kärlek


foto: Åsa Gustavsson
modell: Beatrice Jakobsson (jag) och Bengt Jakobsson (pappa)

när pappa och jag åker kärlekstunneln

oj vilken lugn kväll det blir. men den är slut nästan nu, kanske dagst att sova? för nu har jag tröttnat på att se tv, eller egentligen inte. men börjar bli drygt, fick godis av pappa förut. men kan tyvärr inte äta godis efter som jag har ont i tänderna.

och frågan är om jag orkar med skolan imorgon? ont i hela munen, och ont i huvudet. det känns inte som jag kommer orka med morgon dagen. men man kan hoppas på det bästa, men tror inte det.

en helt okej star på veckan..
vad tycker nI?

Kommentarer

Hejsan :)

Kolla in min blogg där jag just nu säljer en massa fina sommarplagg för riktigt bra priser!



http://jribbing.blogg.se/

Kramar!

hihi :D

Hihi vilken söt bild!

sv; va gulligt :D

Snygg header du har!:)

sv; jaa :D

godnatt:)

Precis! :)

okej haha tack <3

SV: :D Händer idag då?

Märkte du att det inte gick och kommentera hos andra? :O

vilken söt bild :D

händer imorrn? :)

sv; japp,händer i dag då? :)

Åå, nu vill jag till Grönan !

Vad söt bild. ;)

God morgon sötnos! :D

fin blogg! :-) besök gärna min o lämna en kommentar!:)

Såg jätte kul ut :)























Follow my on Bloglovin







Trackback