månaden-maj

allt jag ska göra denna månad..

♥ sudrett på hugget den 20-21 maj, och sen efter blir det klassresa. och åker hem 22 maj, på kvällen för att hinna se balen som är den 23 maj. ser verkligen fram imot klassresan och allt annat.

♥ tandläkaren ska jag till två gånger, och det blir att dra ute tänder. ska dra ut fyra tänder, den 17 maj och den 25 maj ska jag vara vid tandläkaren..

♥ mycket plugg och göra klart arbeten som vi har börjat på, och sen har vi några kut dagar. och lediga dagar, men det blir mest att plugga till.

♥ den 25 maj, då hopapr jag upp i taket och skricker av gäldje för då får jag min lön. då ska jag handla sjukt mycket kläder och annat skoj.

det är allt vad jag vet nu,
nästa månad blir det mer barndop, bröllop, sommarlov och
in flyttnings fest. med mycket mera saker.

hjälp mig ännu med inlägget under..

Kommentarer

<3

Jadå :) ska sova nu, hörs imorgon.

Tack du! Det har jag, godnatt <3

fin blogg:) allt bra med dig? kram!

vetu hur man lägger upp rekalm på bloggen?

Gonatt!

Okejj, samma här o haft träning:)

sv: :)



Hur är det med dig.?

härligt, jo jag med =D

Svar: Exakt (:

Fin blogg!

Sv; Ajjemen, grönt är skönt! Allt väl idag?:)

Imorgon händer det nog inte särskilt mycket. Jag ska på träning och sen så vet jag inte riktigt.. Skola?

Själv?:D kram♥

sv: Så bra, jo de har jag väl :)

hur mår du idag då?

sv: samma...:]

hej! hur är det idag? =)

hej hej ! fin blogg. kolla in min ;) i vilket program gör ni era designer?

tack :D

Hålla tummarna. :) vad händer denna dagen? :)

hehe okej

SV: Va mysigt =)

HÄnder idag då ?

KRAAM

Godmorgon vännen! Vad har du för planer dennasoliga tisdag?

Kram

svar: hehe ;)

Sv: Åh tack så mycket!:'D

Sv: Ah ok.

Ska inte göra så mkt idag.

Ah lite sol har vi här, men molnigt också .

KRAAM

Ha en bra dag

kram























Follow my on Bloglovin







Trackback