äntligen, tv på mitt rum


foto: Moa Lindqvist
modell: Beatrice Jakobsson (jag)

en av dom första bilderna moa tog igår när hon fick sin super bra kamera. fast den bästa bilden som blev tagen igår, får ingen tyvärr se, eller vem vet moa? du kanske lägger upp den själv. men iaf, vi hade en super bra dag igår. och jag få flera bilder imorgon, och kom ihåg det är moa som är bakom kameran.

äntligen nu är jag super glad, jag kan se på tv i mitt rum, och det är super bra. kan somna med tv på, kanske hänga med lite i värden. men det bästa är att jag har disney channel efter som vi tog bort den kanalen i ett år. men nu kan jag se på den om det skulle vara så. nu ska jag fortsätta och städa och hjälpa pappa, efter som nu är hela fide klart. och alla kartonger är inte upp ännu.

har ni tv på erat rum?

Kommentarer

sv: Aha hihi :D den är så jävla vacker :D

- tack :D

sv: saknar dig med. har inte läst din blogg på länge:/ men ska ta igen all läsning när jag har mer tid.

kram<3

Ja de är så det ska va :D



åh vad kul att du gillat, glad jag blir!

ja men visst är de roligt med lite annorlunda :))

SV: Jaop :)

Idag har vi varit och busat med sambons syskonbarn i solen!

Nu städar jag oc ska snart handla och tvätta



Vad händer resten av kvällen då?

kram

Sv: Okej, vad bra ! Hört att många säger det. Då är den i alla fall värd att slösa pengar på :D

så lite så :)

Du ska fan få ett stort tack! Du hjälpte mig med det. Självklart ska jag hålla det för mig själv, men du var grymt snäll som berätta det för mig. Tusen tack1 Puss :D

Jo din blogg är bra och du är guldvärd <33333

Ja men de är bara lägga in alla bilder i samma lager och sedan spara för webben och välj animation! om du använder photoshop :)



tack, visst är hon fin!

<3

SV: :D Haft en bra helg dÅ?

jag har tv på mitt rum ;)



haha disney channel är ju skit bra ;)

Samma här.

Ny header?

inte mycket alls :)

vad gör du? :) <3

SVAR Hihi=)



Om du får tid över får du gärna lägga en röst på mig här, nummer 5: http://bellahuuynh.blogg.se/2010/may/klickalasrosta-0123.html?_tmp=a912cc51e03a60d30564251e075f262563d93d81

jag väntar på mat nu:p hehe~~ pappa ska grilla^^

sv: Tack så jätte mycket underbara du! Du gjorde lugnt min tråkiga dag till en mycket bättre! TACK!!:D



din var med jätte fin, kram<3

jag har tv på rummmet :)

söt bild ! Lyx med tv på rumme !:D

Fin blogg!

Gillar du musik och RnB, kolla då in min blogg!

sv: haha ja men visst är den snygg ;D

- hihi söt bild:D

Sötsöt!



Jo kanske men det är ju inget att ro för när kameran inte är hel :(

Såklart att vi ska hålla kontakten, tror du att jag släpper dig? Hell no! Du är så underbar! :D <333

sv; hehe ja ;P

Tack så mycket snälla du. :D <3

okej, lyssnar på musik :)

tack så mycket! ;D <3

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

bra o ha nån som kan i familjen ;) själv får jag sitta o lista ut varenda minsta lilla grej, HAHA ;P



allt bra då?

Du också! :)

Men finns det mer tips du kan ge mig som jag bör veta? :) <3

Hihi varsågod :*

fin bild :)

nej jag har inte tv på mitt rum :) tror inte att jag hade använt den.. :)



svar: vilken tur :)

ska du jobba nått i sommar?

Jaha okej perfekt! Jag är alltid uppe sent på kvällarna när det är vardarar. Bilder kommer och frågor också, sen ska jag tipsa, texter, musik osv :) Blir det bra?

Oki doki :)

tack för tipset!

Vad gör du? <3

Svar: samma ;D



Jag skulle verkligen bli jätte glad om du ville rösta på mig här, har chansen att bli veckans blogg. http://aalexandrat.se/2010/may/dom-som-har-gatt-vidare-i-veckan-blogg-ar.html



PS. jag är nr. 9! :)

Okej :D

Svar: haha, okej ;D

Tack tack :]

Jag skriver inlägg och svarar på kommentarer hihi :) Jag är så rädd! :O

sv: Så bra :) jo med mig är det bra,

vad gör du då? :P

okej:)

så kul:)

Hihi ja! Alltså blev helt nervös nu när jag kom mer i listan haha :P låter knäppt vet.. men men

aa :) <3

skönt att höra :D jo det är okej med mig med! lite seg och nedstämd i kroppen typ..

sv: hihi :D

Haft en bra helg gumman? :D

Jaha, okejj.¨

Händer imorgon?

sv; jaa =)

gött med tv på rummet, det har jag med :)

vad händer imorgon? :)

ne asså inte redigt.. allting är så förvirrande nu med mitt ex och sånt, ser honom överallt och allting är bara jobbigt. Hans pappa och min pappa har blivit värsta homeisarna så träffas typ hela tiden och det är verkligen jätte jobbigt att inte kunna liksom va med honom som jag egentligen vill, vill ju ha han vid min sida som det var när de va han oh jag! ;/

<3 de är svårt att hantera..

ja verkligen :)

Haha men det går säkert bra hoppas jag :D

sv: skolan :)

sv; hur äre med dig? :D

Haft en bra helg? :)

skola.

