nästan nio dagar kvar..


foto: Beatrice Jakobsson (jag)

jag skulle nog behöva sova i fem dagar för att vara pigg, för jag är trött hela tiden. men jag har gjort rätt så mycket, mindre plugg än vad jag hade tänkt mig. resten av kvällen blir att ta det lungt, och se om det händer något. eller kanske sova, det är rätt smart efter som jag är rätt trött.

och nu är helgen över, och imorgon är det skola. drygt, men det är drygt 9 dagar kvar på skolan. och sen blir det säkert dagar med ingen lektion. och bara sitta i skolan, det är bara att ta och gå till skolan. dom sista dagarna, vi slutar den 15 juni. och jag har räknat bort alla dagar som jag inte går i skolan. men sena kvällar blir det nog i ställer med klassen, för att hinna fixa allt innan skolavslutningen.

snart sommarlov, hur känns det ?

Kommentarer

hejhej, allt bra? <3

så lite ¨så:D

sv; =)

vacker bild :D

okej men har haft också stor problem i skolan men är för att jag har koncentrations problem. Fick med testa mig för ADHD när jag va liten men hade som sagt inte det.

sv; åh, det är ju ett måste :o.

fint foto!

sv: när brukar du gå o lägga dig ?:]

:D Vilken fin bild!

Jaa absolut :)

det är ju det, dock inte mkt pengar kvar till det just nu :/

Jag håller på och packar, åker till USA på tisdag :)

sv. härligt! de är bra med mig med :)

tack!

slutar ni inte den 12:de?

härligt :D

jättefin bild :D

SVAR: Tack! :D

tack :)

fin bild! :)

SVAR Åååh tack så mycket! :D

sv. haha okej :D

varse :D

varsågod! :D

Fin bild!:)

vad gör du? :)

:D vsg sötnos <3

gud vilken fin blogg du har :D

Härligt! hoppas allt är bra också å :)

Underbar bild. :)

svar: hehe :D

sv: okej, jag med :)

vad tittar du på?

sv: Det är jag:D och det går utmärkt med sången. Sjunger nästan varje dag nu.

uunderbart :D så skönt kommer de bli,

va tkr du sjäkv

:D kolla in de nyaste inlägget på bloggen, bilder från RAW!

sv: samma här :D

mår du bra nu förresten? med allt som hände förr.. <3

de går upp oh ner asså! föräldrar fattar aldrig, av nån jävla anledning.

skönt o höra, tack :) <3 jag finns ju såklart för dig med, jag är en bra lyssnare! och gillar att hjälpa till - åtminstånde försöka.



fin bild <3





godnatt o sov gott:)

sv. aa<3

vad gör du? :)

vilken vacker bild!!

Nä jag åker med min pojkvän :D

vilken fin bild!

Härlig bild! :)

Jätte fin bild!

Vilken härlig och fin bild :)

mycket vacker bild! :D

Så underbar bild! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback