sex and the city 2


källa: google

igår skrev jag inte och ber om ursäkt, efter som att jag och moa åkte till stan. letade efter en skolavslutningsklänning till henne. och det hittade vi, och hon köpte en kamera. hem till min bor och vara med han lite, sen var det bio. efter bion, åkte vi till rone, och var med marus, camilla, andree, kim och alla andra. det blev en helt okej kväll, fast det blev lite kris sen på slutet.

här om dagen såg jag sex and the city (den första filmen) men var sjukt, och var tvungen att se tvåan. och jag måste säga, har ni sett ettan, måste ni se tvåan. den är sjukt bra, och rolig.

fler som har sett den mer än jag?


Kommentarer

sv: samma ;]

ja tänkte åka ner till stan o träffa en kompis..

Åh tack du :D

Ja, men det förstår jag! Hur går de med den?

var den bra?

Skulle sett den igår men det sket sig eftersom jag tappade mina nycklar och inte kunde lämna lägenheten =(

Va bra :-D

det låter bra det :) jo det är bra med mig med, en aning trött bara

vad har du för dig?

är du tillbaka på gotland nu?;D

Joooru, smaskens! :)

Ja men visst är det skoj när man syns lite :) Jätte kul att du tittade in :)

tack :)

hon e så het på den här bilden.. men hennes ansikte e så ful tycker jag..t ycker inte du ?

hihi :) hoppas du stannar kvar!

yesyes, okej. Typ samma här sitter och svarar på kommentarer ska snart ut i solen eller nu ska jag de heheh :)

vad händer idag då ? :D

aaa eller så e de nästan el hakan.. nått e de som inte stämmer :)

hehe :)

tack ska du ha sötnos :)

sv: samma. fick göra om omprov på franskan. tack gud! pallar inte fler IG

Jaha okej, amen :/ Är den lagad och så nu då eller vad? :)

Tagit det lugnt

händer idag?

JA:D

sv: tittar du på gossip girl ? :D

Jaha :( Vilket objektiv ska du köpa då?

sv: ja.. haha

Ja okej, nej de förstår jag! Hoppas att de blir bra nu :)

sv: hehe tack :D

Hejsan! :)

Kolla in min blogg där jag just nu säljer en massa fina sommarplagg för riktigt bra priser!



http://jribbing.blogg.se/



Kramar!

hehehe ;)

Svar: Tack! :D

sv; tack detsamma! :) Jorå, detär helt okej :) själv då? <3

sV: :D

Allt bra med dig idag ? =D

sv; härligt :D jo de bra tack

Jadå:D



Jag vill också se 2an!

Härlgit!

sitter med en kompis ute :)<3

ska nog se sex and the city nångång nästa vecka :)

javisst!

hur är allt med dig? :)

"Godmorgon"~~



jag vaknade nyss:p har sovit så gott idag så det inte är sant:p lr jag la mig sent igår..~



Glöm inte dt e Morsdag idag:p

tack! :)

hur är det idag? :)

hur mår du :D

var 2an verkligen bra? vissa som sett den säger att den suger :P

sv. tack :D!

sv; jaa :D

har frågestund i min blogg hade varit kul om just du ville komma med en fråga :) Kramar

Jag har inte sett den;P

Den där vill jag se :D^^

vill verkligen se den :D

Jag vill se den :D

bara bra tack :)

vad köpte hon för kamera? :)

dom filmerna är rysligt bra! :)<3























Follow my on Bloglovin







Trackback