Vad görs?

aa alltid när dt e grillat:D

ha en njas kväll:D

sv; härligt :D

Svar: Vad gör du då? :D

japp, sj? :)

Tittar på Tv!

Svar: samma :P

hehe :D

sv; :D!

sv: hehe okej :P

allt bra idag då? :)

japp :D

mm

Händer ikväll?

okej kul ? ;p

har du msn? :)

ja allt är bra med mig, själv då? :)

min tv är sönder :(

Det låter bra :) Jotack min har varit helt okej :D

absolut :D

njaaa XD

Svar: jo :)

Jaa absolut ;)

jag har tv på mitt rum :)

sv: får man din msn? ((:

haha,samma här xD

sv: yes :D händer i veckan då ? =)

sv: yes.

ja och det är grymt skönt! ;D

ja men visst är det verkligen jobbigt, men känner hur mkt man egentligen tycker om honom även att man samtidigt vet att ne det fungerar inte "ge upp typ - tänk på nått annat". Men jag menar de samtidigt blir man glad av att få se honom liksom för att man får upp ett typ av hopp i kroppen, men åh andra sidan smärtar det så fruktansvärt i hjärtat när man inser ne det finns ingen chans att de blir vi igen.

Aa dumma pappor varför just dom i hela stan liksom.. så jävla typiskt! Hörde för någon dag sen att dom satt oh snackade om mig och nicholas då, hur jobbigt som helst!

<3 :/

Vad gör du :)?

vsg baby

jo det är super ! :)

hur har din dag varit?

Tack så jätte mycket söta du :)

haha ;p vilken dag slutar du? ;)

tack:D

Vad tycker du om min nya design? :D

bara bra !

skönt att ha tv på rummet? :)

sv: såg du GG? :]

sv: haft en bra dag?

KRAM

inget typ ska snart hoppa in i duschen och sen krypa under täcket är tött :D

fin blogg :)

sv: haha okej. händer i sommar ? :d

sv; <33

ja men jag menar det, de flest vännerna säger amen släpp de han var inte bra för dig det vet du ju själv.. visst han kanske inte va den bästa men för mig var han verkligen det. Dom säger du hittar snart en annan kille, de finns nån som bara väntar på att få bli din där ute det vet jag osåvidare.. men de vill man ju inte höra! inte jag i alla fall.



Jag vet ibörjan tänkte jag fan vad jobbigt de kommer bli om våra familjer ska umgås liksom.. men sen släppte jag de men nu har de blivit mer och mer att jag får träffa dom och blickarna man får känns liksom så tomma och kalla typ.. va vare som hände mellan er egentligen.. våra föräldrar är helt omedvetna, oh jag säger då ingenting. Men dom kollar ju på mig som de var mitt fel, pinsamt och jobbigt.

Jättefin blogg du har! =D



Sv; Nejmen tack så gulligt! Sådana ord värmer verkligen. Hoppas du haft en härlig söndag där på Gotland! :D

Jag ska bara ta det lungt, mysa med sambon och kika på teven!

Ha en underbar kväll!

Kram

oj ;o den 9:onde :D <3

sv; händer imorgon? :D

taack:D

sv: okej :)

tack sötnos <3

alla slutar ju typ då ;o gud vad sent ni slutar!!

sv; låter bra :D samma här <3

sv: Låter en hel del roligt:D vem uppträdde på sommarkrysset då?

juste, igår såg jag Alice från idol och fick autograf:O

Fast jag vill ju läsa vad du skrivit med:) men okej, jag kollar på bilderna nu, sen läser.

sv: skolan =]

sv; yeah ;)

vad gör du då? :D

görs?:D

gör du ikväll då? :)

Hihi så roligt att du tycker det, tack så jätte mycket! Ja men visst är de :D

sv: jaså var du också där? :D såg inte dig ;) haha.

sv: Ja, särskilt när man fått reda på det strax av en talangjakt att hon suttit där i juryn. Mina vänner var redan borta. Jag skulle till bussen men den kom tydligen inte så när jag gick tillbaks var de borta men fick se klart talangjakten och sen fick jag impulsen att stanna kvar tills jag får Alices autograf, hehe. Hon var ju en av mina favoriter i idol.

tack:)

Härligt med egen TV! :)



Sv; Ja visst är det härligt med ord som värmer. :)

Och alltid kul att ge fina ord till andra.



Härligt! I vilken del av Gotland bor du då?

jamen visst jag har också redan massor efter mig men jag tycker bara det är jobbigt jag vill liksom hantera smärtan och saknaden på mitt eget sätt ensam. och jag menar tar jag in en ny kille på livet nu känns de ju som att jag liksom har honom för att glömma nicholas! inte okej.



Ja men jag menar de.. min mamma vet ingenting, hon förstår inget, hon tror att jag ville att de skulle bli såhär.. hur trög är man då liksom?

min pappa pratade jag jämt med förr men jag är rädd att berätta sanningen för honom för jag förstår då att han snackar med honoms pappa och det vill jag inte.. det är jobbigt för nu vet jag liksom inte vem jag ska prata med.. :/ <3



åh tack.. tog bort texten dock vet inte om han fortfarande läser min blogg så är rädd att han ser den kanske..

sv: Vad bra! Hur har din dag varit idag då ? :D

:)

























Follow my on Bloglovin







Trackback