nu kan ni se hela klassen på spexkortet..


det här är vårat spex kort, vad tycker ni?


såg att det hade kommit i skolan, och tog en bild från kortet från skolan. jag är längst ner på raden och har hjälm på mig, blev ett helt okej kort med klassen men dom skulle kunna vara lite mer klädda.

vilken onödig dag i skolan, visst fick sovmorgon men dom lektionerna vi hade var inget viktigt gjort. och sen fick vi ett arbete till som ska vara klart. det känns ju inte bättre för dagen, jag och tove vi iaf det jobbigt på slutet när vissa killar inte har något och göra och ska jävlas med allt och alla.

vad tycker ni om bilden?

Kommentarer

sv; Ingen orsak :) Tack själv :D

haha skön bild! jag missade vårat spexfoto -.-

Kul med spex :P

Händer idag då :)? <3

sv: allt är bara bra:D

själv:D?

äh, jag klarar mig. fick öva till sist i alla fall! :D

jag bloggar och är med en kompis :D<3

kul me spexfoto :)

haha låg på sjukhus då ^^

haha åh spex är så kul :D

hehe, ja :)

Fin o rolig :)

Sv; härligt :D händer idag då?:)

Ja ^^ <3

ser topmodel:]

sv: okej:D:D

hehe =D

coooola ;)

sv. <3

Sv: Allt bra?:)

hiihhihi ohja :D<3

Sv; Asså med mig är det bra, trött bara! Jag gillar bilden, haha!

Hahaaa, älskar sånna bilder :)



Lade upp Veckans Blogg nyss. Anmäl dig gärna om du inte redan gjort det ♥ ♥ ♥

kul!

sv; okej inte här heller. funderar på o ta en skogspromenad o fotografera lite efter middagen ;D

- vad gör du idag?:)

HAHA, nice bild :D

sv : visst är det <3

Frågestund på min blogg :)

Fråga mig vad du vill mellan himmel & jord!

Du är värd guld om du kommenterar en fråga eller flera ♥



http://lovisalindstroms.blogg.se/2010/may/ask-me-something.html#comment

va gör du?

oj vad lite många ni är i klassen!

Sv; Tack så mycket, vad glad jag blir! Du har väldigt stora och vackra ögon.

hihi <3

varsågod ;)

kul kort.. du ser farlig ut me motorsåg :p

påminner om jason mördaren hahah :p puss

Sv: Hur är det med dig idag då?:)

haha :D

hihih :)

Praktik och träning

allt bra annars?

kram

ska gå ut o plantera ltie

Sv; VG. Vad pluggar du?:)

vad gör du? :)

sötnos!

hur är det idag? <3

antagligen (:

vsg!:)<3

samma här :)

hihi (:

ohyes :)

varför? ;o

<3

sv. okej, men då kan du ju ha typ någon mörkarel lila på någon vägg och ljusare på någon annan :)

Fin bild!:)<3

sv; ja verkligen! vi är typ 26 i våran klass ;p

jao! haft en rba dag ?

haha :D

- okej samma:)

hur var skolan då? :)

Fin bilde förseten :D<3

de va gott, men inte sådär jätte mkt..

sv; haha ganska stor skillnad ;) är allt bra med dig?

hihihi ja:D va gördu

- yes:)

vilka snyggingar ;)

tack så mycket :D<3

:)

:)

svar;

(L)



Ojj, vad lite ni va i eran klass:O Vi e typ 28 st i våran klass!xD hahahahhaha!<33

Fin blogg!:)

Titta gärna in hos mig och skriv vad du tycker om mina nya plagg!

Vad tycker du om bilden imitt senaste inlägg?:)<3

Sv: Tusen tack för din kommentar!:)

Allt bra idag?

svar;

ahahaha, jag veeet!;D haha!

Sv: Det är bara bra :)

<3

Tack!:)<3

ah ok.. :/ segt.

sv; tack för att du ställt en fråga :)

svar;

hahah, men alla våra klasser i borås e typ så! Minst 20 elever i en klass!;D hahhaa

vad gör du annars? <3

jag ska nog dra ner till bella nu.



btw. erat spex var roligare än vårat i alla fall

haha fint:) visst är det du med motorsågen? <3

skall städa :)

ska försöka... :/

sv; jodå det är bara bra :)

kram

vad gör du? :)

Gör du?:)<3

svar;

jahaa, ojj men vad synd!:( Vad går du för linje?

ska gå o handla med syrran :D

Jodå, jag mår bara bra!:)

Kommentera gärna din åsikt om mina nya plagg!

Saknar skolfotona man tog :(

hihi =D

hiihii fin bild :D

`svar;

ojj! hahhaha, vad trööög man kan vara!xD hahaha!

Okej,ska se om jag inte orkar göra lite läxa;)

sv; haha okej, söt:)

Hah, yesbox!:D

Jodå synd att klaga :D Snygga ni är på kortet ;)



Ska vi följa varandra på bloglovin kanske? :)



kram<3

Härlig bild :D



sv: Oroa dig inte, det blir nog bra. :) Grubblar du på det så blir det bara värre skulle jag tro . Du klarar det , var stark <3

ne haha (a)

svar;

hahahhahaa!;D;D<3

japp!;)

yes<3

sv; haha:)<3

Förlåt för sent svar! Varit lite mycket.

SVAR Okej :) Hoppas du har haft en bra dag!

Så lite så :)



Följa varandra via bloglovin kanske? :)



Kram

svar;

annars, gjort idag?((:

- vad ska du göra ikväll då?:)

så lite så =)

händer ? :d

Diggar bilden:D du är grym!

De är lugnt jag har också väldigt många så hinner inte heller läsa alla varje dag :P Men kan va kul att ha några ändå :)

:D

sv: jo det är bra... :)

vad gör du då? :P

står o färgar håret

okej jätte roligt :) lägger till dig med :)

- okej, jag tippar på att det blir detsmama för min del:)

Jaa verkligen :)

svarar på kommentarer å så sen blir det fotboll =D

sv: inget speciellt.. kollar bloggar, har du nåt tips ? ^^

absolut, själv med?:)

- oj absolut menade jag ;) haha

:D<3

Hej, allt bra? :) kram ebba

sv: måste plugga :P

händer ikväll?

allt bra? ;)

thihi men de tär inte svårt:D det är bara att ta mot en vit eller svart vägg och sätta ihop bilderna:D dock var den där väldigt dålig gjord..

Åh vilken fining du är shiet du är fett vacker :D !

Du borde bli/är modell ;D !

Hahaha, va roligt :P

Gud vilken häftig, vi ska vara en sexig lärarkår på vårat spexfoto! =D

haha fett skönt skolfotto !! :)

Hehe,

snyggt klassfoto:D

aäR DET DU som gjort din design? :D

Sjukt fin blogg!

Hur kommer man egentligen på aktivlistan :o ?

Va några ni är i eran klass :o

storklass!......... NOT!























Follow my on Bloglovin







Trackback