allt suger utan buss



foto: amalia ahlsten
modell: Moa lindqvist och Beatrice Jakobsson (jag)

detta är inte alls kul, jag tänkte gå i skolan för att jag skulle till bup idag vid ett. och försökte få tag på dom hela dagen igår, och försöka byta tid. men det var skit i samma hon i halsen som fan drar jag mig till skolan. lagaom när jag kommer till skolan ringer bup och säger att vi kan byta tid tills imorgon..

vem vill vara kvar i skolan när man är sjuk, och inget viktigt i skolan? inte jag, började fundera hur jag skulle kunna ta mig hem. pappa jobbar långt bort, och jag vill inte smitta mamma. det är 6 km från skolan hem till mig, efter som vi har flyttat. och ingen buss, så jag började gå hem och det regnade. men efter en timme var jag hemma, och nu måste jag försöka bli frisk. om vi inte hade flyttat skulle jag kunna ta bussen. jag hade slippat och frysa hela 6 kilometer.

det är bara att inse, rone suger utan buss.
hade ni tänkt flytta till rone se till att ha körkort först!

Kommentarer

SV: Krya på dig :(

Jag mår bra :)



Jag har en mil te skolan och ingen buss :/

sv: tack så mycket :):)

jobbigt :(



Hej fina du :) Idag var jag med i tidningen! Kika gärna in och säg vad du tkr =)

http://vadfanskajagheta.se/2010/may/onsdag-idag-var-jag-med-i-unt.html

SV: Ok.. Ska städa lite, sen hämta dottern på dagis..

KRAM

sv: vsg :D haha ja sjukt kul:D

sv: hehe :)



men... 6 km är väl inte så långt? :):)

SV: hehe jag har gått hem en gång. Det är på stora vägen. Aldrig mer säger jag xD Springa där bland bilarna var så drygt xD

Sv: hehe jo det är sant. =)

KRAM

Sv: Nä sk ut med hunden nu..

Ha det toppen !



KRAM

SV: hehe xD tog 1 och en halvtimme i regnet xD Så du gick alltså fotare än mig xD

va bra!

sv: jo iofs :)

SV: JO det har jag :)



Nej det är Olivia hon som vann min tävling :)

vad gör dui?

Åååh jobbigt att gå så långt när man är sjuk :/ hoppas du blir frisk snart :)

sv. vad händer idag då:D

huhu :(

Varsegod gumman :) Haft en bra dag? :)

lr huuuur!

svar: tack så jättemycket du :)

Jodå än så länge har den varit helt okej :) Men just nu vill jag bara lägga mig och sova, orkar inte jobba igen ^^

varse ;) vad görs? :D

Har du haft en bra dag hittills?

hejhej allt bra?

Jepp ^^ fan vad jag ska jobba fort så jag får åka hem XD hahah.



Ska du hitta på något kul ikväll? :D

Okej, härligt! =)

Det är bara bra med mig!

otroligt cool header!^^

sv; ja, åhh tack söta du!:D<3

SVAR: det är skit bra! :D

sv: haha ah! fast... han är inte mörkhyad påriktigt (H)

sv: krya på dig :)

vad gör du då?

sv: jag med :/

tack detsamma :) Krammms tilda

sv; aha, det låter kul! :D

sv: plugga:(

kan tänka mig det :)

sv; ao ..

gjort något kul idag ? :)

Flickigt flirtit eller lite äckligt?

- Vad tycker du om Lily Allens stil?



http://snostilen.se/2010/may/lily-allen.html

tack!



åh din stackare! attans att det inte går bussar då, krya på dig!



(jag ska lösenordsskydda min blogg, vill du fortsätta läsa? lämna då en kommentar med din e-postadress så jag kan skicka lösen!)

det låter bra det, jo det är bra med mig emd :)

vad har du för dig?

Vad göt du :)?

vad händer ikväll? :)

fin blogg, :)

- varsegod, händer ikväll då? :)

tråkigt haha:P

sv: Vad haru för mdig då? :)

SVAR: håller på att fixa bloggen :)

men en fråga bara, hur sätter man in bilder brevid där det är kategorier, länkar osv? (:

Har du fler bilder från sthlm är jag sugen på att se dem :)

sv: sådär , min morfar har precis dött så man mår la sådär. allt bra med dig? :)

tack! <3

yeye:D

fina!

allt bra med dig idag ?:)























Follow my on Bloglovin







Trackback