det blev mer än vad jag hade tänkt.


Train- Hey, soul sister (sjukt bra låt, love♥)

oj oj oj, det blev mer än vad jag hade tänkt med. i lördags vaknade jag av att klockan var tio, skulle sätta mig vid datan. men för att få något gjort, fick jag ta och åka och köpa färg med pappa. först skulle man ha kvistlack, och sen vit färg sen den riktiga färgen. och det blev grå, och rosa/lilla, vet inte riktigt vad man ska kalla det. efter kom jag hem och tänkte nu ska jag få sitta vid datan. men det hände en sak så snabbt som attan åkte jag och pappa upp på hemse. sen hämtade vi moa, och åkte till havdhem på kvällen.

och där i mellan hann jag inte slå på datan, skulle hjälpa till med maten. och idag vaknar man vid tio, för att man ska iväg på konfirmation. och efter åkte vi hem till moa, åt lite tårta. och äntligen är jag hemma och ska äta mat, sen blir det att plugga och sova. det är allt vad jag hinner ikväll..

min vecka:
måndag:
vara ledig från skolan, och besöka en annan skola (kan man säga)
tisdag: då blir det en vanlig dag i skolan.
onsdag: är jag ledig från skolan för jag måste in på en viktig sak.
torsdag: ledig, vet inte vad som händer.
fredag: ledig då med, och ska säkert flytta.

har ni haft en bra helg ?

vi hörs imorgon på kvällen ♥





Kommentarer

hehe ne ;p

hur är allt idag? :)

tack så mycket :D<3

tack så mycket :D<3

yes:D

okejs :)

Svar: mm :)

hehe :)

haft en bra dag ? =) kramen

hjälp mig med vilka byxor jag ska köpa! bilder finns i bloggen! behöver verkligen hjälp! :)

sv: okej :P men där har jag mitt landställe iallafall :) vart bor du?

sv: okej, jag tittar på film :P

haft en bra helg?

svaR: tack :)

japp :) vad gör du? ;D

haft för dig idag då?

Skönt med så många lediga dagar

tycker också den låten är bra :)

sv; jaa :D

sv: Jag vet inte :( det känns inte verkligt lixom..



Hehe, allt bra med dig då? :D

sv; Varsegod:)

tack sweety

sv. ingen orsak!

hoppas din kväll blir bra, kram!

tack :) <3

sV: jobbigt :(

samma här :Dq

sv: härligt , :D

Okej skönt då :)

svar: du kan va sötnos!



den där låten är så bra! :)<3

fin blogg, allt bra? :)

kolla gärna in min nya modeblogg :)

Ge tips på en bra låt man kan sjunga som inte är för svår!! :D

btw; jätte fin blogg har du iallafall, gillar din header ^^

Du verkar ha fullt upp! :) Vad pluggar du för något?



SV: va roligt, jag gillar nog själv de gröna örhängena och armbandet mest!

sv: tack :)

Vi har ockkså kortvecka, vi går bara måndag och tisdag! =)

sv. nee ;(

=)

tack!

sv: beställer lite plagg på internett ^^

sv; hehe jaa :D

har helgen varit bra? :)

sv :D

Aa, hihi :)

bra låt :)

Gillar låten!



Haha jaa:)

Åh tack :D

Hoppas att du har haft en bra helg!

När får vi se färgerna :D?

okey :)

sv; tack :D

vad gör du?

sv: tack så mycket!:D

svar;

ahahah jag e helt fast i det!xD

- ellerhur... jättetråkigt:/

älskar låten!

SVAR: hihi! :=)

Åh, tack! =)

sv: det är bara bra:)

KRAM

åh, jameee!!=D

svar: samma för min del! :D

hur är det med dig idag? =)

jaha okej , nej men allting är bara fint med mig också !!:)

Ha en bra dag :)

jätte fin blogg!!

det gör vi!

Sv; Tack och varsågod :D <3

joo tack det e bra :) hur e det sj då?

Jag har haft en super helg, han inte heller med bloggen ^^

Vad har du gjort i helgen då?

