nu drar jag till skolan..


den här kameran har jag medan min andra är på lagning..

nu har har jag pluggat och får plugga mer när jag kommer hem. och snart ska jag åka till skolan, och gå på tv lektiooner. en språk lektion, och hemkundskap. kommer hem senare mot fyra med bussen, och då får vi se vad som händer. plugga det måste jag redan det vet jag, drygt!

och fixa min data lite med med photoshop, och bilder.. (gjorde aldrig det  aldrig igår, haha) det här är jag idag, orkar inte ha på mig något annat.

vad ska ni göra idag?



Kommentarer

kolla gärna mitt senste inlägg på molnen, vad ser du? xoxo

SV: Hittar du på nu då ?

KRAAAM

ha en bra dag sötnos! :) (Jag hittade inget övningsrum :P).

hoppas du får en bra dag då!

Här är det fint :) Själv med?

hej allt bra med dig idag?:)

fint!

sv: det klara du gumman! <3

Du är stark och kommer få en fin dag :)

söt! :)

Yesbox! :)

thih jadå:D

mysig tröja..

duktig flicka :D

detsamma snygging ;D

sötnos =)

Ibland blir det lixom inte av att man tar tag i pluggandet. Man fastar framför datorskärmen och redigerar ^^.

den tar helt okej bilder iaf! haha =D fin tröja jag vill ha!

sv: Tack för din kommentar :)

Helt okej tack, men är sjuk.

Vad händer idag då?

fina du! :)

sööt :)

ajdå dårå?

sv; vad ska du göra i morn då? :P

ja okej, du har bara en 90 säng lr? :P

hej, allt bra? :)



har frågestund på bloggen ställ gärna en fråga, klicka på länken under så kommer du direkt till den.

http://elinnjl.blogg.se/2010/may/fragestund.html#comment

Ok :/

Jo med mig är det bra :)

Jäss jäss hihi;),Följa varan på BloggLovin:D/Puss&Kram Vikki

mysig tröja:)

jag har frågestund som avslutas imorgon,

fråga på: http://mewictoria.blogg.se/2010/april/28-april-fragestund.html

- ställ dig gärna på kölista till veckans blogg

Haft en bra dag? :)

sv: inte kul, jo gårdagen var bra :P

vad gör du då?

okej, med mej är det bra :)

kom precis hem själv?:)

du är ju underbart fin! :D

snygging ;D

sjukt vilken söt bild <3

Åååh, va snygg tröja! :)

Jag älskar såna!

Vars har du köpt den?























Follow my on Bloglovin







Trackback