bloggpaus, läman en kommentar


nu blir det en lite bloggpuas, men jag är snart tillbaka.

ska bara vänta på att moa ska vakna sen ska vi fixa lite sen tar vi bussen till stan, och firar min bror som fyller 19 år idag. sover hos honom och imorgon tidigt åker jag från gotland, utan data. men jag är snart hemma igen, på måndag ska jag ta och höra av mig igen. men ni får ha det så underbart!

och bilder får ni se, har inte fått tillbaka min kamera. (men jag tar min gamla)

LÄMNA EN KOMMENATR SÅ SVARA JAG PÅ MÅNDAG!

nu är jag hemma, men jag hör av mig imorgon.

(tisdag, tror vi har fått vårat internet då)

Kommentarer

jajamen :P

SV: Åh va kul =) Välkommen till huvudstaden =D Vad ska ni hitta på här i Sthlm ?

KRAM

ååh vad kul :D hoppas du får det toppen brea! Ser fram emot massor av bra bilder sen :D

ha det kanon bra sålänge :D

Härligt! ha så kul :D

va roligt!

sv; tack du!! ja det ghör vi kram:D

haha yeah, absout :D

SV: Va kul =)

Hoppas du får det toppen. =)

KRAM

sv; taack :)



du får ha det så kul!

kram!

SV. så lite så! åh, kul med klassresa!

ha det så kul :D

ha det så roligt på klassresan :)

Ha så kul på klassresan!:D

hugs

- ha det så kul :)

Sv; allt bra idag? :)

Sv: Åh vad skoj, du får ha det så kul påklassresen. Jag lär inte se dig då jag bor i Skåne :P ♥

hoppas ni får det bra då :D

okej vad roligt :D

oj ha det så kul :D

Hej sötnos!

Idag har jag dagens fråga som handlar om orakade eller rakade killar. Kika gärna in och säg vad dy föredrar bäst?



Toppen blogg (:



Kramis <3

kul med lite studieresa! :-D



du ska inte smita iväg på veckorevyns bloggturne när du ändå är i sthlm?

hare så kul :)<3

ha de så kul :)

SVAR hoppas ni får det trevligt! KRAM :D

Det låter bra! Så roligt, de gör vi :D

Ha de bäst nu!

ha de så trevlig.. ta hand om dig



puss

kul:D

åh vad roligt! jag vill med åka på klassresa :)

sv. tack! hoppas de blir kul, kram!

:)

Okej roligt :D

Hur mår du? <3

Ha så kul på resan!!:)<33

sv; ja visst kan vi det, kraam! :) <3

hejhej:D



sovit gott idag då? Själv har jag inte:( blev väckt så många ggr så dt inte e sant asså:S Uff~~

e svintrött..haha~~



men tur att det e ganska varmt här:) Yes^^

ha en bra dag^^

ha så kul :)

sv: så bra, jo med mig är det bra :)

vad gör du då?



ha de så kuL ;D

Okej, hoppas du får det trevligt! :)

Hoppas du får det bra :D

haha det är ju bra :P ja dör av värme :P



NU kan du ställa vad du vill till mig i bloggen under frågestunden (:

SVAR: okej! (:

Tack:D

Okej, ha så kul:)

(sv) Jaha okej, vad kul! Vill med åka på klassresa...



Ni får ha det så roligt!



Kram

Ha det så braa!!:D glöm inte o fota mkt & visa oss :D

ha så kul:D!<3

ha så kul dÅD:

sv; jaha va kul! :D

ha det så bra

Sv: Hihi :D I know! Synd bara att jag inte kan ha den. Men kommer upp bilder nästa söndag (den 30 maj) så får du se mig i min andra balklänning. hihi

trevligt:D du får ha det så bra!

:)

svar: åh, vad kul :D

Frågestund på min blogg, så undrar du om något så ställ gärna den/dom frågorna då:)

Kram Jessica

ooh vad härligt! :D det kanske vi gör ! :D kram ha det toppen!

åh vad kul, ha det så bra!

kram!

sv; okej, ha så kul! :)

oj :) ha det bra? :)

va roligt med klassresa:D hoppas du får de kul!

