hjälp mej ännu en gång..


vi har en liten stuga ute på våran gård ditt vi ska flytta, och där fick jag ha fest sa min pappa. men vet inte om han är helt seriöst. men kan ju hoppas att han är det...

det står mellan dom här färgerna, ska jag ha på min fondvägg men frågan är vilken? jag har ett litet problem när det gäller fondväggen. jag har två sängar och dom får bara plats vid fönstrett, och då blir det inget snyggt eller ? väggen är super kort, är det värt att ta det på en annan vägg?

ska jag ha fondvägg vi fönstrett eller inte? (läs över för att svara)
vilken färg ska jag ta?

Kommentarer

Jattefina bilder! Gallande fondvagg sa beror det val lite pa vad du vill ha for farger och sa pa gardiner och annat?

sv: ååh tack så mycket :D

Svar: Jag ska du ska köra på 3 vita väggar men sen är alla dom färgade fint till men det får liksom inte bli för mörk eller för ljus och chockande färg utan mer liksom lagom!

jo det är okej med mig. seg och trött nu bara. :P gjort idag då?

vill du va med i veckans blogg tävling? :)

gå in på min blogg http://smeknissse.blogg.se och kommentera

absolut! :)

LIIILA :D

okejj lite olika :)

drömmm sött♥

Tack! ! :)

lätt lila!!

sv: jadå lite trött bara:)

sj? :)

vad gör du :D

okej :D lyssnar på musik :)

tack!

GRÖN :D

haha japp :D

jo, skola här med.. :P jag försöker att verkligen njuta av all tid jag har här nu...kommer sakna allt och alla sååå mycket! :'(

Rosa kan bli jävligt snyggt om du har passande saker till! Tycker du ska satsa på det :) Annars är lila jävligt snyggt.. nej fan vad svårt :S

Sv; hmm okej, RÖTT då? Det är vackert:D

ska försöka ha kontakt med så många som möjligt efter utbildningen dock. :P

det är bra det! ta vara på alla vännerna du får! :)

Tack du!

hihi :D va gör ud imorn?

Samma:D ska shoppa efter

Kan du inte måla upp hur rummet ser ut?

Okej:D

Hej, vad gör du? =)

bra det! :D

jag ska sova nu tror jag..^^ om maja är tillbaka.. :P puss och kram sötaste!



btw, är det bra med dig idag? Du verkar lite kort i dina komentarer? Du brukar kunna vara mer positiv...? Du vet var jag finns om du vill prata i alla fall.. ;-)

sv. yeas :)

yepp epp :d

Hihi! Hoppas att du har haft en bra dag :)

lila

taa rosa^^

nej jag vet...man tänker inte på hur man skriver... men förstod väl att det var något. du har inte riktigt varit dig själv! Du har ju min mail i alla fall om du vill skriva av dig eller någe. ;-) Du kan till och med skicka ett mail bara för att få ur dig allt utan att jag behöver läsa det, det är bara att säga till i sånna fall. :)

men måste du ha båda dina sängar då? :P

Rätt grön färg kan bli hel rätt!

Grön!

Svarar på kommentarer <3

Vad har du gjort idag då?

sv: :/

nå matchande :D

Om du frågar Girly ROSA så klart

Kram Girly

grönt skulle vara mys o fint(:

RRROOOOSSSSAAA!!! HIhihi

det skulle nog ha vart ganska cool och ha det vid fönstret :) jag tycker du skall ta grön :)

men ta på väggen vid fönstret :) blir nog fint, & lila isf :)

fin blogg :D vad göru?=)























Follow my on Bloglovin







Trackback