måste vänta tills den 25 maj..


foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: canon 500d

nu är jag hemma i från visby, och moa fick med sig en snygg jacka hem. och jag vara bara med som sällskap, drygt att jag måste vänta till den 25 maj innan jag får mina pengar..

det blir att plugga lite, och sen ska jag se till att leta efter en bikini. imorgon har jag sovmorgon, super skönt för mig. men ska ändå upp i lagom tid för att hinna med att plugga lite till, för jag vet inte hur mycket jag orkar ikväll. men det märker vi..

vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer

sv; hur äre med dig idag då? =)

Sv:läxor!gör imorgon??/Jennie<33

Sv:skola som vanligt:)/jennie<3

Åh, vad mys med Visby ♥

sv; härligt, jo de bra tack :D

Svar: har du bestämt dig vilken färg det blir än? ;P

sv. haaha. vad skönt att höra.

Sv:mm!/Jennie<3

sv: kul att höra att det är bra.

jag är förkyld, börjar bli, tror jag.. eller så är det pollen säsong nu. nyser i ett och snuvar T_T så jobbigt

sv; jaa hehe :D

puss

Okej:) Inte så mkt, varit med en kompis och snart träning<3

HEj <3

fin blogg

sv; skola bara, självdå? =)

sv.. mm(:

sv: så typsikt ^^ alla är förkylda känns det som :/ det är jobbigt med våren, man tar av sig för mkt och då blir man sjuk :(

Svar: aha! :D tror båda blir bra!

ok låter bra ;)

Sv; vad händer? ;D

Yes:)<3

=)

Sv:ahhaah tacktack:))vad snäll du är!/Jennie<33

sv; Ja:)

Vad är din favoritfärg? :)

gjort idag?:)

hihi, tack :D

sv; varsågod :D

hur mår du då?

<33

haha ja :D

sv;Okej:) Grönt ä också fint! :)

Vad gör du? :)

Svar: haha :D

sv: jo de äe inte kul, :(

ajfan, vet hur de äe. men äe inte ni kompisar länge? "/ för ni ser ledsna ut båda 2 när ni åker buss tsm. "/ <3

sv: Tack! Välkommen åter.

Sv:puss på dej!:))/Jennie<33

svar; Härligt, jo det är bara bra :)<3

Gjort idag :D?

sv; joo fint fint :D



har du gjort designen & det själv? <3

Ah, juste, du hade inte fått den ännu... vart är den, eller vad hände med den? :) <3

Haft en bra dag? :)

sv: ah tyvärr :( men det är bara att bita ihop, har massa tabletter som jag har emot skiten iaf ^^

coolt att din header rör på sig (h)

sv; låter bra :D

:)

japp, det är jättebra :D

alltid härligt med sovmorgon :D då är vi två som måste vänta till 25 med att shoppa... ^^

Hej!

Vilken fin blogg du har.

Om du har lust kan du väl titta in lite på min och ge mig lite tips.

Kram! <3

sv: då behöver du bara slå ner en :) <3

ajrå, men du, de kommer nog gå bra? jobbigt blire nog, men ja.. <3

samma;p

- har du fått tillbaka din kamera nu?:)

:) vem vill inte

Sv; kollar på tv :D

som svar på frågan i ditt inlägg så blir det nog en lugn kväll framför tv:n :)

vad ska DU göra ikväll=

heh eyes!!:D

Sv, har du lust att länka mig, För är ny och vill ha lite fler komentarer och läsare <3 Säg också gärna till andra att min blogg finns till <3

Kram

ska nog ta o plugga nu :o tack frö påminnelsen :D

- okej:)

nej vad trist, jag mår bra! Kram<3

händer till veckan?:D

svaR: hehe :)

samma plus träning=)

sv; gjorde du den i photo shop? eller i vilket pogram? <3

sv: tack så mycket :D

SVAR: Tack, ändrade design igår .:)

okej:)

nja har inte planerat något;p

SVAR: japp! :F

sv: jadå allt är bra här =) själv då? :D

Jag med! :)

njaa haha:D

SVAR: bara bra dusjävlvda? :D

japp! :)

sv: skönt att höra! :D

från vilken sida laddade du ner det ifrån? betalade du något? <3

sv; det är superbra med mig!

Vill du vara med i veckans blogg ? <3

<3

Jomenvisst :)

ha enbra kvälL!

kram

Hur har dagen varit för dig gumman? :)

tack! :D



allt bra med dig?

sv; okej :(

för jag försöker ladda ner photo shop men det går inte bra (n) :( <3

Det är bra med mig också!:)

Fin blogg! besök gärna min och släng in en kommentar



kram:)

sv; haha aa :D

sv; okej <3

händer något speciellt i veckan? :)

vad gör ud :D

funka väl:D

svar: ja det var det verkligen <3 hur är det? (:

sv; mm men om du hittar nåt kan du väl säga till? :) <3

sv: jodå, det är bara fint! :D sjäälv?

- jadå:)sj med?

Aa, är det där din skola?? :)

haft en bra dag? :)

Kolla gärna in min blogg:)

ja, det var riktigt kul:D<3

Svar: att vi fick glass var nog det ända ;) själv?

Sv, ja visst är dom! :D

önskar att mamma kunde fatta det, men det gör hon tydligen inte :)

Sv, tack ändå. Jag är faktiskt halv gotläning :P

nja sådär, min ipod är borta.. :'(

tack! ja allt är bra! sj da? <3

Sv: Åh vad jobbigt! Hoppas du får den snart! :) <3

Fin blogg!

hih ja jag ska göra det:D

sv: me 2 ^^



va görs ?

jocisst :D

händer i veckan då :D?

Jo det är najs de :D <3

aa, jag är fett ledsen :(

:D<3

Sv, haha aa :)

haha jaa:D

sv: Tack :)



vad har du imorgon då som du inte ser fram mot? :O

Mja, en helt ok dag här med.

sv: så bra, jo med mig är det väl bra :P

vad gör du då?

- härligt:)

sv: okej, ett tag kvar då.

Gick sjukt bra:O fast var jobbigt, hehe.



Jag gör inget ikväll, imorgon ska jag plugga.

Sv: Japp, själv då ?

Jaha, hihi :)

Vad är det för byggnad som är på den här bilden?? :D

sv; tror inte det faktiskt <3

jag gör ingenting :)

Svar: haha ;)

sv: Tack



Håller du på med något pyssel?

fin blogg :) ♥

sv:

tack!<3























Follow my on Bloglovin







Trackback