SVAR Hehe=)

hur var resan ? :D

Svar: Ja, hoppas det blir kul!! ;D

vart åker ni? :)

Vad roligt att åka till Stockholm! Fast jag ska faktiskt dit jag med snart :) Hur tar ni er dit? Flyg? Hoppas du får en bra helg!

kan tänka mig de :D

sv. hihi (:

sv; okej :)

SV: OKej du får ha det så bra :)

svar;

tack!

Ha det så kul på din klass resa sötnos!:D<3



Pöss på dej så långe!:D

Gud vad kul att åka till Stockholm! Nog dags för mig att göra det snart igen :)



Hoppas ni får det skoj! Kram

vart i sthlm ska ni bo? :)

åh ha det så roligt i Stockholm då!

sv: ^^



Av ren nyfikenhet; hur många timmar lägger du på bloggen varje dag?

sV; tack desamma !:D

hoppas du kommer tbx snart !

Jaa absolut :)

Heej! Haft en bra dag?

oh vad roligt :) haha ja men det e kul <3

haha vadå hälsa:)

härligt :D

haha, fan vad grymt att headern "ändrar bild" när man rör den:D



hur har din helg varit då? (eftersom att du kommer hem på söndag :P)

okej bra :)



lyssnar på musik <3

Ha så kul!:D

kulkul:D

svar: så roligt! :D

blev resan lyckad?:)

hoppas att du får det skoj :D

Hoppas på att du vill följa mig fast jag bytt namn :D

sv: haft en bra dag?

KRAM

jaha okej :)

allt bra idag?

Hoppas du haft en bra helg!

sv: KUL! vart ska ni? :D

okej :) <3 ha de fint.

sv: Härligt, joda de funkar hehe :P

okej kul:d

ha så trevligt!!:D:D

va tråkigt :/ de blir lång tid innan du får blogga ju

SVAR gumman, i really need to talk to you. skriv när du är tillbaks ifrån din bloggpaus. puss! <3

hoppas du får en najsig bloggpaus <3

flyttar?;O

kom nyss hem från skolan:)

härligt!

ha det bra vännen! :D

Åh, låter super härligt! Du får ha det så bra :).

Abolsut :D inte sett sig dig än men!

okej :>DDD

Hei! :)

Hur är det med dig denna kväll?

ha det så roligt! :D

sv: haha men ha det så bra då!

stockholm är riktigt nice :)

Ha de så bra!

sv: Vi får hålla tummarna för att Ola ska dit i sommar då! :D Vore ju kul att ses ;) hahah



ok...förstår! :) jag har själv inte hunnit med bloggen på en veckas tid nu. :(

take care :D

hoppas du får en toppenhelg gumman :)

:) sol sol sol..

hur har din dag varit?

Jag har också vart på klassresa ;)

allt bra med dej då? :D

hoppas att du hade det trevligt :)

Så kul att åka till Stockholm! Ha det så trevligt!

Du kommer säkert att få det roligt! =)

lycka till med den kramis!

Hur är det med dig?

kram

Hoppas skolresen varit bra då :D

sv: okej! =)

ha så kul :)

:D

SV: aa :D

tack så mycket :)

haft det roligt?

Brukar han?:D

Vad kul=) Vad heter han?:)

Ha det bra!

ne ingenting :)

Hej sötnos!! :) Nu är jag hemma igen :D

Sv: Tack så mycket för din röst på min blogg! Snart kommer länkarna från tävlingen upp! Kanske var det tack vare dig jag vann! Följ gärna min blogg via bloglovin, om 19 dagar åker jag till Florida en månad och kommer då blogga därifrån med bilder, videoklipp och en hel del annat! Tack!

Ha en bra dag

/Denise

Hoppas helgen varit bra!

Hej! :D

Vad Görs?

har haft bloggen nere ett tag. NU är jag tillbaka :D

Allt bra med dig ? Kram !

Tack!



Allt bra med dig?:)

var så lite så :) Haft en bra helg ? :)

hello :Pallt bra?

Halloj solstråle! Vad ska du hitta på en dag som denna?

kram

http://beahedvind.blogg.se/2010/may/fragor.html#comment svara gärna på dessa frågor :) <3 så svarar jag senare i kväll :) <3

sv: hade du en bra klassresa? :D

haha :)























Follow my on Bloglovin







Trackback