fixat skolavslutnings klänning (Y)



igår åkte jag till stan och grillade med några vänner, och det var inte som vi hade tänkt oss. mindre folk, men det var helt okej. för jag fick ta och hålla igång stämningen så länge det gick. och sen tog jag bussen hem igår kväll, och somnade direkt när jag kom hem.. (får se bilder sen)

eller direkt somnade jag inte, men nästan. när jag kom hem låg min skolavslutnings klänning på sängen. det gick snabbt för att få den. jag var bara tvungen att prova den, och den passade och jag är jätte nöjd. och tror inte jag ska ta någon annan skolavslutnings klänning.

just nu är jag hemma, måste vila upp mig för jag är sjuk.
vad tycker ni om min klänning?


Kommentarer

söt!

åh vilken fin klänning! =D

Jag försökte det men det blev ingen bild utan bara "bildadressen" Jag får försöka fixa lite med det, tack för hjälpen i allafall :) Jävligt snygg klänning för övrigt! :D

sv; tack! :)<3

skitfin! :D

allt bra?

Sv: Vi behövde aldrig åka dit. Skönt =)

Allt bra ?

KRAMA

Jo det var de :)

så lite :d <3

Vilken snygg klänning!

sv: aa :)

hur mår du idag då?

Sv: Va jobbigt =/

Gör inte så mkt. Kom precis in. Har varit ute med hunden.

KRAM

fan va snygg klänning:O

Tackar tackar :) SKIT FIN KLÄNNING! :)

Ja tack jag mår bra :) Själv?

Görfin klänning! :D

Kram

- jo det är sant:)

snygg klänning.

wow va läcker o het... as fin

inte min färg men modellen är snygg!

Sv: Har sjukt ont i huvudet med slutar snart skolan :)

den där klänningen var riktigt fin! :)

tack va snällt :)

jag mår bra :D

gör du? :D

Gud vilken fin klänning =) Jag fyller år så klagar inte hehe. Allt bra med dig? Kram

så fin:)!!

skitsnygg klänning och GRYM header du har tjejen!

härligt, jätte bra :D

sjukt snygg !

:D<3

är just nu i skolan ! :P=)

superfin!

Fin klänning, härlig sommarfärg!



SV: jasså? Men säker varmare än här.. Vad gör du mer än bloggar då? :)

Riktigt snygg klänning!!



Har frågestund i min blogg, ställ gärna en fråge eller två :)

sv; jadå, du då? :)

skit snygg klänning !! :)

ja det är bra :) sjd ? :)

Jaha okej :)

<33 allt bra idag?

yes ;)



snygg klänning :)

fin klänning =D

Sv:det är bara bra-!!har du bloglovin??/Jennie

riktigt snygg :D

Tack så mycket :) haha. Jättesöt klänning!

svar; åh vad roligt att du gillar den :) jag är inte jätteförtjust i den, så ska nog ändra snart :)

gaaaalet snygg klänning!

Vad skönt att höra :) Jo tack med mig är allt toppen :)



Jätte snygg klänning du köpt :)



Kram

hej!! förlåt att jag varit dålig på uppdatering, har haft fullt upp med annat efter morfars bortgång.. nu ska jag försöka bättra mig iaf!! :)



klänningen var skitsnygg!!

Aa, den var riktigt STOR :)

sv: Allt är bra tack. Själv?:) WOOW vilken snygg!

Sv: Samma antar jag. Jag vet, teneriffa är helt underbart! =D



Jättefin klänning, kommer bli perfekt! :) kram ebba

den var sjukt fin , klänningen alltså ! :D

vad händerr idag då? :]

SV; samma här <3

tack! <3

Härligt, igår var det mys

vad har du gjort idag då?

kram

FIn klänning! :)

gud vilken fin klänning!



sv. tack detsamma :D

jotack det funkar. lite förkyld ba, sj ?

