bilder från grillningen (digital kamera)


det här är två av bilderna, jag tog när vi skulle grilla. efter ett tag fick vi iaf igång elden.

yes, då blir det ett last mot rone. sen får vi se vad som händer. blir nog ingen färg köpen ikväll, men imorgon dara jag till med några färger som jag ska ha i mitt rum. det kommer blir mycket flytta nu, efter som att vi fick sånt sent svar om vi skulle måla eller vad vi skulle göra med mitt rum..

jätte dåliga bilder, men det är inte min system kamera. den är ännu på lagningn som ni kanske vet, och sen kommer den inte förän ett tag. och det super för jag måste nog ha min kamera snart. innan jag får panik, får ringa till dom nästa vecka, och se om det börjar hända något.

haha, vad tycker ni om våran fina eld och fint väder var det inte..

Kommentarer

va mysigt!

haha både lila o grön e fina färger :D

sv; heheh jaa :D

yes,den rosa <3

hehe =D

ja (: <3

fina bilder:)

jättefina bilder! :)

Härliga bilder! DU är så uktigt!

svar; Tack så mkt:D<3

Allt bra med mej. dudå ?

7:an du?? (:

okejj :D

allt e bra dusj ? =)

fina kort :D<3

sv; tack :)<3

=)

Sv: Härligt att höra :D<3

vad gör du då? :)

Rösta gära på mig i en fototävling! För att komma till inlänget: http://bergsmarks.blogg.se/2010/may/nu-ar-det-dags-att-rosta.html#comment

Jag är nummer 11.

Tack i förhand! Hanna :)

åh, vad härligt med grillning :D

Jodå allt bara bra :) smygbloggar lite mellan allt pluggande :P

Själv då ? :*

Sv; Jadå bara bra självdå? :)

Okej :) Härligt. Händer det något kul ikväll då? :)

Härliga bilder! Jag har haft praktik! Vad gör du ikväll?

Kram

sv; jo det ärbra bra här dudå ´?:)

Du fotar verkligen bra! Shit vad snygga bilder ! gillar mkt :)

fina bilder :)

Sv: Allt är jättebra med mig, det är ju fredag! Själv då?:D kram ebba

sv: jo allt är bra :D själv då?

hoppas du haft en fin dag! :)

blir det en hemma kväll lr? :)

Mysigtmysigt:)

riktigt härlig blogg och riktigt fina bilder du tar:)

okej :D de är kanon! sj?

Sv: Allt är super bra, hur är det med dig?

Sv; nää inte jätteviktig ;)

Har du några djur ? :P

okejj va bra :D

fin med mej =)



fina bilder kram♥

Det är najs! ;)

sv: tack! :D E du från gotland? :)

joo allt bra :) allt bra med dj ?

sv; tack!

svar;

så lite så!:D

; kul att höra :) vad skall du i helgen då?

sv: okej :) jag har landställe där! :)

hehe vsg :D

händer ? =)kram

sv: okej de ju bra :D va händer då?

fina bilder :)

; ååh vad kul :) jag vill också flytta!

imorgon skall jag spela innebandy + lite utgång , så skall jag kanske se älskling min :)

sv: haha okej ska ut typ nu :)

JO tack bara bra, sj? :)

s; inte? :( varför?

är tillbaka vid datorn igen. :)

sv: jo tack det är bra med mig :)

sv; hihi :)

vad gör du ikväll då?

s; aa okejj :) jag förstår. Hoppas nya stället blir bra iaf !

hihih jaa :D<3

okejj :D

nej inte nå sp just nu:D

varse ;]

j :)<3

härligt!!

allt bra med dej idag? :)

Fina bilder:)

fina bilder!

HEj! Allt bra med dig idag?

haha! ja nästan lite för mkt kläder enligt mig själv x)



vilka underbara bilder! me like:)

Vilka mysiga bilder!

Härliga bilder!

Fina bilder :)

Riktigt fina foton hjärtat! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback