rix fm i stockholm (yy)


Foto: Beatrice Jakobsson
bilder från rixfm

i fredags fick jag veta att det var rixfm i stockholm vid kungsträgården. och vi som skulle vara med klassen, men efter som jag ville ditt. åt vi mat och sen åkte några av klassen till rixfm, dom här fick jag se. och jag var över lycklig efter jag fick se dom och kunde somna gott denna natt. nästa gång ska jag vara där hela dagen, efter som jag missade många andra bra.

det är helt sjukt vad det gör ont i min mun, eftersom jag drog ut en tand idag. så jag tänkte inte göra så mycket, kanske gå  och lägga sig runt en timme. så jag vaknar i tid imorgon, för det gjorde jag inte idag.

vad tycker ni om bilderna?

Kommentarer

JAPP JAPP :D

Okej härligt!:)

Jo det är bra, har ont i magen bara:s Kram

var rix fm verkligen bra?:D

sv: Vad kul att höra =D

Åh tacktack ! :D kram !

hejsan allt bra?

sv: Tack för dina frågor ^^

Hör av mig när du kan läsa alla svar :)

^^

Det kommer att vara lika surt väder idag som imorgon och under hela veckan. Bra va? NOT!



Förresten Kan du kolla ifall du kan skriva ett inlägg på bloggen? Hos mig går det inte :O ingen aning varför! :O

Hoppas du får en bra dag i morgon också :)

ja verkligen! :D

sv: yes :) <3

Ajdå, inte bra! :/

sv: vad har du för dig imorn ? :D

jag fattar inte hur dom kunde komma men.. det är så nu och det är ju bra! :)

=D vem är killen i näst sista bilden?

Skoj skoj

Allt bra med dig?

Kram

va roligt :D

okej:D

det blev jag verkligen! haha

Haha tänkte väl xD vart träffa du alla dom?

sv: shoppa :D

sv: hehe okej :P

fint rum förresten. Glömde säga det innan ! :D

då kanske jag gör det ! :D puss

Vad händer resten av veckan då :)?

Jaha okej :)

vart kommer eric saad ifrån?

ooookej :) JAG VET!

så ltie så :D

sover du

Det är bara bra, vad gör du?

Kram

Svar: okej! :D



Ps. säg gärna din mening om mitt senaste inlägg! :)

sv; låter bra de :D

jaah hihih ussh ;)

Svar: Tack! :D

vad gör du ikväll?

sv. okeej:)

Svensk och libanes :P

Nej det går inte :O Annars hade jag skrivit flera inlägg för länge sen:O

Svensk och libanes :P

Nej det går inte :O Annars hade jag skrivit flera inlägg för länge sen:O

Svar: nu ska jag snart sova, när brukar du lägga dig? :)

hihi :) <3

sv: yesbox :) var dt fint väder hos dig ?

okii

sv; hur äre då =)

sv: ^^

Haft en bra dag? :)

hihih jaa alltid :D

hehe ja! :)

ja så är de :d

väntar på att sambon ska komma hem :D

rixfm är bra :)

haha ja:D

sv: okej, tvn som gäller ;P

när är det nästa gång? asså rixfm

god natt sötaste! höres i morron? :)

Ja :/ det blir bara fult med många kommentarer i en och samma inlägg.

Hur vet du det? Det är många som har sagt det nu! :O

sv; yeah :D

allt bra med dig? :)

Hur vet du det? :O

vem var bäst under kvällen då? :)

svar: såliteså :) allt bra med dig ?

Okej i trust you <3

godnatt sov gott!

jadå :)!

<3

ooooh noo! visste du inte?

sv: inte direkt. monligt :/

sv: typ lagom många :)

åh va kul :D

sv: samma ^^ <3

åh tack:D



jätte snygga bilder:D

jag ligger på aktiv listan ^^

Härligt, det är bara bra med mig:)



Snygga bilder:D<3

sov gott

häftiga bilder :D

SV: Allt bra?

KRAM

Igår kikade vi på Eurovision song contest innan vi somnade!

Vad har du för planer idag?

Kram

Sv: Jo det är ok med mig. Lite snuvig bara.

Händer idag då ?

KRAM

Oh nej :/ Vad har du för objektiv då?

Så segt :( Det är inte så svårt egentligen ju!



Tuffa bilder!

Fick du nyss min lite längre kommentar? :)

Åh, det där missade jag i år igen... Suck :P























Follow my on Bloglovin







Trackback