grattis i efterskott, 6 år..


foto: Beatrice Jakobsson
modell: Joel (min lillebror)

det blir nog bara detta inlägg, sen ska jag försöka sova. efter som jag inte alls är så frisk. ont i huvet sen två veckor tillbaka. fram och tillbaka, hela tiden. men lika bra att jag knäpper ner datan, men sen att se på tv måste jag göra. men vi hörs imorgon efter skolan, eller jag skulle ju göra en sak imorgon. (hemligt)

den här bilden är inte den nyaste, men den är tagen sen förra året. snart ett helt år sen, men han ser nästan ut som kortet. bara kortare hår, här om dagen blev han 6 år. och jag har ju målat, och har inte kunnat gratta dig. men jag gör det här och nu joel, nu vet jag att du hade en bra födelsedag.

men grattis i efterskott!


Kommentarer

vad ska du göra nu när det är långhelg? :)

jag kom precis in , har vart ute och lekt med hunden och ska straxt sova :) sj ?:)

typ...

aa :) <3

haha grattis :D

grattis till din lillebror!

sv: här är det oxå bra :D

Svar: mm ^^

Aa, hihi :D

vilken sötnos

aha :) såg det nyss lite längre ner.



Grattis till honom , han var gullig ju :)

sv: ja:)

KRAM

GRATTIS till honom. :)

jag har vad? :o ledsen men minns inte vad vi prata om :/

sv: Tack :)

haft en bra dag?

tack :D

naww..så söt han e:D

Sv: :)

Vilken söt en! :)

Grattis till din lillebror!

Yes :) Allt bra med dig ? :)

okej :D

tack för su varade

SV: okej men inte så hemska ämnen, men kan tänka mig att det är fullt upp!

jaa =D

Åh, tack du!



Söta bilder :)

Sov gott beatrice, hoppas du haft en mysig kväll och ha en toppenonsdag! :)

ja gumman, och det gör ont

grattis till honom med :D

Sv: TAck för tipset :) har inte sett den filmen! Grattis till din lillebror i efterskott!

sv: :)



Gillar du McDonald's mat? Har du i så fall något favoritmål?

va söt !!! :D

SV: Jupp, helt ok .

Allt bra ?

KRAM

glömde bort vad vi pratade om ;$



hur är det annars? :)

SVAR Tack! :)

grattis till han <3

jätte fin blogg, kolla in min blogg, kommentera den gärna oxå så ee du BÄST <33

ha en bra dag <33

Åh, va häftig och snygg header du har! :D

ska till skolan snart ;p

sv; okej ne jag vet inte xd

Det är bara fint :)

Vad gör dudå?



Grattis till din lillebror i efterskott :D

grattis till han i efterskott x)



fin blogg! :)

grattis till din bror :)

söt! ^^

(sv) varsågod!



Kram

hihi :d

svar; hehe=)

så fin=)

sv; oj okej! Men de klarar du hjärtat :)

Jag vet inte vad jag fick, kan höra av mig och berätta sen :)

pusss och krya på dig!

sv; min orientering i skogen idag blev inställ så vi ärlediga hela dagen, så jag e jätte glad! :D

svar;

jajjamänsan!;D



Gwattis till brodern din!:D

vilken fin bild på honom :D



sv: tack så mycket! :D

vilken söt lillebror! fin bild, superfin blogg ! mycket fint här du ;) haha...

allt bra?

sv: vad bra :) jorå det är helt okej, är jävligt slut med :D

fin blogg

vilken söt :D

hur mår du idag då? :)

sv. :D:D

hihi ja :)

det är bra med mig också! :)

hittar du på idag då?

Haft en bra dag hittils?:)

Byxorna sitter lite komiskt, haha. Söt!

hiuhih jaa då :D<3

Naw, grattis!

okej hoppas det blir bra iaf :)

hejhej !

Har du haft en bra dag ?

kram

HeijHeij<3 jeg er norsk, søk på blogg.no så finner du mange kule blogger. også kan du søke på onetiime.blogg.no :) det e min og min veninne sin blogg :) du har kjempe fin blogg

Vilken mysig blogg du har :)

naw vilken söting! :D grattis till honom!

SVAR: tack så jättemycket! :D

SV: :D planer för helgen dÅ?

sV; höärligt, jop super med mig med:D händer då?

Nu säljer jag mina skor:



http://avantgardefashion.blogg.se/2010/may/skor-saljes.html

sv: Jag med :)



Tack! :) Vilken cooling till bror du har :D

Vad tycker du om mina sommarbilder på bloggen? dock inte jag som tagit dom:)♥ ♥

Samma här faktist :) vad ska du göra idag då?

Naaw vilken söt lillebror du har :)

hihi vad gör du?:)

sv; vad ska du göra i morn då? :D

jo,dt är bra :)

sorry för sent svar,

allt bra?<3

Åh, då är våra bröder lika gammla ingefär. Börjar han skolan till hösten med :D?

sv; ingenting :)

vilken söt bild :DD

Du har gissat rätt i min tävling!

Du har nu en länk i min blogg i ett inlägg... :D



Allt bra?

grattis till honom :)

Dagens fråga på bloggen, skulle vart super kul om du kika in och la en liten komentar !

ha de så bra, kram!

sv: heh, är det svårt på nationella proven? :P

Hej, det skulle vara jättegulligt om du ville rösta på min blogg på hannisas.blogg.se ( veckans blogg ) nummer 7 !! Kram!

ps, jättefin blogg!

sv; jaa :D

tack :D va gör du

svar; mja ellerhur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ::/:/:/://

Okej,inget är här heller!:P

hej, allt bra med dig idag vännen? :)



Vill du vara med och tävla i min blogg?