SV: tack så mycket :)

fin klänning!<3

aa, älskar sommaren ;D

åh vilken söt :D

Underbart fin :)



Vilken är din favoritväska alla kategorier? Dyr som billig, vad äger eller drömmer du om!? ♥ ♥ ♥

Riktigt snygg !

sv; :D

omg va fin klänning, vart är den ifrån?:D

shit vilken snygg klänning :O

riktigt snygg! :D

sv: tack :D

det är bra, själv?

jättefin klänning! :D

<3

DEN VA AP SÖT! Vart har du köpt den ifrån?

inte så mycket :)



är det du på bilden? :]<3

FIN <3

Snygg! :D



Svar: Vsg! :)

jag redigerar bilder från idag. :) Hade konsert i ånge.

svar;

hihi jajjamän!



Klänningen e super fin!:O Jag letar med just nu efter en avslutningsklänning! Var köpte du din ifrån?:)<3

ååååh snygg!!

Okej, vad bra att du är nöjd! :)

Vilken fin klänning själv har jag inte hittat någon :/ men jag hittar nog någon snart :D

yeah :D

Fin klänning :)

sv: :)



Vad tycks om min nya telefon och mina nya skor? :D

hhi :D va gördu

sv: Ja verkligen! :D



Superfin klänning! :)<3

digt snygg klänning :D

allt bra? §

svar: hehe ;)

Fin klänning :)



sv: Okej, var det svårt? Vi hade i biologi..:(

jadå, själv? :)

verkligen super snygg !:) Hur mycket kostade den ? och var är den köpt ?:) kram

Den var superfin, en perfekt klänning till avslutningen!

sv : tack snälla du <3

sv: Har också gillat hennes blogg redan ett tag:)



Skitsnygg! och vad kul att den passade dig:D

sv: okej:) hehe men gråter inte där. Gråter typ aldrig.

Blogggen tackar i efterväg:D

Okej, lite allt möjligt!;)

Gud vilken söt klänning :D

den är jätte snygg! :D

riktigt fin! själv så köpte jag en vit skolavslutnings klänning idag :)

tycker den är superfin!!

va du ledig idag? :)

svar: saknar dig med! fett snygg klänning du beställt, den blir perfekt till skolavslutningen!:)

gillar den starkt!

hehe japp :)

I'm glad I could make you feel better!

Is that you on the picture? superhot dress btw :)

jääte vacker klänning , so u to :)

Va fin klänning!

oh vilken fin kläning :)

grymt snygg klänning :D

Gonatt!

Nahe okej. :/ <3



super söt klänning. :D

Det var faktist en riktigt söt klänning!

Heej! Hur mår du? Hoppas du får en jättebra dag! Ska jag ha håret utsläppt eller inte? Jag visar bilder i inlägget. =)

Snygg :)

Wow, vilken fin =)

blir det lila nu?

super snygg den där

Hei norsk leser her, håper på å få flere svenske leserer til min blogg!

http://patricioandrez.blogg.no/



Klem

Vilken söt blogg! Kolla gärna in min och säg vad du tycker! ;)

åh as fin klänning :D

åh vad vacker :D super fin! hade tänk att ha en nyinköpt vit klänning men jag kanske ska köpa den där istället då! bara den finns kvar i rätt storlek.. det bruakr ju vara problemet -.-

Hoppas du får en grym start på fredagen!

mycket fin klänning :D kram

Å klänningen är grymt snygg verkligen! Kommer bli en kanon skolavslutnings klänning :)

snygg!!

sv: allt bra idag då? :)

den var väldigt snygg:)

jäääätte fin :D

vilken tuff blogg du har :D

jag gillart

Riktigt snygg! Var har du köpt den? =)

jätte fin klänning=)

Gillar den! Vart har du köpt den? :)

Galet snygg! :D

Men jag älskar korta fodralklänningar ;)

hihi

Jätte snygg klänning :D

Vacker :)



Ha det fint :)

Kram



ps. ny fototävling med grymt pris

skitfin, vart ifrån?:)

superfin :)























Follow my on Bloglovin







Trackback