nu har jag på mig min klänning.



det här är min klänning, när jag har på mig den. tog lite bilder igår med den, men blev inte alls så bra. för färgen här mer rosa än röd i verkligheten. och min kamera kommer nog inte på ett tag. och det lär suga väldigt mycket. efter som jag behöver ha den på klass resan och balen till min bror och hans tjej.

men jag fixar nog det på ett sätt. såg att jag var med på aktiv listan, och igår var jag inte alls så aktiv. för att jag skulle åka till vårt hus och fixa lite innan vi börjar fixa allt. och ska kanske köpa färg imorgon, så det blev helt okej. idag suger vädret och jag vet inte vad som händer ikväll..

vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer

aa :) jag skall in till stan ikväll, hoppas att du haft en bra dag :)

jodå, har varit sjuk nu i 3 dagar men annars

är de väl bra! sjdå? (:

Allt är toppen =) själv då?

Svar>> Tack detsamma :)! Allt bra?

ja allt är jättebra me mig, är så himla taggad tills på lördag! ska på lady gaga, hur är de själv? =D

tack de ska jag göra!



vad händer i helgen då? :) <3

Hejhej:) Skulle du vilja hjälpa mig om du vill/kan med att kolla in min kategori om tjejsnack, sex och kärlek och säga vad du tycker är bra eller dåligt?:) eller något som du tycker är viktigt att ta upp:) Har inte sätt någon som har denna kategori så jag har den för att hjälpa och för att det är ett kul ämne:) Skulle vara jättesnällt! Hoppas allt är bra med dig:) Tack på förhand!

- ja med mig är det super :)själv?

jo här är det bara bra :) kram

så bra:) vad kul! :)tack

- härligt att höra:)

den satt ju perfekt.

var kommer den ifrån?

okejokej, typ samma här.. tar dagen som den kommer

helt enkelt :)

jadå! allt bra med dig?

hey!

allt bra med dig ? :)

jag har en veckans blogg tävling i min blogg, och du skulle ha stor chans att vinna så besök gärna och va med i tävlingen !!!! :P

http://rraandoom.blogg.se

Är förkyld som tusan, men annars bra.

Med dig? :)

hejsan!

fin blogg du har!

älskar inläggen!

Hej, Vill du lära dig att göra egna tvålar eller badbomber ?

Jag har ett recept som är enormt enkelt, barn i 10 års ålden klarar av det.



Receptet finns i min blogg så det är bara att kolla in. Och kommihåg det är jätte enkelt.



P.s Förlåt om du inte villa ha sådana kommentarer. Då kan du bara radera den.



Haft en bra dag?



Kram på dig. <3

Ikväll ska jag gå på bio:D

riktigt fin klänning :D

Jadå :) Allt är bra med mig :) själv då ? :)

ja allt är bara bra, själv då? :D

allt är bara bra !

själv? :)

Snygg! Men urringningen ser större ut på dig än på modellen. Det vita i den, alltså.

det förstår jah.. :D skit snygg!

ex'et som är jobbigt fortfarande? :(

jo är sjuk men annars är det bra.

tack så mkt <3

en fråga, vad har hänt me din andra kamera? (aa) ^^ <3

fräck klänning

finfin!

sv. ska snart ut.



tacktack. va fin klänning :)

klänningen e grymt snygg:)

jättefin klänning :)

Den klänningen var fin ! :D

Vart har du köpt klänningen? =)

Fiiin! :D

Oh gud vilken fin klänning :))

vilken fin!

Jättefin klänning!

riktigt fin klänning! :)

jag tycker klänningen är fin i den "rödatonen" också. den sitter fint på dig!

FIIN!

va sytt den själv O;?

snygg klänning :)

hihi varsågod :D

Hur är det med dig? :)























Follow my on Bloglovin







Trackback