mitt rum, halv klar


foto: Beatrice Jakobsson

mitt nya rum, bilden är tagen precis när jag flyttat in. nu har jag liter mer saker i mitt rum, som tv och en nya kanaler som jag fick av pappa. så här blev färgerna, och mina saker. ni har inte fått sett mitt rum innan heller, så ni kan inte jämföra.

moa är hemma hos mig, hoppas hon inte smittar mig. idag fick jag veta att min kamera inte går och laga, surt. måste köpa ett nytt okjektiv. men det går på hem försärkingen om jag köper en över 1200 och om den kostar 5000 behöver vi bara betala 1200 ändå.

vad tycker ni om mitt rum ?

(kom ihåg bilderna är tagna precis när vi flyttat in)



Kommentarer

SV: jaha, va tråkigt :(

vad ska du köpa för nytt objektiv då? :D

Jo det är super med mig tack <3 gjort idag?

:D

bara vart hemma(:

händer idag då?

sv; okej härligt! ser fram emot att se dom^^

okej :)

haft en bra dag i skolan? :)

Samma här :] finns inte så mycket mer att göra, vädret suger! <3

ja du...repat och fotat för idolväggen. :P

SVAR Yes=) Fint!

sv; fint! :)

Är det sant? Lyckos er! Vart bor du? :)

SV: aha, verkar vara ett bra objektiv! :D

tackar :D

oh sött rum :D

ouch :(

hoppas det läker fort :) <3



rätt ok,bara latat mig haha xD

sv: okej, jag tittar på tv :P

händer ikväll?

hur gick det kamera sönder? :/

Jaha okej nice! Jag bor i stockholm :)

Fint! :D



svar: ja, super gott! :D

Ibland, ja :)

SV: jag har en nikon d3000 :)

Svar: Varsågod! :D

sv: Så bra(Y)

fint de e

SV: ja, för mig passar den perfekt! :D

toppen bra kamera enligt mig! :D

Vadå för något? (a)

mina kamera har med gått sönder bara sådär :S

det gör det säkert :)



hihi aa det är det :D

Jaha okej :D

SV: aa :D det äre!

att det skönt att slappa* haha xD

fin rum :D

Svar: just nu kan du vinna en av dom ;)

Mysigt rum :D

sv: vad gör du då sötnos?

låter bra :)

Är det sant? :O Är det inte jobbigt?

vad gör du? ;D

jo har väl redan haft en fyra kameror innan, har liksom inte råd att köpa en ny :S

fint!

häärlig blogg =)

händer snerae? :)

händer senare? :)

vad fint! :D

HAHAHAHA

- vad kul :) jag har haft det bra.

fan va fint :)

min kompis drog nyss :)

Ja :) Fint rum förresten!

ohh! har du haft det braa?!? synd att jag inte träffade dig men jag har inte vart i stan.. :O men oouf vad mysigt rum! :D pusss

Åh gud vad kul! :D



Det blev fint med färgerna. :D

stor diggar ditt rum :)

fint rum =)

hur är det idag? :D

^^

förstår det ;D

- jadå:)

dint det blir :D

vad gör du?

sv; så lite :) vad gör du?

Kikar in! Allt bra?:) Kram

Hej hej! :) Du får gärna ställa en eller flera frågor till mig i min frågestund! Inget måste, men du skulle göra mig glad :) Kram

Du ska vara nöjd! :)

vad härligt :D

sv; Åh, vad härligt det låter :D.

låter gr8! :D jag har också fått ett nytt rum faktiskt! ja det var lite synd! :(

Vad fint det var! Vad har hänt med din kamera? :(



Åh det kan jag tänka mig, så härligt att höra :D

Ja men så bra då! Hoppas att du trivs nu.

Svar: Var gärna med :)

Ja, självklart! :)

samma men ska snart ta tag i det!

sv; ingenting typ ;) jag måste duscha haha... orkar inte än ;) jag är lat!

jarå, eller jag tog min systers rum för hon flyttade ner till källaren. men jag är snart klar med det:P jag kanske gör som du och fotar det ! :D puss

sV: vad bra :D Hade du det kul ? =)

samma !

Hänt idag?

va bra:D

Vsg. :) Allt bra? :D

Varsågod du, det är bara sanning!

Men nej.. vad skumt :s Vad är det som inte fungerar då? Får verkligen hoppas på att de blir bra :)

sv; hade du kul? =)

Åååh vad roligt :)



Ditt rum blir riktigt snyggt ju :) Jätte fin färg på väggarna :D

Hej, haft en bra dag ? :D

sv: så lite så :D Planer för helgen ? :D

ser mys ut :D gillar hyllan väldigt mycket!

Sov så gott sen!

sv; Ja :). Och ditt rum ser super fint ut!

snyggt ! :D

fint rum! :)



hoppas du haft en bra dag :D

fin blogg! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback