom alla 16-17 i Hallsberg ska få sommarjobb. Hoppas det blir bra bara.

tråkigt att du inte kan blogga men kul med sommarjobb :D

kul me sommarjobb :)

sv: tack :) allt bra idag ? :)

dudududududud:)

Rösta på min bikini så har du chansen att vinna 50:- på nelly.com utav mig!



Så rösta! Kram

Uh, kommer ju sakna din blogg då :(.

okej :) kom nyss hem <3

sv; hihi ja :D

vad har du gjort idag då? :)

Haft en bra fredag? :)

sv: haha. precis. haft en bra dag eller ??

okei:/

Hej hej :)

allt bra med dig ?



Skulle du vilja rösta på min bikini ? :$

SV: heh :) planer för helgen dÅ?

Hejsan :) Rösta på mig i veckans blogg : http://ceelinee.webblogg.se/2010/march/vinnarna-som-kommer-bli-veckans-blogg.html#comment

vad gör gör du ikväll? :)

sv. <3

hur går det med bloggen då snygging? ;)

kul vad ska du sommarjobba med/som eller vad man nu säger.

svar: tack :D

Vad tycker du om Eric Saade och låten Manboy ? (:

Kram.

Kul med sommarjobb! Vad ska du göra på golfklubben?

ha en bra helg:)

min med, lite bra samt dålig..:]

vad gör du? :)<3

hoppas du har en kanon fredag kväll!!

haha vad roligt med en helg utan blogg! (tips det är så jävla befriande!!) hehe ;D

va gör du då ?<3

sv; jaha okej :D jag tänkte väl!

sv: okejokej, inte så mkt :D kram

jag kikar på så ska det låta och lets dance

ha en bra kväll

kram

vad sommarjobbar du med?:DD

Usch, våldtäkterna är så himla hemska :S

GRATTIS TILL SOMMARJOBBET SÖTNOS ! :D <3

Ses igen efter pausen !

:) <33

Hej! Nu är jag tillbaka och bloggar som vanligt igen :D Jag har varit väldigt upptafen med andra saker den här veckan. Är allt bra med dig? :D

sv: :D

vad gör du?



rösta gärna på mig i tävlingen jag är med i på min blogg, skulle betyda sjukt mycket! :)

varsegood :D

kul med sommarjobb ändå :)

sv: ja:)

KRAM

vad kul att du har fått jobb...det vill jag också ha XD

göru=)?

va händer i helgen då?



KRAM

hoppas du hittar orken ;D

är hemma från sthlm nu! :D

Goodie :D

Men det var ju bra att du fick sommarjobb.

Jag mår prima. :D

Vad ska du göra idag? :D

sv ; mm (:

händer ida?:)<3

Vart ska du sommar jobba? <3

grattis till sommarjobbet :D

sv: höhö :)



gott med sommarjobb!

sv: vsg <3

sv; hur äre? <3

Allt bra? :*

weii, grattis till sommarjobbet!

:))

allt bra annars? :]

sv: ja vad gör dudå? ;:D

vad ska du sommarjobba med? :)

Har inte haft känsel och manad till att svara på kommentarer men nu gör jag det :)



Så hur stå det till hos dig idag då?

Hur är allt med dig? <3

sv: vad ska du hitta på imorn? :)

:)

Ha en bra kväll:)

Hej solstråle! Vad ska du hitta på idag då?

Kram

usch vad massa prat om våldtäckter, blir ledsen:/



Kul med sommarjobb på mini golf:D då måste jag dra dit i sommar! hehe, tänk om jag hade råd och så.

Hoppas du snart mår bra hjärtat<3

Lyllo dig som har hittat sommarjobb :(

Det går skit dåligt för mig :/

Roligt att du fick sommarjobb=)

sv: Visst är det :P

svaren är uppe! allt bra med dig?

Hej sötnos♥

Nu har jag kommit hem från Stockholm. Jag har haft världens bästa praovecka, och som svar på frågorna; Jag har praoat på Cirkus Cirkör i stockholm jag har haft det AWESOME. Hoppas du har haft det lika bra?

HUGS!♥

sv: Jaha okej, jag svarar på kommentarerv ;)

tack så jättemycket! måste säga detsamma sötnos! :)

ye ;p vad gör du? <3

Hejsan:) Hoppas du hade en trevlig lördagskväll:)

Jag är med i en tävling jag sjukt gärna skulle vilja vinna..och skulle behöva din hjälp!



Skulle du kunna rösta fem stjärnor på min bikini jag gjort ?

Du klickar in på länken och scrollar ner tills du ser en större bild. Rösta 5 stjärnor:)



http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=4fr8NiJt1qTei3cmlyhZmVls#bikiniGallery



Vore otroligt snällt om du tog dig några sekunder och röstar på mig! Man kan även rösta en gång varjedag:)



<3

åh skoj med sommarjobb :)

fin blogg :)

åh, sommarjobb, skulle jag behöva :(

så gullig design förresten!

ne ingentng

Hejsan sötaste :D hur är läget? :) Skönt med helg säger jag...^^



Skulle du vilja hjälpa mig i typ två sek? (A) Behöver fler som röstar på mig på dessa två länkar: http://hundratusen.nu/#/mix/IryI och http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=HTiS2KqhkUkW5y6NmOtM469l#bikiniGallery. Skulle vara toppen om du ville rösta 5 stjärnor på bikinin och lägga en röst på min tuggummipåse. :) gör gärna en egen påse också om du vill och hjälp mig lite extra. ;-)



Kramis sötaste! :D

sv: så bra <3

sv: Haha tack jag har haft det bra ^^ sj?

Fråga mig gärna något på min frågestund ^^<3

Sv: Jo idag så ska jag hälsa på min moster ;)

Vad händer hos dig då?

vad är ditt sommarjobb då?

Tittade in hos din syster, är frutansvärt det som hände.

:)

vad blir det för sommarjobb? :)

å vad bra at du fått sommarjobb! mindre bra att du inte kan blogga.. :(

det är fint(: haha kolla på våra "videoinlägg" har precis lagt upp de:P skratta inte hur jag ser ut elelr pratar xd























Follow my on Bloglovin







Trackback