Kram

är med i månadens blogg i denna blogg: http://miinette.blogg.se/2010/may/finalisterna.html?_tmp=9d4576e82fcb662e18e8421180a5d652c6a1f197



Rösta gärna på mig! Är nummer 6 :D



Kram :)

ja eller hur :)

haft en bra helg då? :)

sv: ja precis! jag var nästan helt säker på att olga och jossan skulle komma tillbax. och david och lotta oxå, vad hände med dom lixom ?

Riktigt snygg design! :D

sv: :)



Nu ska jag sova! Eller försöka, för jag har sådana sömnsvårighetet... God natt<3

Sv: Okej :) det är bara bra, älskar oxå den låten :D

sv: ja tack de e bara bra, sj då?

kram

låter som du haft en fullspäckad dag. ;)

Godmorgon vännen! Vad har du för planer denna underbara måndag?

Puss & Kram

Sv: Haft en bra helg ?

KRAM

gud vad mycket ledigt du får :D

sv: hehe:)

Vad är det för skola du ska besöka? Önskar dig en trevlig dag ♥ Händer något spännande?

go vecka!!

Hoppas du får en underbar dag!

Sv;okej jag surfar runt på internet och har skit tråkigt!! Händer ikväll då?



Kram<33

Härligt! jodå allt är bra här ja. :)



Vad händer idag då? :) <3

Tack för din röst.

Ha en fin dag. ♥

Allt bra idag? Hoppas du får en bra start på veckan! :)

jo, helgen har vart helt okej ':D

Ja hihi <3

hur mår du idag då?

'Hur mår du sötnos? <3

skulle du vilja vara jättesöt och rösta på mig här=^=<3<3



http://emmelist.blogg.se/2010/may/finalisterna-i-dagens-blogg.html?_tmp=b570540777743cd17e032989420fdde161a1fca5

sV: allt är bara bra med mig. själv då?:)

sv; nej gumman! Fick du? :( Va tråkigt. Vad har du annars i matte? <3

förstår de.

nä mår sådär.

min helg har varit toppen bra. :) Hur var din?

kram

sv :/ allt bra med dej då? :)

sv: allt bra idag då? :)

vad gör du? :)

Svar>> Jo då, hyffsat!

hihi jaa ;)

hej! Hur har din dag varit idag? :) Hoppas den var riktigt trevlig!<3

Okej :) Vilken färg ? :) Själv så blev det mest slappa :)

ska du byta skola ? :P - erl vrf ska du besöka en annan skola ?

japp :D va göer du

sv: ja men dom kunde ju kommit i sista avsnittet iaf :)

Allt bra idag?:)

svarar på komentarer och deppar. :/

hah neej! vad gör du? <3

bra låt!:)

sv: oj va sent :o jag får den 9 juni :D

SV. så lite så! :D

Låten är grym!



Allt bra med dig?

hej:D



haft en bra helg:D

japp1;D

Nu har jag frågestund på min blogg så ställ gärna lite frågor!!



kram<33

Sv: Det är bara bra (: har du några bra filmtips??

skönt å va ledig på en måndag :D lite lyx sådär

SVAR Härligt att höra :)

Haft en bra dag?:)

Älskar låten!



Sv: Ja, det är jäkligt synd! Kommer sakna den som fan! :/

man kan verkligen inte tröttna på den låten :')

Hej! Vi är två killar.. ja mer kan du läsa om på Andreas blogg (Agf.blogg.se) VI delar med oss utav vad det är som hänt andreas, vi kmr att uppdatera så mycket vi hinner med om hur det går. Vad som hänt kan du redan nu läsa.



Vi är säkra på att han kmr att svara på era kommentarer senare... tills dess låter vi dem vara orörda. Vh. Fredric&Carl-Johan

tack du hade du en bra helg då ?

kram

förlåt för väldigt sent svar! Har inte orkat svara på kommentarer på länge pga. sjukdom, läxor och ork helt enkelt. Men nu ska jag bli bättre på de!



Skulle du kunna hjälpa mig med vilken klänning jag skulle kunna ha på balen, för jag har ingen aning..

sv. ingen orsak!

kram :)

älllskar låten liksom! :D <3

jätte bra låt! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback