en lektion under hela dagen..


foto: Beatrice Jakobsson
kamera: canon 500d (men nu är den på lagning)

vilken bra börja i skolan idag? eller inte kommer ditt får reda vad som händer hela veckan. och sen är det bara att vänta på att klockan ska bli 12:15 efter som att våra lärare är sjuka..

och efter skolan, åker jag och moa in till visby. för hon ska köpa något. och jag ska bara hänga med, vet inte när jag är hemma men kanske mot sju tiden. igår beställde jag min skolavslutnings klänning, nu vill jag bara att den kan komma så jag kan prova den.

vad ska ni göra idag?

Kommentarer

sv. det var så lite så :)

vad hittar du på? ^^

hoppas du blir nöjd med klänningen :)

Ha en jättebra vecka:)

Sv; härligt :) jag mår toppen :D

Så lite så. :) vilken färg vill du ha? :)

sv. fan vad bra. är du på skolan ?

skönt med bara en lektion :)

Dock är det inte så roligt att få sitt och vänta på den ...

tack!:)

är allt bra med dig idag då?:D

hoppas du haft en bra helg! :)

Hahah , okej.. :)

Vad har du för underbara planer tills idag då?? :]

hoppas du får en finfin måndag. <3

hur mår du idag? :)<3

Hejsan! Kolla gärna in min blogg, där du kan hitta massor utav fynd! Alltifrån moderiktiga kläder, cdskivor, dvder, och mycket mer! Så titta gärna in! :)



Om du inte är intresserad, så ursäkta för denna kommentar.

Ha det bra. :)

sv; Ja, men et tror ag :).

Haha ja:/



Händer idag då?:)

tack:) idag blir det en lugn dag!

yes.]

tycker du om musik? spana då in min blogg där jag ofta uppdaterar med ny härlig rnb o house musik som du enkelt kan lyssna och ladda ner till din dator. listen and enjoy! <3

jag är förkyld:(

hihi, okej ;D

vad pluggar du?:)

underbart med sol =)

hihi jo :)

händer idag ? =) fin bild :)

sv; okej :)

Hur mår du idag? Har du haft en bra dag? :D Jag hoppas det är iallafall !



Btw. Anmäl dig gärna till Veckans blogg, du behöver bara skriva "jag är med", sedan är du med & tävlar.♥

hehe okej:D

SVAR: hih! :D

Hej :)

skulle vara till stor hjälp om du kunde svara på min "dagens fråga" puss :) http://jennaoberdieck.blogg.se

Hej! Jag har nyss startat en lite annorlunda stilblogg. Kika gärna in!

fin blogg :D

svar;

Good(Y)

Hur har din dag annars varit?:D<333

sv: Det är bra, käkar lite mellis nu! :) Har varit i skolan hela dagen, vill ha sommarlov nu! <3

Jag har gjort desamma:D

kika in hos mig vetja (a)

Svar: jo, skulle tro det! :D

härligt slapp dag :D

SV. okej!:) nja, inget speciellt!

svar: mycket bra !

Hej

Trevlig blogg du har, kul att läsa den..

Har ett litet problem själv, letar kläder onlinte men hittar bara tråkiga sidor..

Kanske du kan hjälpa och lägga länkar på sidor du gillar :)

Härligt! Haft en bra dag?

Jag har haft praktik och nu städar jag, senare blir det träning!

Kram

sv: det kanske man gör, har bara ätit 3 bitar! tyckte att den var okej, man kände chili-smaken!

men du som kanske ätit mera vet :)

Hoppas du haft en bra dag:)



Har just nu en outfit tävling i min blogg, skulle vara jätte kul om du ville vara med:)

Vackert foto du :)

Hejsan! Nu är det vår-rensning i min blogg!

Fynda bland moderiktiga kläder, dvder, cdskivor, böcker och mycket mer. Titta gärna in! Billigt pris på allt!



Om du inte är intresserad, så ursäkta för denna kommentar.

Ha det bra. :)

Hejhej, är det bra med dig? :)

svar: hehe ;)

:DD

jadå :)



vad gör du?

sv: :D, tack :)<3

sv: sådär :/ hur äre själv?

sv: kompisar som sviker :(

varför nja? "/ :)

musik å blogg=)

å facebook ;)























Follow my on Bloglovin







Trackback