Klicka in på http://elinnjl.blogg.se/2010/may/tavling-2.html#comment

där kan du vinna fin fina priser!

http:/elinnjl.blogg.se

tillbaka efter bloggpausen :)

- jadå:)

händer?:)

super fin och bra blogg! :)

tack för hjälpen! :D Ska man ha svarta eller vita skor till då?

ville bara kika in och säga att headern är jätte fin :) och sen ska man ju inte glömma att säga grattis också! ;D

Ftåga gärna på min frågestund :)

Fin blogg

Ja, smaka den. :)

Det är bra här med tack :)<3 Hoppas att du har haft en bra dag!

sv; Okej, vars ska du flytta då? :)

Har match i helgen:)

sv: aw tack :D

grattis =D

sv: haha ja det kan man säga ;)

Älskar din blogg, kolla in på min?? <3

grattis till honom!

och Grattis till dig som är på 20 plats på den mest aktiva bloggen på blogg.se :D

Vad fin bild! :D

Jättefin header! :D Älskar den! :)

Vad ska du göra nu under Kristi Himmelsfärd då? :D

Vill du ha runt 2000 fler besökare? Jag har ständigt nya tävlingar på min blogg så glöm inte att följa den så att du inte missar tävlingarna och vinner en länkning.



Ha en bra dag:)

härligt ! det är fint med mig :D

sööt han var :)

Vilken fin blogg du har! :) <3

okej :)

inte så mycket, svarar på kommentarer och lyssnar på musik :)

vad händer då på dessa lediga dagar ?:D

Grattis!! :D

Galet snygg header du har!

sött med kalas :D och söt lillebror

Grattis ! Kul att de är en gotlänning som ligger på topp listan :) för själv är man ju de :) Hur har din dag varit ?

Hej. Vad söt din lillebror är!

Intresserad av länkbyte? :)

sv: Härligt, joda de e finfint ;)

vad söt bild



Så fina bilder =) ^-^



Ps. Kolla in i min blogg och passa på att tävla om att bli veckans bloggare♥



Godmorgon! Vad har du för planer idag solstråle?

Puss & Kram

allt bra? :)

sv. aw hihi<3

kram!

Vad händer idag? :)

så söt bild =)

svar: vad bra, jo det är fint med mig också =)

händer idag? =)

jag mår bra:D själv?

ah, där ser man haha! :D

hade krockat men nu äre rätt bra=)

jaha okej , :)

Grattis i efterskott? :D

allt bra med dig elr?

uppdatering om Andreas / Fredric&Carl-Johan

Grattis till honom =)

Så söt :)



Okej :P

Tråkigt att vara förkyld:(

härligt, jora det är bra;D

vad ska du hitta på idag då?:)

Jamen beställ en :) Du kommer inte att ångra dig!

Grattis till din lillebror :D

SVAR jodå, just nu duger det väl här med :)

vad hittar du på ikväll hjärtat?

hehe ja jag har nästan för mkt känns det som x) haha.



gu va söt bild!!!:)

va söt

jag har också den där jobbiga envisa huvudvärken.. fast det börjar gå över nu! hoppas den går över snart för dig också! :)

TÄVLING PÅ BLOGGEN NU !

BILD-TÄVLING !

kommentera om du är med! :)

Var gärna med och tävla om en valfri tischa i samarbete med Twear.se

http://jenniferbergqvist.blogg.se/2010/april/tavla-om-en-valfri-tshirt.html#comment

Tävlingen avslutas 16maj! :)

Söt:)

Ställ gärna en fråga eller två i min frågestund:)

härligt! :)

jätte bra :D

Haha okej samma här! <3

Nu säljer jag kläder på bloggen! :)



http://avantgardefashion.blogg.se/2010/may/saljes.html

så söt =) grattis din bror

söt unge!! :D

Heej! Hur mår du? Hoppas du får en asbra dag, hej då! =)



Ursäkta sent svar, datorn är fortfarande bråkig men idag är han visst på bra humör så ja passar på att svara på kommentarer ^^



Vilken sötnos! :D

sv: kan förstå det gumman <3

söt han är :)

sv: jaa! =D

Hej vännen!

Vad har du hittat på idag denna underbara fredag ?



Puss & Kram

söt bild! och grattis till honom ;)

Gud vad söt lillebror :D

svar: Min dator har inte fungerat så jag har därför inte kunnat svara på kommentarer, tyvär ;)

sv: Jag är dålig på att läsa allas bloggar:S men blir bättre i sommar.

Ska kämpa och träna för att komma in nästa år då:D

Söt bild!

allt bra? :)<3

SVAR. jo.. :)

TAck för dina ord! i'm back :)

svar /



hejsan!

ursäkta för sent svar men jag har inte riktigt haft tid och lust att sitta vid datorn. har lite mycket att göra eftersom jag tar studenten om knappt en månad ^^ haha! sen har humöret slagits ut av all stress så det kändes inge kul att blogga om det skulle bli ledsna och tråkiga inlägg ;p

minns inte riktigt vad vi pratade om senast :/



hoppas allt är bra med dig!

kram

:D

nice blogg / kram allt bra

söt blogg!

allt bra denna underbara dag? (:

sv: hehe okej.

Allt är toppen med mig och hoppas det är bra med dig också!

Gud såå söt! ;D

SÅÅÅ SÖÖT! Ge mig!!!!! :D

fina bilder=)























Follow my on Bloglovin







Trackback