godmorgon på er <3


foto: Beatrice Jakobsson
kamera: digital kamera, medan min är på lagning.

godmorgon, vaknade just och hade tänke och pluggat lite. och sen ska jag dra iväg på två lektioner, sen kommer jag hem efter fyra kanske. fick låna min brors digital kamera så länge, för att jag vet inte vad för bilder jag ska ta och lägga upp.

inatt, sov jag inte alls som det ska. kunde inte sova som jag brukar göra, känner att det här kommer bli en dålig dag. eller mitt humör kommer och upp och ner idag, men ta inte illa upp..

skulle vart 10 månader idag..

Kommentarer

hej, nu har jag frågestund på min blogg ställ gärna en fråga! Kram

Gomorron!

tack :)

gör uddå

ska till ett museeum, ska ha utställning så har massor att fixa :p

lycka till med pluggandet :D

vad gör du?

hoppas det blir bättre idag då sötnos! :)

Åh såna där blommor som jag aldrig minns vad de heter! Så fina! Hoppas att allt är bra idag. Må så gott!

SV: Ah va härligt =)

Men solen är påväg här också.

KRAAM

Så lite så :)

Allt bra?

Sv: JA jag med =)

Gör du blogg designer ?

KRAM

du vet i alla fall var jag är om det skulle vara så. :)

hoppas att det blir en bra dag till sist.. håller tummarna för det. har vaknat på fel sida idag o är toktrött. men men.. bara att bita ihop. nu ska jag jobba vidare... tjoho! gäller att lura sig själv lite lagom =)

kram

Sv: Hehe ok.. för jag skulle vilja ha en ny... =)

KRAM

hehe ja

jag me :)

fin bild!

SV: Nej nej, det är det inte. Jag kan ingenting om sånt där. .=P haha

KRAM

Älskar de blommorna :)

Sv: Jupp..

Men du har ingen lust att hjälpa mig ? =)

KRAAM

Sv: JAha ok. Men det är ingen fara =)

KRAAM

:) Jag ska nog springa och se om det finns något övningsrum ledigt nu. :)

fin bild! :)

Fin blomma!

Sv; Jadå det är jätte bra med mig :D sj? :)

Fin bild:)

Sv;Okej:) ska ut och fota:)

:D:D























Follow my on Bloglovin







Trackback