frukt kväll?


foto: Beatrice Jakobsson

nu är jag henmma, och super skönt med helg. vet inte vad jag ska göra ännu, men fixa lite i mitt rum måste jag nog hjälpa till med. och köra några last, med saker måste jag och nog med ta och göra.

tack, till alla som gillade min klänning. själv gillar jag den super mycket, super glad att jag hittade den. blir nog att använda på midsommar med, när jag ska iväg på bröllop. sen kan jag använda den till barndopet. så den kommer nog bli till användning mycket. nej ta en kväll, att sitta hemma och ta det lungt och äta frukt? det hade var super gott och en lungn kväll. men det hinner ännu ändra sig..

haft en bra skoldag, jobbdag eller hemmadag?

Kommentarer

Sv, Lung och skön! :) <3

sv: åh va tråkigt! krya på dig :)

svarar på komentarer coh fixar lite <3

okej :D inte mkt alls

Oki :)



Fina bilder :)

allt bra?

ja den va grymt snygg :) nej, ja e sjuk :( sj

Sv: okejokej :) allt bra annars ?:) planer för helgen ?

det är okej, lite trött bra. sj då?

svar: tack så jätte jätte jätte mycket :D

jo det är okej med mig. mycket i skallen som vanligt.. :P men denna gång är det lite bättre saker i skallen men blir lätt stressad av det. :/

tack det samma btw! :D

bvad gör du ikv:D

svar: så gullig du är. det värmer verkligen :)

sv; vad ska du göra i helgen då? :D

kan jag fråga en grej om video inlägg? :)

svar: det är en fin och bra egenskap det :)

jodå, allt är bara bra :) Självdå?

haha :D

fin bild :D

sv: jodå, bara bra! själv?! :D

okej ska på fotboll:)

ja :) okejokej :D

okej :D

vad händer i helgen då ? :)

Sv; Ja det är superbra! Hur är det själv? =)

tack sötnos <3

svar: okej. låter härligt :)

hihi <3

okej, skall vara bollkallar imorrn och kanske in till stan innan också (blev inte så att jag åkte in idag)

Och på söndag är det SERIEPREMIÄR :D:D

hihihi tack :D

hur gör man när man ska lägga in en video från youtube och man inte vill ha bilden men bara det där nere?

och hur får man in en bild samtidigt? :)

haft en bra dag ? <3

Japp, vackra bilder :D

jo :D

hehe :D vad gör du i helgen då

Vad fina bilder! :D



Svar: Jodå, allt är bra med mig. Själv? :)

låter ju perfekt det :)

tack :D

absolut! :)

har hellre stresstankar en depressionstankar. :P

hehe :)

Sv: jo det är bara bra :) Ikväll ska jag gilla med mamma och min pojkvän :) sedan imorgon ska vi ner till Gävle på Crusing med lite kompisar :)

sv: det är lugnt :)

några planer för helgen? :*

tackar :D

ska du göra något kul ikväll== <3

SVAR: bara bra! :=)

aa det hoppas jag :)

svar;

jahaa, men den var super fin!(Y):D

sv: =)

tack... :(

ska nog dra ner till tjejerna i stuga 4 nu. :) höres kanske mer senare! :D

okej, vara med folk :)

sv; för den var verkligen skit fin!

mjo, fast hade vart skönare om ja va frisk :(

sv: tack.. <3

höres mer senare, sötnos! :D

jaa :D

:D♥

Så lite så :) Haft en bra dag? :)

nej men typ såhär !

http://thresnilsson.blogg.se/category/allmant-1.html

bläddra ner lite så får du se ;)

Ahh! Ser att du har en 500d! Den verkar skit bra. Trivs du med den? Vet du något om den nya 550d?:)

Ska nämligen köpa den.

Sv: Allt är bra tack. Själv då?:)

sv; okej :)

Jag ska va med kompisar & så tror jag :)

sv: hihi :)

ha en bra kväll :)

Tack så jätte mycket =)

hihi <3

Vilka fina blombilder :)

fina bilder :D



sv: tack ;)

Fina bilder! :)



Nu har jag och min bästis startat en bloggshop!

Vill du gå in och kolla? =3

Kläder, DVD:er, accesoarer m.m. Snart kommer även leksaker läggas upp för de små! ♥

http://rosidaandelkah.blogg.se/

Underbart fina bilder:)

fina bilder :)

kan du kolla på min blogg

fin bild !:)

dina bilder är så sjukt snygga.

Jätte fina bilder! :)

GUD VA FINA BLOMMOR!

härliga färger!























Follow my on Bloglovin







Trackback